یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

ماشینم آزاد شد

خب امروز صبح بعد از مراجعه به پلیس +10 و پرداخت جریمه هام و هزینه ی پارکینگ ،دوران حبس ماشین تموم شد و مستقیم بردمش کارواش و تر و تمیزش کردم و خب این پروسه تا ظهر طول کشید و بعدم رفتم دنبال ستی و همونجا جلوی درب مدرسه جریمه شدم به آقا پلیسه میگم توروخدا شما که می دونین اینجا مدرسه هست و این ساعت هم تعطیل میشه و والدین میان دنبال بچه ها شون خب یک ربع دیرتر بیاین این خیابان رو از بالا تا پایین جریمه کنین. آخه مدرسه ی ستی توی خیابانی هست که از بالا تا پایین این خیابان هر دو طرف پارک ممنوع هست

خدایی کار آزاد سازی ماشین راحت بود و معطل نشدم و چون این هفته ماشین رو هم لازم نداشتم اذیت نشدم 

بامزه اینجاست توی سفر بودم که برام اس ام اس بود مالک محترم ماشین با پلاک فلان به مناسب دهه ی فجر امکان ترخیص ماشین شما فراهم شده  ولی خب من که نبودم و در نتیجه ماشین همو ن یک هفته حبسش رو کشید 

حالا ببینم تا کی آزاد می مونه آخه انگار از این به بعد با اولین اس ام اس حجاب ماشین دوباره توقیف میشه. انشالله که شال همراهی می کنه و روی سرم فیکس می مونه 

سفر خوب بود  و دلم هنوز پیش رنگ و زلالی دریاش مونده 


نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 23 بهمن 1402 ساعت 16:13 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کاش سفرنامه را هم مینوشتین.
اینها همه تلاششونو میکنن که پول بیشتری گیر بیارن اون وقت یه ربع دیرتر بیان؟!

در زمینه ی سفرنامه نوشتن هیچ استعدادی ندارم تهش میگم خوب بود
خدایی اون تایم نباید جریمه کنن تهش قراره یک ربع وایستی تا بچه رو سوار کنی دیگه خب کجا نگه داری تا بچه سوار بشه مکافاتی دارم بخدا بیشتر از این لجم گرفت که تازه جریمه های ماشین رو صفر کرده بودم

نل سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 12:58

میدونم اصلا با افکارمون جور نیست، ولی گاهی بخاطر خیلی از مسایل مجبور به رعایت میشیم. مثلا درگیر نشدن یا وقت نداشتن یا پول نداشتن و... .

من یک زمانی جایی رفت و امد داشتم و موظف به شال روی سر بودم، یک تل ساده زیر شال و بعد شالو روی سرم میذاشتم، پشت گوشمم تنظیم میکردم که وسط سرم باشه، نه از این سمت لیز بخوره نه از اون سمت،وسط سرم فیکس میشد، اینجوری در طول کارم نگران افتادن شال و توبیخ نبودم...



خداروشکر که سفر خوش گذشته

تل هم فکر خوبیه
موقع رانندگی اینکه حواست باشه شال سر نخوره برای من واقعا معضلی هست همیشه هم کج و موج از سرم آویزونه

الهه سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 13:50

سلام .همیشه به سفر .جریمه خراست . جدیدا تمام جریمه های ماشین ما از یک مسیر خاصه فکر کنم دوربینش با ماشینمون لجه کافیه ببینتش جریمه رو ثبت میکنه سرعت .....بهانه است .رفته بودیم مغازه الکتریکی بزرگ ومعروف لامپ بگیریم برای لوسترهامون که مثلا اقتصادی عمل کنیم جا پارک نبود دوبل پارک کردیم یه ربع. اون اطراف همه دوبل بودن پلیس رسید ماشین مارو جریمه کرد رفت .از دیجی کالا خرید کرده بودیم حداقل حرص نخورده بودیم .خلاصه دوربین وپلیس شما رم مثل ما دوست داره .

امان از این جای پارک، شهر بزرگ و کوچیک هم نداره ها. همه جا این معصل جای پارک هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد