یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

کمد ها

امان از کمدها یعنی حاضرم بارها و بارها کابینت های آشپزخونه رو بریزم بیرون و دوباره بچینم ولی سراغ کمد اتاق ها نرم اونجا همه چیز پیدا میشه از لباس و کیف و کوله بگیر تا لپ تاپ و تخت نرد و مدارک مهم  اداری( هوف از این یکی که همسرجان اینجا رو با بایگانی اشتباه گرفته و خدایی دلم می خواد همه شون رو آتیش بزنم) و سوابق تحصیلی و اسناد ملکی و ماشین . از گیم برده‌ای مختلف بگیر تا آچار پیچ کوشتی  و سه پایه ی موبایل و چندتا رول اصافی کاغذ دیواری و مدارک پزشکی، از چمدون تا اسباب بازی و توپ. خلاصه هرچیزی پیدا میشه و خدایی مرتب کردن و سر و سامان دادان بهشون انرژی مضاعف می خواد

باید سرحال باشم و حتما صبح باشه و کسی هم خونه نباشه این آخری خیلی مهم هست یعنی اگر یکی خونه باشه من تمرکزم رو ازدست میدم و نمی تونم

تازه اونوقت پامیشم میرم سروقت کمد لعنتی و یک پادکست هم می زارم و مشغول میشم و این پروسه ساعت ها زمان می بره تازه اونم فقط یک کمد 

امروز از صبح مشغول یک کمد بودم ولی متاسفانه هنوز تموم نشده و مجبور شدم نیمه رهاش کنم و برم دنبال ستی و الانم آوردمش کلاس موسیقی و تا اون سرکلاس هست من اینجا رو بروز می کنم 

متنفرم از اینکه نصفه مونده 

باید زود برگردم و خودم رو توی اتاق حبس کنم و اجازه ی ورود به احدالناسی رو ندم و تمومش کنم 


نظرات 5 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 16:35

سلام پریسا جون ،من از دسته خواننده های خاموش شما هستم که وبلاگ تون رو خیلی دوست دارم و ازهمون ابتدا دنبال کردم ، اول که می‌خوام به شما مادر صبور ،قوی تبریک بگم که فراز و نشیب‌های زندگیتو بادرایت وقدرتی که داری طی کردی و اجازه ندادی آسیبی به روان خانواده بخوره ...ضمنا یه سوال هم داشتم ،یادمه توی یکی از پستها گفته بودین برای ستی جون واکسن گارداسیل تزریق کردید ، من الان دربدر دنبال این واکسن برای دخترم هستم وپیدا نکردم ،میشه درمورد نوع واکسن که چند نوع هست وکدوم بهتره واز کجا میشه تهیه کرد ر اهنمایی کنید ؟

ممنون از اظهار لطفت نسترن عزیز
راستش منم به سختی پیدا کردم. یکی از دوستان همینجا برام کامنت گذاشته بود که از اپلیکیشن TTAC استفاده کنم
توی این اپلیکیشن قسمت داروهای کمیاب بنویسین گارداسیل، اونوقت آخرین باری که این دارو توی داروخانه ها فروش رفته رو براتون میاره
فقط باید چند روزی همت کنین هی رفرش کنبن و به داروخانه هایی که آدرس میده سر بزنین تا بالاخره موفق بشین
من واکسن چهار ظرفیتی رو برای ستایش زدم دوتا دوز با فاصله ی شش ماه
واکسن ایرانی دو ظرفیتی راحت تر پیدا میشه
واکسن نه ظرفیتی هم داره که راستش من پیدا نکردم

ربولی حسن کور یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 17:57 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
درواقع تقصیر مردها نیست.
تقصیر ادارات ماست که هرلحظه ممکنه به یکی از این اسناد نیاز باشه!
البته درمورد پیچ گوشتی و... نظری ندارم

سلام آقای دکتر
همیشه آقایون مقصر هستن مخصوصا در زمان خانه تکانی که خانوم خونه اعصابش خطی خطی میشه

آذین دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 16:28

سلام و خسته باشید
من کلا آدم کم خرید کنی هستم و مینیمالی زندگی میکنم و تا نیاز به جایگزین نباشه لباس نمیخرم ولیییییییییی با این وجود چرا هر بار کمد تکونی میکنم یه گونی لباس جدا میشه واسه بخشیدن؟ چجوری لباس ها زاد و لد میکنن؟ هر بار میگم خب دیگه این بار کمد خلوت شد و دیگه به هم نمیریزه ولی کور خوندم تازه اینم همه اش تقصیر آقایونه

چه عالی
اون خلوتی و نظم توی خونه و داخل کمدها و کابین ها یک آرامش خاصی به آدم میده
و اما امان از دست این آقایون... نصف این شلوغی و خنزرپنزرها تقصیر آقایون هست
ولی آذین جان اون تراپی با کمک خرید رو چی کار می کنی
نصف اشغال های دورم بخاطر خرید تراپی هستن

آذین سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 19:48

اون تراپی که عشقه فقط خرید تراپی من لباس نیست خوراکی های مسخره و عجیب غریب و مزخرفه. بی حوصله که میشم میرم تو هایپر و هر چیزی رو که بار اوله میبینم یا حس میکنم شیکه میخرم. نود درصد اوقات هم پشیمونم

خب پس خیالم راحت که خرید تراپی رو داری

دخترک حواس پرت یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 09:41

ما هم مدارک و کاغذ زیاد داریم رفتم از این باکس هایی که بچه ها اسباب بازی میریزن گرفتم و ی تعدا پوشه دکمه دار الان دیگه جمع کردنش خیلی راحت شد شاید بدرد شما هم خورد

ایده ی خوبیه. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد