یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

چه برفی

صبحی با دیدن هوای برفی، کلی حال و هوام عوض شد و ذوق کردم

در حالی که خونه در سکوت مطلق هست آخه تنبل ها خوابن. من با یک لیوان آب‌جوش عسل اومدم روی تراس و دارم کیف می کنم 


یک کلیپ هست توی اینستا که خیلی وایرال شده، همونی که یک خانوم آسیای شرقی ( به قیافه اش می خوره کره ای یا ژاپنی باشه) در حالی که لیوان چای ( شایدم دمنوش) دستش هست و موهاش رو بالای سرش گوچه کرده جلوی دوربین وایستاده و داره میگه من نمی خوام سی و پنج ساله بنطر بیام در حالی که پنجاه و دوساله ام. خب آخه لامصب تو نباید این حرف رو بزنی چون واقعا سی و پنج ساله بنظر میای

حالا البته با کل حرفش موافقم ها و میگم آدم باید مراقب سلامتیش و تناسب اندامش باشه و مراقبت های لازم از پوستش متل صد آفتاب و تغذیه ی سالم و از این حرف ها داشته باشه ولی دیگه این چین و چروک ها رو هی انگولک نکنه این انگولک کردن ها خیلی قیافه رو مصنوعی و بی روح می کنه 

نظرات 4 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت 12:41 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امروز دونفره شیفت بودیم که یکیمون استعلاجی شد و نیومد. اما خوشبختانه به خاطر بارش برف نسبتا خلوته.

سلام و خسته نباشین آقای دکتر
باز خوبه برف موجب خلوتی مرکز تون شده

فاضله یکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت 20:56 http://golneveshteshgh.blogsky.com

آفرین

آذین دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 01:54

سلام و روزهای برفیتون به خیر
منم با روند عادی افزایش سن و اثراتش رو ظاهرم هیچ مشکلی ندارم و تازه حس خوبی هم بهشون دارم.
چین و چروک های ریز رو پوست که هیچی من حتی عاشق موهای سفیدمم هستم و اصلا رنگ مو استفاده نمیکنم. با این سرعتی هم که اینا دارن سفید میشن به زودی آذین پشمک موی رو خواهیم داشت.
برادر پویا جراح پلاستیکه و تو خونه شون بساط بوتاکس همیشه محیاست.یبار که همه جمع بودن ، خانمها و آقایون خانواده همگی بوتاکس زدن و ایشون آخرش واقعا با سرنگ تعقیبم کرده بود ولی نتونست راضیم کنه و من با افتخار نچرال بیوتی باقی موندم :)))) حالا بوتاکس که دیگه دم دستی ترین اقدامه مثلا

خدایی موی کوتاه سفیدش واقعا زیباست
زندایی من موهای سفیدش رو وقتی کوتاه کوتاه می کنه فوق العاده زیبا میشه
من هنوز به این مرحله نرسیدم شاید چون موی اونقدر کوتاه بهم نمیاد
خلاصه که خوش به حالت

مهری سه‌شنبه 8 اسفند 1402 ساعت 10:12

سلام وقتتون بخیر واقعا درست میگین ساختن صورت های بی روح و عاقبتی نچندان خوشایند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد