یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

نوروزتون مبارک

نیمه ی اول تعطیلات تموم شد و راهی نیمه ی دوم و مرکز دنیا هستم 

و چند روز دیگه چهل و شش ساله می شوم ولی هنوز هم برای مامانم بچه ام و باید بهم یادآوری کته که به فلانی زنگ بزن و تبریک عید بگو یا درحالی که تلفنی داره با دختر عموش حرف می زنه گوشی رو بده دستم و بگه پریسا هم می خواد بهتون تبریک بگه. هیع 

راستش من نمی جنگم برای تغییر دادنش اما تمام تلاشم رو می کنم که حواسم باشه من همچین کاری رو نکنم

فکر کنم تا حدودی موفق بودم البته اینو بعدا باید از سپهر و ستی پرسید 

با دختردایی ها و تک پسردایی باقی مونده در ایران ایام خوشی رو گذروندم و نصف تایمم هم در حال صحبت با اقوام و دوستان پراکنده در این کره ی زمین بودم 

تعدادمون کم بود و نشد یک مافیای درست و درمون بازی کنیم فقط یکبار بازی کردیم که اونم بازی کن ها آماتور بودن و فایده نداشت 

جای دایی ممر و عروس جان خالی بود اونا پایه های خوبی برای این بازی بودن 

مشهد حال و هوای نوروزی نداشت. آخه هرسال کلی  آیتم نوروزی توی گوشه و کنار شهر بود و مردم  گاهی صف می بستن که با این آیتم ها عکس بگیرن ولی امسال تک و توک المان نوروزی می دیدی

حتی سفره ی هفت سینی که هرسال جلوی حوض توی آرامگاه فردوسی می ذاشتن رو امسال یک گوشه ی محجور گذاشته بودن که خیلی توی چشم نبود

کنار مزار شجریان با همراهی اون یکی داماد خانواده که خیلی خوش صداست مرغ سحر خوندیم و جمعیت حاضر در آرامگاه فردوسی، همراهی مون کرد و خیلی لذت بخش بود 

نظرات 6 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 14:02 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم ادامه تعطیلات خیلی بیشتر بهتون خوش بگذره

ممنونم آقای دکتر
تعطیلات به ‌ما هم خوش بگذره

مخمور دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 10:45

سلام پریسا جان
سال نو مبارکت باشد
خوشدلی و تندرستی در کنار خانواده و عزیانت برایت آرزومندم

ممنون مخمور عزیز
برای شما هم همینطور

ربولی حسن کور دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 15:13 http://rezasr2.blogsky.com

خب من هم که همینو گفتم!


اولش نفهمیدم چی میگین و رفتم دوباره و حتی سه باره کامنت قبلی و جوابم رو خوندم تا دوزاریم افتاد
یعنی حتی توی خوندن هم اون ما رو شما می خوندم

سیما از شیراز سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 10:25 https://mymemories1402.blogsky.com/

سلام پریسا جان
سال نو مبارک.

ممنون سیما جان

ربولی حسن کور سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 11:15


امیدوارم در شهر ولایت همسر خوش بگذره.
یه زیارت هم برین بد نیست گرچه امام کجا امامزاده کجا!

ممنونم

الهه جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 03:28

سلام .سال نو مبارک .سال سلامتی. باشه براتون .مگه شما خواهر دارین ؟من که تو این ده سال همراهی شما نشنیده بودم اون یکی داماد یعنی چه کسی.(آیکون یک عدد کنجکاو)

سلام الهه جان
من که همون دوتا برادر رو دارم
منطورم خانواده ی بزرگتر بود
شوهر دخترداییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد