یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

وسایلش رو داره می فروشه

دیگه تصمیم گرفتن وسایلشون رو بفروشن و خونه رو پس بدن و خب من هر وقت فرصت کنم میام اینجا خونه ی سابق دایی ممر و عروس جان و از وسایلشون عکس می گیرم و برای عروس می فرستم تا توی کانال تلگرامش برای فروش بذاره

بعصی از این وسایل رو من و عروس جان باهم رفتیم و خریدیم و پشت هرکدوم از اینا کلی خاطره هست و همین خاطرات بهشون روح دادن و واقعیتش اگر تنها بیام مثل امروز با هر عکسی مرور خاطرات می کنم و اشکم سرازیر میشه

سر صبحی با کیف ورزشم رفتم  نزدیکترین باشگاه و همونجا تبت نام کردم و ورزش رو شروع کردم  محیطش خلوت و خوب بود و از همه مهم تر یک پنجره ی قدی و بزرگ رو به یک فضای سبز داشت که موقع ورزش کردن تمام مدت اون فصای سبز جلوی چشم بود و منم در حالی که یک پادکست  در مورد مشروطه رو گوش می دادم روی تردمیل دویدم

حالا فردا هم می خوام برم تی ار ایکس

یک روز بدنسازی و یک روز تی آر ایکس 

یک همچین ورزشکاری شدم 

ایشالله که ادامه دار باشه :) 

نظرات 4 + ارسال نظر
پت یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 16:02

ورزش حال آدم رو خوب میکنه. برای من اینطوریه که وقتی هیکلم میزون باشه و از دیدن خودم تو آینه لذت ببرم حس قدرت خوبی میگیرم و بقیه امور رو بهتر رسیدگی میکنم. شاید سطحی نگرتر از اونی هستم که دوست دارم بپذیرم

واسه منم همینطوره پت جان
وقتی افسرده ام حواسم به خوراکم نیست و پیاده روی نمی کنم و در نتیجه چاق میشم و همین چاق بودن باعت میشه بیشتر توی لاک خودم فرو برم و افسرده تر بشم
و اینجوری این دور باطل هی تکرار میشه
یک‌جایی باید گوش خودم رو بگیرم و از جام بلند بشم و امروز از اون روزها بود

ربولی حسن کور یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 18:05 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم سفرشون بی خطر باشه و بتونن اونجا زندگی خوبی بسازن

ممنونم

رها سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 21:46

سلام

نمیخواین شهروند اون کشورهایی بشین که پلیس به دانشگاه حجوم میبره و استاد و دانشجو رو بی نصیب نمیذاره از باتوم و.... اونجا دختر و پسرت راحت میتونند حرفشو بزنند و آزادی بیان موج میزنه؟ حیفه ها

سالهاست شهروند اون کشور هستم
ار تیرماه 78

ی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 19:07

رها اون هجوم هست نه حجوم

چقدر نفرت انگیز هستید شما بیسوادهای قلم به مزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد