یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

خودم توقیفش کردم

امروز خودم با پای خودم البته درستش پای ماشینم هست رفتم پارکینگ طرف قرارداد پلیس امنیت اخلاقی و ماشین رو خوابوندم

بالاخره که یک جایی منو گیر می انداختن و ماشین رو توقیف می کردن  تزجیج دادم حالا که دارم میرم سفر و نیستم ماشینم توقیف بشه  

خلاصه که ماشین رو گذاشتم و قبص پارکینگ رو گرفتم و یک هفته ی دیگه بعد از گذروندن مراحل اداری اش می تونم ماشینم رو پس بگیرم وخب حداقل پول جرثقیل هم نمیدم


نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 10:06 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کاملا از سبک نوشتنتون مشخصه که چقدر دارین حرص میخورین.
این دوره هم میگذره
سفر خوش بگذره

آخه یکبار توی جاده جلومون رو گرفتن و بخاطر سرعت همسر رو جریمه کردن و بعدم بهش گفتن خلاف بدحجابی هم داری و قاعدتا باید ماشینت رو بخوابونم و همسر با اون زبان طنز همیشگی اش گفت آخه من از کودکی عادت دارم کون لخت بشینم توی ماشین و پلیس هم خندید و گفت برو ولی یک فکری برای این تخلفت بکن
یکبار هم داخل شهر به خودم گفتن باید ماشین رو توقیف کنیم و منم گفتم حالا این یکبار رو بذار برم الان دخترم تعطیل میشه و حیرون می مونه و قول میدم بعدا خودم ماشین رو تحویل بدم

خانوم ف یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 10:12 http://khanoomef.blogsky.com

چقدر جریمه نقدی دادین؟

هنوز نرفتن برای تسویه
برگردم سفر و برم برای کارهای ترخیص اون موقع معلوم میشه

تیلوتیلو یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 10:27 https://meslehichkass.blogsky.com/


چی میشه گفت؟؟؟؟

دیگه همینه متاسفانه

عابر یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 12:35

سلام .امیدوارم سفر بی نهایت بهتون خوش بگذره ،یه لب خندون بری صد لب خندون برگردی، توی پست قبلی نوشتی کاری جز لعن از دستت برنمیاد ، خواستم بگم بودنت اینجا خودش کار مهمیه که کاش همه میدونستن ، میتونستن ، میخواستن و باور داشتن که اینجا مال ماست.

ممنونم
راستش اونایی که میرن رو درک می کنم مهاجرت و دل کندن واقعا سخت هست هماهنگ شدن با فرهنگ و زبان جدید و آشنا شدن با قوانین و راه و چاه کشور جدید واقعا سخت هست و می خوام بگم عرصه واقعا تنگ میشه که همچین سختی رو به جون می خرن

مریم یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 13:34

عزیزم یه طرحی هست بازداشت خانگی ،تشریف میبرین قل و زنجیر میگیرین ازشون ماشینو تو پارکینگ خونتون قل و زنجیر میکنید عکس میگیرین از ماشین بعد کلید و تحویل اونا میدین،تجربیات خواهران بیحجابی که رابرا ماشینشون توقیف میشه

چه تجربه های عجیبی رو به اشتراک می ذاریم

پت دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 04:05

کامنت مریم جدیه؟
یعنی پارکینگهاشون جا ندارند، میگن برید خودتون ماشینتون رو بازداشت کنید تو خونه خودتون؟
وای پریسا، چند روز دیگه دارم میام ایران، موندم کجا چیکار کنم که باعث زحمت و دردسر برای بقیه نشم (که مثلا اسنپ رو به خاطر من نگیرند، رستوران رو نبندند بگن مشتری روسری نداشت، کارهای اینطوری درست نکنم برای بقیه). دوست ندارم از فکر خودم کوتاه بیام ولی دوستم ندارم که کسی به خاطر یه چارقد من خسارت ببینه. گرفتار چه چیزها شدیم

احتمالن بهش میگن بازداشت خانگی شایدم حصر خانگی ماشین
یکی از دوستام که دخترهم سن و سال ستایش داره پارسال که می خواست بیاد ایران یکی از دغدغه هاش این بود که دخترش چی بپوشه تا بهش گیر ندن و منم بهش میگفتم بیخیال بابا، دخترت هنوز بچه است کلن سیزده سالشه ولی خب واقعیت اینه که یکی از دغدغه ها و نگرانی ها همین هست
امیدوارم اینجا بهت خوش بگذره و کلی دیدار تازه کنی

آذردخت دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 09:34 http://azardokht.blog.ir

به خدا که توی اوضاع عجیب و غریبی داریم زندگی می‌کنیم! یعنی از هر طرف که به موضوع نگاه کنی با عقل جور درنمیاد! یه قانونی هست که هم مجری می‌دونه احمقانه است، هم کسی که اعمال قانون می‌شه می‌دونه احمقانه است، بعد همه هم باید به این حماقت تن بدهند تا یه مشت احمق راضی بشند!

آخه لامصب ها راضی هم نمیشن و دنبال یک راهکار جدید برای آزار می گردن

مریم سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 12:50 http://maryyy.blogfa.com/

بله کامنتم کاملا جدیه.متاسفانه این مسخره بازیا اینجا کاملا جدیه.تشریف میبرین کلانتری خودتونو معرفی میکنید.پلاکو سرچ میکنن.خودشون بهتون زنجیر چرخ میدن ببرین تو حیاط ببندین بپای ماشین یا خودشون و زنجیرشون تشریف میارن ببندن به پای ماشین.فرقش با مدل پریسا جون اینکه نیاز به یه هفته پارکینگ نیست.نیاز به پرداخت خلافی های دیگه ماشین هم نیست.یک هفته هم بی ماشین نمیمونید زمانش یه 24 ساعته

خیلی احمقانه هست
ایشالله که دیگه برام اس ام اس نمیاد ولی اگر دوباره گرفتار شدم این روش رو امتحان می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد