یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

حالا یکبار هم عنوان نداشته باشه

اگر توی خیابان های شهر یک خانومی دیدین که داره راه میره و با خودش می خنده اون منم :)) 

تازگی ها موقع پیاده روی پادکست هاگیر واگیر رو گوش میدم. هیچ مضمون خاصی نداره و اطلاعاتی نمیده... سه تا دوست بامزه هستن که می شینن کنار هم راجع به اتفاقات مختلف روزمره حرف میزنن. گاهی اونقدر می خندم که فکم درد می گیره


از لحاط روانی نیاز دارم  یک مرفه بی درد و ترجیحا ساکن یک کشور اروپایی باشم که تنها دغدغه ام این باشه که واسه تعطیلات آخر هفته که قراره بریم یک جزیره ی گرم و خوش آب و هوا کدوم لباسم رو بپوشم 


نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 24 دی 1402 ساعت 21:53 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
به نظر من اون تی شرت قرمزه را بپوشین

دیگه تو جزیره گرم و خوش آب و هوا،لباس نمیپوشنبفکر مایو باش

آخ راست میگی ها
حتی درست هم نتونستم تصور کنم
حالا مایوم چه رنگی باشه

زهرا سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 09:58

سلام. تو کست باکس که نبود

من از توی کست باکس بهش گوش میدم
هاگیر واگیر بدون فاصله رو سرچ کن
آرم شون تشتک در برطری هست که روش نوشته هاگیر واگیر

آذین سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 18:35

سلام، خوبین عزیزم؟
مرسی از معرفی پادکست منم به شدت نیاز دارم یه چیزی اینشکلی گوش بدم و اینو امتحان میکنم و امیدوارم بخندم منم

سلام آذین جان
یک مدت هست سعی می کنم کمتر خبر بخونم و خودم رو با چیزهای مختلف سرگرم کنم تا کمتر فکر و خیال کنم
روزهای سختی هست مطمئنن برای اکثرمون همینجوری هست و کاش بگذره

یه قدیمی پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 22:43

سلام پریسا خانم
وقتتون به خیر
من یه خواننده ی بسیار قدیمی از سرزمین بلاگفا هستم
چقدر تغییرات ایجاد شده ماشالله بچه ها چقدر بزرگ شدن
امیدوارم همیشه از ته دل بخندی ❤❤

سلام همراه قدیمی
چه جالب که درست موقعی کامنتتون رو دیدم که در تدارک تولد چهارده سالگی ستایش هستم
و خودم اینروزها کلی مرور خاطرات می کنم و باورم نمیشه این همه اتفاقات رو گذروندم و بچه ها اینقدر بزرگ شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد