یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

ستی

امتحانش  رو  گند زده و میگه مهم نیست چندتا بی دقتی کوچولو بوده و من که همه چیز رو نباید بنویسم و خب فلان چیز دیگه معلومه و نوشتن نمی خواسته و از این حرف ها بعد هم اضافه می کنم عوضش من favorite child تو هستم و ببین چقدر خوبه هروقت دلت بخواد می تونی بغلم کنی و بوسم کنی و من اعتراضی نمی کنم و چقدر از بودن کنار من انرزی می گیری و اگر من نبودم افسرده میشدی

خنده ام می گیره و میگم حالا کی گفته تو favorite child من هستی

میگه این کاملن واضحه گفتن نداره 

و اینگونه گندی که به امتحانش زده رو جمع می کنه 

نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 07:50 http://rezasr2.blogsky.com

سلام

دخترها در مورد جمع کردن گندهاشون توانایی بالایی دارند.

استعداد ذاتی هست

تیلوتیلو دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 09:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

ای جانم
همینه که دخترا اینقدر شیرین هستند و دوست داشتنی
دلبری را هم که خوب بلدند
خدا حافظ و نگهدارش باشه

قربونت تیلو جان

مهسا دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 22:02

عززززیزمیه چیزی هم بدهکار شدی

آره انگار

افق بهبود سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 16:13 http://ofogh1395.blogsky.com

آخ قلبی قلبی شدم

یه مامان چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت 13:14

آخی نه تنها گند امتحانو جمع کرده تازه یه چیزیم طلبکار شده خنده:


کلن استعداد خاصی داره در این زمینه

سین پنج‌شنبه 9 آذر 1402 ساعت 00:08

ای جانم
کوچولوهای دوست‌داشتنی و شیطون و باحال! :D

مریم پنج‌شنبه 9 آذر 1402 ساعت 08:39

راس گفته. یه دختر مثل ستی خانم داشته باشی چه غمی داری. خدا هر دوتاشون رو حفظ کنه

قربونت

ستی پنج‌شنبه 9 آذر 1402 ساعت 21:51

ببین بذار از این نسل منم بگم
پسرم کلاس ششم هس
بعد سر کلاس شلوغ کاری کرده و کلاس را به هم ریخته؛ معلم گقته که: آقای فلانی؛ شما این کارا رو می کنین؛ اگر مامان شما بفهمه؛ ناراحت میشه ها
اینم گفته: نههه این حرفا نداریم؛ من با مامانم اوکی هستم؛ خودم همه چی رو بهش میگم ؛ چیز قایمکی از مامانم ندارم

بعد تو خونه که داشت اینا رو برام می گفت؛ یه دفعه گفت؛ اصلا دفعه ی بعدی که کلاس و به هم ریختم؛ میگم که ؛ اینا رو همه را مامانم یادم داده! ... بهش گفتم؛ مادر جون؛ این دیگه خیلی گل درشته ها ! اصلا اینو باور نمی کنن ها

عزیزم
معلومه حسابی شیطونه
آدم اینجور مواقع هی میخواد جلوی خنده اش رو بگیره که گند نزنه به تربیتش ولی خب خدایی نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد