یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بالاخره واکسن رو زدم

با کمک بکی از شماها و معرفی اون اپلیکیشن دارویاب تونستم واکسن گارداسیل رو بخرم چهار ظرفیتی هلندی اش رو گرفتم و اولین دوزش رو برای ستی تزریق کردم

از داروخانه ی رازی گرفتم و حتما باید نسخه ی متخصص زنان و کارت شناسایی بیمار همراه داشته باشین 

ستی بعد از تزریق هیچ علائم و مشکلی نداشت 

شش ماه دیگه دوز دومش رو باید بزنه


نظرات 4 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 10 تیر 1402 ساعت 08:02 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کار کاملا درستی کردید.
امیدوارم شما و خانواده محترمتون همیشه سلامت باشید.

ممنون آقای دکتر

تیلوتیلو شنبه 10 تیر 1402 ساعت 10:55 https://meslehichkass.blogsky.com/

مرسی که اطلاعات میدی
من برای مغزبادوم حتما از اطلاعاتت استفاده میکنم

این واکسن توی آمریکا و یکسری از کشورهای اروپایی جزو واکسن های روتین هست که به همه ی کودکان می زنن
و چون بالای نود درصد جلوی سرطان دهانه ی رحم رو می گیره واقعا واسه دخترها لازمه

مهسا شنبه 10 تیر 1402 ساعت 11:38

پریسا جان من برای دخترم سه دوز امریکایی گرفتم .دوز دوم تب کرد.
دوز دوم ۲ ماه بعد دوز اول و دوز سوم ۶ ماه بعد دوز اوله.البته هنوز دوز سوم مونده

مهسا جان انگار زیر پانزده سال دو دور نیاز هست که دوز دوم شش ماه بعد باید زده بشه و بالای پانزده سال سه دوز با همین فواصلی که شما گفتین
چه خوب که آمریکاییش رو گیر آوردن آخه آمریکاییش نه ظرفیتی هست و البته گرونتر
حالا باید از دکترمتخصص بپرسم ببینم ستایش می تونه دوز دوم رو نه ظرفیتی بزنه یا باید همون چهار رو بزنه و البته اگر نه طرفینی گیر بیارم
پس ممکنه با دوز دوم تب کنه من فکر کردم بدنش هیچ علامتی نشون نداد دیگه دوز بعدی هم همینطور راحت باشه

الی یکشنبه 11 تیر 1402 ساعت 15:08

سلام پری خانم ، چه قیمتی گرفتین شما ؟

یک میلیون و هشتصد و پنجاه تومن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد