یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بدشانسی

من خیلی اهل خرید اینترنتی هستم از ادویه و ماهی جنوب گرفته تا شمع و لباس کودک و حتی مانتو و همیشه به موقع و سالم بدستم رسیدن 

اما اینبار 

از پیجی که همیشه برای ستی خرید می کردم سفارش شلوارک و تی شرت دادم و بر خلاف همیشه با گذشت دوهفته بدستم نرسید و از فروشنده خواستم پیگیری کنه و اونم برام کد رهگیری پست رو فرستاد و وقتی توی سایت پست پیگیرش شدم دیدم ده روز پیش تحویل شده

با ستی سعی کردم برگردم به اون روز و ببینم کجا بودیم و چی کار کردیم و یادم اومد که رفته بودیم خونه ی دایی ممر و سپهر خونه مونده بود 

رفتم سراغ سپهر و ازش خواستم یادش بیاد اون روز پستچی اومده بود یا نه و سپهر بعد از چند دقیقه یادش اومد پستچی زنگ زده و اونم درب رو باز کرده و بسته رو گذاشته پشت درب خونه داخل پارکینگ ولی خب سپهر جان یادش میره بره پایین و بسته رو برداره

بعد از بررسی دوربین مدار بسته معلوم میشه دو ساعت بعد از گذاشته شدن بسته داخل ساختمان یک پیک عزیز تشریف میاره و بعد از تحویل دادن محموله اش که بنطر میاد نان باشه موقع برگشت بسته ی پستی رو برمی‌داره و میره

دلم می خواد کله ی سپهر بابت این بی مبالاتی اش بکنم ولی خب دیگه کاری هست که شده 

از همونجایی که قبلن ازش شمع هام رو خریده بودم در خواست سوخت مایع شمع رو میدم چون سوختش تموم شده و بازم بعد از دوهفته هنوز بدستم نرسیده و با بررسی کد رهگیری پست می بینم که ده روزی هست توی منطقه ی چهارده پستی مونده بلند میشم و میرم پست و بعد از چندبار از این اتاق به اون اتاق شدن بهم میگن آدرس و شماره مرسوله رو بنویس و اگر پیداش کردیم برات می فرستیم و این یعنی گم شده

عجیبه این همه مدت خرید اینترنتی داشتم و مشکلی نبود و الان هردوتا خریدم به فنا رفته


نظرات 9 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 19 خرداد 1402 ساعت 12:42 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب
قیافه اون پیک توی فیلم مشخص نبود؟

سلام آقای دکتر
چرا قیافه اش معلوم هست ولی خب چجوری پیداش کنم

زهرا جمعه 19 خرداد 1402 ساعت 17:10

سلام. نمیشه اون پیکی که بسته رو برداشته پیدا کرد؟
حالا اگر از اسنپ بوده از اونجا اگرم نبوده هر هر نونوایی ای که پیک مال اونجاست

راستش باید از تک تک پانزده واحد بپرسم و تازه اونا اگر یادشون بیاد که در فلان تاریخ چی سفارش دادن و ازکجا سفارش دادن و بعدش تازه اگر اسنپ باشه که تقریبا هیچی و نمیشه پیداش کرد
هرچند توی گروه ساختمان مون موصوع رو مطرح کردم و عکس پیک رو گذاشتم ولی بی نتیجه بود

ف شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 10:29

سلام. امیدوارم حال خودتون و خانوادتون خوب باشه.
من هم مخصوصا در دوران کرونا خیلی عادت کردم به خرید اینترنتی. بجز یکی دو مورد همیشه راضی بودم. فقط اخیرا از یک سایت یک کیف سفارش دادم برای کادو دادن. قبلا ۴ یا ۵ بار برای خودم و دوستانم از این سایت سفارش داده ام و کاملا راضی بودم. این بار بسته بندی مناسبی نداشت و در نتیجه بسته پستی و کیف داخلش له شده و کف و دیواره کیف تا شده. با سایت تماس گرفتم و گفتند تقصیر پست است و نباید با این شرایط تحویل می گرفتید هرچی گفتم اینهمه من از شما خرید کردم و عکس بسته بندی ناجورشونو هم فرستادم.
حالا باید یه روز هم مرخصی بگیرم و برم اداره پست پیگیری کنم. توکل به خدا.

این همه اعتماد با یکبار از بین میره
حالا منم دیگه دست و دلم به خرید اینترنتی نمیره و می ترسم باز یک بلایی سر بسته پستی ام بیاد

Dina دوشنبه 22 خرداد 1402 ساعت 15:18

E daei Mar Mar mage naraft vase edame tahsil kharej??fozooli nist bokhoda ,man fekr mikardam rafte ke kheyliii vaght azash neminevisi Parisa jan

نه دیانا
بهش ویزا ندادن کلی هم غصه خورد
چون پذیرش با فاند گرفته بود و مطمئن بود که میره اما ریجکت شد
ای بابا
توی دعوای بین حکومت ها همیشه این مردم عادی هستن که آسیب می بینن

نجمه دوشنبه 22 خرداد 1402 ساعت 17:23

اتفاقا الان یه بسته اشتباهی واسه خونه بابا اینا آوردن
بابا فک کرده بود خریدای ماست،اتفاقی فامیلشون هم با ما یکی بود
یه شماره روش بود،هر چی زنگ زدیم،جواب نمیدن که

ای بابا طفلی ها
امیدوارم دیگه شماره رو جواب داده باشن و بسته شون رو گرفته باشن

Dina سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 13:15

Bavaram nemishe Che bad shansi,man kheyliiiii vaghte fek mikardam daei Mar mar rafte o yade oon rooza ke mirafti khoonaahoon o khaterate shirine shokhiyatoono minveshtin mioftadam va migoftam Parisa Alan tanha shode,khoobin ine Alan hamo darin o in ghashang tarin bakhshe majaraye Parisa jan,az mani ke chand sale nayoomadam o dar del tang tarin hale momkene hastam in bakhsho bepazir,enshala gar Chi kheyro salahe pish biad,hamishe ham mikhoonamet o dooset dashtamo daram vali mese kheyliiiii hamoon too in modat in shooro hali nabood hata be postat vakonesh bedan vali bedoon man yeki az oon ghadimatianam ke hamishe hamishe bahat moonde

ممنون دینا
آره می دونم خیلی وقت هست اینجایی تقریبا از همون اوایل
ده سالی میشه
ممنون بابت روحیه دادنت

نازی سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 13:31

سلام
داد و فغان از این منطقه ی ۱۴ پستی

ای بابا
پس شما هم زخم خورده ای

نگار یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 17:00

سلام
منم آنلاین شاپ دارم و هر روز ارسالی دارم
وای که درد این پست تو دل منه بقران گاهی به سرم میزنه با یه پیت بنزین برم اداره پست منطقه مون رو آتیش بزنم

حالا بگذریم محصول مراقبتی ارایشی اروپایی (اوریفلیم ، فارماسی)خواستید بفرمایید آی دی مو بدم ببینید
چ سو استفاده ای کردم من این وسط

ای بابا از دست این پست
ممنون نگار جان
دوست داشتی ای دی رو بذار شاید بقیه ی دوستان هم استفاده کردن

نگار چهارشنبه 14 تیر 1402 ساعت 16:10

مرسی عزیزم
آی دی @NbeautyN


ای دی کانال @oriflame_negarr

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد