یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

زندگی

چند ماهی هست که همسرجان کارش رو عوض کرده و توی شرکت جدیدی مشغول به کار شده که خب از لحاظ پوشش بیمه ی تکمیلی و خدمات درمانی اش اصلن قابل قیاس با شرکت قبلی نیست و همین چندهفته پیش سپهر بطور اورژانسی آپاندیسش رو عمل کرد و  الان چند هفته هست که بین سازمان تامین اجتماعی و بیمه ی تکمیلی جدید که تازه بطور کامل هم هزینه ها رو پوشش نمیده پاسکاری میشیم و هنوز هیچ بخشی از اون هزینه ی چهل میلیونی پرداخت نشده و من تازه دارم می فهمم که چقدر اوصاع درمان و بیمه ی تامین اجتماعی مون داغون هست و اگر یک عمل ساده مثل آپاندیس همچین هزینه ای داره اونوقت عمل های پیچیده تر چقدر هزینه بر هستن و بیچاره مردم

این پنجشنبه مدرسه ی ستی جشنواره ی موسیقی برگزار می کنه که ستایش با چهارتا دیگه از دوستانش بطور گروهی قراره یک قطعه اجرا کنن ستایش با اوکه له له و یکی شون با پیانو و سه تای دیگه هم همخوان هستن این اولین تجربه ی اجرای گروهی ستی هست و براش کلی هیجان داره

توی این یکسال ستایش خیلی تغییر کرده و بزرگ شده حالا نمی دونم تاثیرات مدرسه ی جدید هست یا اقتضای سن یا شاید هم هردو 

انشاهاش توی مدرسه طرفدار داره بطوری که گاهی یک نوشته رو ازش می خوان چندبار بخونه و کلن هم نوشته هاش طنزگونه هست و اکثرا با محوریت داداش طفلی اش و خودش چند وقت پیش می گفت اینقدر از داداش توی انشاهام استفاده کردم که همه مشتاق شدن ببینش 

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 09:26 https://meslehichkass.blogsky.com/

من تا حالا اسم اوکه له له را نشنیده بودم
رفتم سرچ کردم ...
میدونی شاید در ظاهر و طنز گونه از داداش جانش مینویسه ولی در واقعیت این هست که وابستگی شدیدی به هم دارند و به قولی جونشون به جون هم بسته است

راستش منم تا وقتی ستایش ساز رو شروع کرد نمی دونستم چی هست
والا سر به سر هم نمی ذارن ولی من نمی بینم واسه هم هلاک بشن

ربولی حسن کور سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 16:24 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
پس اون مشکل سپهرخان که میگفتین همین بود؟!

نه دیگه آقای دکتر
ابن مشکل که کلن چند هفته پیش بوجود اومد و سریع هم با عمل حل شد مشکل سپهر چندماهه که درگیرش هست و اگر جسمی بود تا الان حل شده بود

زهرا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 20:26

ای جونم چه بزرگ شد ستی کوچولومون...
میگما،مگه ستایش پیانو نمی زد؟ چی شد رسید به اوکوله له ؟
از اجراشون فیلم میذارید؟(:
و راجع به عمل سپهر هم اول اینکه امیدوارم حالش خوب باشه و زیاد اذیت نشده باشه...دوم هم اینکه منم نمیدونستم اینقدر گرونه!!!

چندماهه کنار پیانو این ساز جدید رو هم شروع کرده احساس می کنم چون ساز کوچولو موچولویی هست ازش خوشش اومده
بستگی داره فیلمی اون جایی که می شینم چقدر تسلط به صحنه داشته باشه و اگر تونستم فیلم خوب بگیرم حتما می ذارم
آره سپهر خوبه ،عمل راحتی بود و با لاپارسکوپی آپاندیس رو برداشتن

نل چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 12:00

سلام. امیدوارم اجرای خوبی داشته باشه و همچنین امیدوارم حال سپهرجان روحی و جسمی رو به بهبود باشه.

یک کامنت خصوصی میدم.

ممنون نل
ممنون بابت به اشتراک گذاشتن تجربه ات و خوشحالم که از پسش براومدی
مرسی که برام نوشتی
تلاش می کنم درکش کنم و باهاش ارتباط بگیرم

زهرا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 16:50

سلام دوباره... میشه انشاهای ستی رو هم بذارید؟

سلام زهرا جون
شاید یک قسمت هایش رو گذاشتم

مریم جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 05:09

استعدادش در نویسندگی به شما رفته، چقدر هنرمند ماشالله.

خداییش که خوب نمی نویسم و گاهی نمی تونم درست منظورم رو برسونم ولی ممنون

بانوی کویر چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 17:24 https://banooyekavir.blogsky.com/

مادرانگی همیشه در کنار سختی هایش قشنگ هست
تن پسر کوچولو همیشه سلامت باشه
و ساز دل دخترک هنرمندمون کوک

پسر کوچولو؟!

ستاره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 23:39

سلام عزیزم
عاشق ستایش شدم
روح خونه تون هست ماشاالله
سرش سلامت باشه الهی
سپهر جون هم اگر مشکلش درباره ی اپلای و کار و آینده ش هست؛ ولله که من بهش حق میدم جوان ایرانی خیلی مظلوم و طفلی هست کلا ...

سلام ستاره جان
آره واقعا گاهی احساس می کنم بدون ستایش حتما چیزی کم داشتم و این شور و نشاط توی خونه مون حاکم نبود
سپهر و مشکلاتش می گذره و درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد