یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

خواب

توی خوابم تازه اسباب کشی کرده بودیم یه خونه ی نو و اون خونه تراس بزرگ با یک ویوی عالی داشت از اون تراس ها که می‌شد کلی گل و گیاه توش کاشت و میز و صندلی گذاشت و محو تماشا شد

فقط اینکه همسرجان همون اول کار فوت کرده بود و من دست تنها بودم و یکی از دوست های همسرجان که دو سال پیش به رحمت خدا رفته بود زنده بود و با خانومش اومده بود کمک من که تنها نباشم و من هی گریه می کردم به اون دوست همسرجان می گفتم از بس به ناصر.. الدین.. شاه ارادت داشت متل همون توی پنجاه سالگی مرد

حالا صبح که بیدار شدم و خوابم رو مرور کردم برای همسرجان نوشتم که چی دیدم و بعدم گفتم ولی ناصرالدین شاه شصت و پنج سالگی مرده بود نمی دونم چرا توی خواب اصرار داشتم پنجاه سالش بوده و بعدم گفتم حالا تو بهش ارادت داشتی

برام نوشت نه خیلی زیاد، فقط به جهت اختیار در تعدد زوجات بهش احترام می گذارم

منم جواب دادم ایشششش بهت که حتی توی خواب هم نذاشتی از داشتن یک خونه ی بزرگ با یک تراس دلباز لذت ببرم و حتی توی خواب هم این لذت رو ازم گرفتی و خیلی وقت نشناسی هستی برای مردن

بعدم بلاکش کردم

ایشششششش

پ. ن1: دایی ممر اسباب کشی کرد

پ. ن2:می خواستم سریال جیران رو شروع کنم به دیدن که فهمیدم توقیف شده و بی خیالش شدم 

نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 17:56 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
احتمالا پنجاه برای این توی ذهنتون مونده بوده که در پنجاهمین سالگرد سلطنتش ترور شد
وا آدم مگه شوهرشو هم بلاک میکنه؟

بله چون حقشه

نجمه چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 10:34

انشالله که خوابتون خیر باشه.
ادم همیشه تحت تاثیر شرایط خواب میبینه.
ایرانی نیستی به خانواده مرحوم نزنگی و نگی چه خوابی دیدی و تفسیر کنی جاش تو بهشته

دقیقا آدم با توجه به شرایط خواب می بینه و واسه همین اون پی‌نوشت ها رو نوشتمشون تازه یک موردش هم یادم رفت و این بود که همین چند روز پیش با همسرجان یاد اون دوست مرحومش رو تازه کرده بودیم آخه سالگرد ازدواج شون بود و با دیدن استوری همسرش آهی کشیدم و با همسرجان یاد خاطراتش کرده بودیم
امان از اون خواب دیدن ها و تفسیر کردن های بعد از فوت
همه هم خواب می بینن مرحوم رفته یکجای سرسبز و خوشحاله
مهم اینه که بازمونده ها آروم تر میشن

خانمـــی چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 12:20 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

وای چه خواب جالبی بود ... ارادت به ناصرالدین شاه ... خخخخخ
واقعا هم مگه میشه خب آدم شوهرشو بلاک کنه

از بلاکی درش آوردم آخه باهاش کار داشتم
ایششش بخدا

هاله چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 13:09

خوب کاری کردی بلاکش کردی

عاطفه پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 ساعت 03:32

سلام
چه خواب باحالی
انشالله که خیره
ولی واقعا بی معنی بوده وااا
تعبیر نداره
من که بلاکش هم بکنم نمیفهمه
کاش میشد درد دل کنم
کلا ر م با این شوهر کردنم

سلام عاطفه جان
والا فکر کنم همسرجان من هم نفهمید که بلاک شده
من پایه ی درد و دلم مخصوصا راجع به شوهر

پریا شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 09:08

وای چه خواب عجیبی!!
والا دنیا تو خوابم از رنج دادن ما دست برنمیداره!!
دلیل خواب اسباب کشی و ناصرالدین شاه رو میشه فهمید چی بوده، ذهنت درگیر بوده.
اینکه تو خواب ببینی کسی فوت کرده، تعبیرش طول عمر زیاده. پس حالا حالاها باید هی بلاک کنی و دوباره از بلاکی در بیاری و ایششششششششش بهش بگی
ایشالا یه خونه با یه بالکن بزززززززززرگ هم میخرین


وااای حتی تصور داشتن یک بالکن بزرگ هم قشنگه

آذردخت شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 09:48 http://azardokht.blog.ir

چه خواب بامزه‌ای.
این آقایون توی خواب هم باید ضد حال باشن واقعا

ایششش بهشون

یه مامان سه‌شنبه 1 شهریور 1401 ساعت 12:29

آقایون در خواب، بیداری، سفر، خونه ، سر کار ، مهمونی و .... همیشه ضد حال هستن. آخه دور از جونشون اون موقع وقت فوت کردنه
من خواب دیدم نتیجه امتحان آیلتس همسرم اومده:
اسپیکینگ> 9
لیسنینگ:0
رایتینگ: 1.1
ریدینگ: مثل آقای شفیعی
اصن نمی دونم آقای شفیعی کیه و چرا باید تو نتیجه آیلتس به جای نمره اصلی بنویسه مثل آقای شفیعی. کلی استرس کشیدیم تا آقای شفیعی رو پیداکنیم ببینیم اون چند شده تا پیداش کردیم نوه آقای شفیعی که همراهش بود جیش داشت. آقای شفیعی مجبور شد ببردش توالت توی باغشون و ما نفهمیدیم اون اسکیل بالاخره چند شده بود.

خلاصه نتیجه آیلتسشونم باید ضد حال باشه

واااای
چه خوابی بوده
کلی خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد