یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دایی ممر جان

برام پیام فرستاده تا مشهد هستی فلان کار و فلان کار رو انجام بده و میگم عزیزم کمتر از یک هفته مونده به عید و این کارهای اداری الان انجام نمیشن.. باز ادامه میده و کارها رو ردیف می کنه و من دیگه جواب نمیدم. نیم ساعت بعد برام پیام میزاره من الان با بام بامم بودم؟ خیلی خری خواهر گلم..... می خندم و میگم آخه حرف مفت زیاد میزنی

دوباره برام پیام داده برو از طرف من فلان چیز رو برای عروس جان بخر و میگم باشه. دوباره پیام میده لطفا اینش فلان طور باشه و قیمتش هم اینجوری باشه و فلان چیز رو هم داشته باشه. گفتم خودت داری میای مشهد. خب دو ساعت وقت بزار و خودت برو بگیر. جواب میده یادم باشه به عروس جان بگم تو خوشت نیومد براش کاری انجام بدی و خواهرشوهر بازی درآوردی

الان هم براش پیام گذاشتم کی راه میوفتین؟ جواب داد هر وقت صلاح بدونم و مگه باید ریز جزئیات زندگیم رو برات بگم... می خندم و میگم خب بعنوان خواهر بزرگتر باید بدونم کی قراره بیاین و کاش پنجشنبه صبح راه بیوفتین که تا شب اینجا باشین و جواب میده اینم به عروس جان میگم که تو توی زندگیمون دخالت می کنی و برامون برنامه ی سفر می ریزی... می خندم و میگم خیلی خری داداش گلم

پ. ن1 : از روزی که اومدم مشهد هوای گرم که احتیاج به مانتوی خنک تابستونی داره تا هوای بسیار سرد که نیازمند پالتو هست رو تجربه کردم. کلن این موقع از سال دمای هوا خیلی متغیر هست. در حال حاضر هم هوا سرد و بارونیه 

پ. ن2: از آخرین روزهای کرونایی و آنلاین بودن بچه ها ( یعنی امیدوارم آخرین روزهاش باشه و سال دیگه آنلاین نباشن) نهایت استفاده رو  کردم و از نیمه ی اسفند، تعطیلات عیدم رو شروع کردم و اومدم مشهد


نظرات 9 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 15:39 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این کل کل های عاشقانه خواهر و برادری خیلی لذتبخشه
با وجود ظاهر پر از فحششون

موافقم

زهرا چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 09:34

عیدتون پیشاپیش مبارک

ممنون زهرا جان
به همچتین

شهرزاد چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 10:07

سلام پریسا جون ، تعطیلات خوش بگذره ، تا میتونی ازاین موقعیت که بچه ها آنلاین هستند استفاده کن واز بودن کنار پدر ومادر عزیز لذت ببر ، سال نو هم پیشاپیش مبارک عزیزم ، سال خوب همراه با موفقیت و خصوصا سلامتی پیش رو داشته باشی .

ممنون شهرزاد عزیر
سال نوی تو هم مبارک

زهرا پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 12:22 http://pichakkk.blogsky.com

ولی دایی ممر خودش قابلیت اینو داره که یه پا عروس چش سفیدِ گیس بریده باشه!!!

پس تو هم موافقی که خوبه دختر نشده
ولی انصافا طفلی عروس جان

زهرا جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 16:17 http://pichakkk.blogsky.com

بله.
خیلی هم‌ موافقم
اگر دختر میشد فقط باید میگفتیم بیچاره مادرشوهر و خواهرشوهرش. خدا صبرشون بده
ولی اونوقت یه خوبی هم داشت، شااااااید من و تو هم یه چیزایی ازش یاد میگرفتیم

والا عزیزم من و تو اگر استعداد داشتیم تا الان یاد گرفته بودیم
کلی مورد دور و برمون برای یادگیری هست

ریحانه شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 00:51

لازم به ذکر هست که هر زمان کلمه بام بام را استفاده میکنید، یاد سوتی شما سر کلاس آنلاین ستایش می افتم :)))))

واااای ریحانه
خواهشن فراموشش کنین

مهری چهارشنبه 3 فروردین 1401 ساعت 08:35

سلام بانو سال نو مبارک بهترینها در انتظارتون باشه در سال جدید همراه عزیزاتون
دایی ممر جان نمکدون دوست داشتنی رو چی بگم

ممنون مهری جان
سال نوی تو هم مبارک

سین یکشنبه 7 فروردین 1401 ساعت 17:31

سلام پریسا عزیز
خیلی وقت بود کامنت نگذاشته بودم، اما گفتم الان که هم عیده و هم مشهدم بیام و تبریک بگم :D
امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی همراه با آرامش و سلامتی و خوش‌گذرانی

سلام سین جان
ممنون عزیزم و سال نوی تو هم مبارک و امیدوارم مشهد بهت خوش گذشته باشه

پرنده گولو شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 09:53

زنده باد ممر
انقده دلم براش تنگ شده
نه کسی میتونه زندگی رو مثل اون به کام ادم تلخ کنه نه کسی مثل اون میتونه بخندونه ادم رو
دیروز مرغ سوزوندم . میدونم اینستا نداره وگرنه سری به تاسف تکون میداد قشنگ قیافه اش جلوی چشممه
کل دیالوگ هاش رو با صدای خودش خوندم

باید بگم عروستون خیلی بسازه!!!


اتفاقا وقتی پست اینستات رو دیدم با خودم گفتم خوب شد دایی ممر اینستا نداره وگرنه یک کامنت سرزنش آمیز براش می نوشت
خداییش عروس جان خیلی مظلومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد