یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

کودک تراپی

هی میرم و وویسی که زهرا از پسرش برام فرستاده و توش به مامانش اصرار داره واسه من نامه بنویسه رو گوش میدم و هی ذوق می کنم

نامه اش هم اینجوری شروع میشه خاله پریسا، آرش. همینقدر مختصر و مفید... نمیرم براش خداییش 

عاشق دنیای بچه گونه ام و دلم برای کودک تنگ شده. یک کوچولویی که بغلش کنم و باهاش بازی کنم و ترجیحا بغلی هم باشه

حیف که آرش کیلومترها ازم فاصله داره وگرنه هر روز اونجا بودم

یک رفیق شفیق هم اینجا دارم که بتازگی زایمان کرده ولی باز بخاطر ملاحطات کرونایی کمتر میرم پیشش بهش میگم شانس آوردی کروناست وگرنه هر روز اونجا بودم و مدام بغلش می کردم و بو می کشیدمش


نظرات 6 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 26 بهمن 1400 ساعت 11:40 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
بچه های کوچک واقعا دوست داشتنی هستند
اما بزرگ تر که میشن کفر آدمو درمیارن!

سلام آقای دکتر
از همه بدتر اینه که دیگه نمی زارن بغلشون کنی لعنتی ها خیلی هم زود بزرگ میشن

ستاره سه‌شنبه 26 بهمن 1400 ساعت 14:04

آرزوی دست نیافتنی من داشتن ۴ تا بچه بود و هست و نمیشه با این اوضاع

منم
حیف که شرایط اقتصادیش رو نداشتیم

زهرا سه‌شنبه 26 بهمن 1400 ساعت 15:36 http://pichakkk.blogsky.com

آقااااااا
من عاشق کامنت آقای دکتر شدم. مختصر و مفید و خیلی واقعی
قشنگ معلومه بچه ها خیلی کفرشون رو درآوردن
عزیزم، اون وویسی رو بگو که اصرار داره دوستت نیست، بلکه بابات هست
خلاصه که نوه ی عزیزم، ما هم خیلی دوست داشتیم نزدیک همدیگه می بودیم و کلی کیف میکردیم.
حیف واقعا


آخه کاملن درست می گن
آره اونجاش که می خواد بابای من بشه عالیه

الهه چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 09:57

سلام .دنیای بچه ها واقعا قشنگ وحسرت برانگیزه.برطبق گفته همسر عزیزم هر بچه ای از حدود یکسالگی تا قبل مدرسه خیلی باحاله بعد هرسال از باحالیش کم میشه.ودر تأیید حرف همسرم وآقای دکتر در سنین نوجوانی به کفر در آورترین حالت میرسن .

در تصحیح حرف همسرجان تان از بدو تولد تا هفت سالگی خیلی خیلی باحالن. خداییش دوران نوزادی یکی از عشق ترین دوران کودکی هست. فقط اون بوشون
سنین نوجوانی هم که دیگه نگم

ربولی حسن کور چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 15:47 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
معمولا کامنتهای من چندتا دیس لایک میگیرن!
چه خوب که این بار دوستان تاییدش کردن


خب پس انگار ایندفعه همه موافق تون بودن ودر این زمینه تجربه داشتن

زهرا شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 21:58

نی نی ها سوغات بهشتن

چه تعبیر قشنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد