یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

آزمون

امسال ستی رو آزمون های قلم چی تبت نام کردم تا واسه آزمون ورودی مدارس آماده بشه و خب طبق روال همیشگی که امتحان های بچه ها رو توی تقویم خونه یادداشت می کنم الان هم همه ی امتحان ها رو توی تقویم یادداشت کردم و جمعه درمیون هم نوشتم آزمون قلمچی. سپهر نگاهی به تقویم انداخت و گفت وااای از جمعه و قلمچی حالم بهم می خوره. ااخه خودش سال آخر تمام جمعه ها آزمون داشت یا گزینه ی دو یا قلمچی یا آزمون جامع، که البته همه ی آزمون ها رو مدرسه براشون برگزار می کرد... چقدر مزخرف بود سال آخر 

این آزمون های جمعه درمیون ستی یک قسمت هوش هم داره یعنی یکسری سوال علوم و ریاصی و فارسی و هدیه و اجتماعی داره و در آخر هم هوش ادبی و هوش ریاصی و هوش فضایی و هندسی داره و ستایش به این قسمت هیچ وقت جواب نمیده و استدلالش هم اینه که خسته میشه و خیلی سوال ها زیاد میشن و بعدم چون نمی خواد بره تیزهوشان پس لازم نیست جواب بده

منم بهش سخت نمی گیرم و میگم اوکی جواب نده

امسال یک مقدار واسه درس خوندن بیشتر بهش سخت می گیرم و کارها و تکالیفش بیشتر شده و سعی می کنم برای جبران این موضوع تا جایی که بشه عصرها و آخر هفته ها یا پارک ببرمش یا با دوستاش قرار گردش بزارم و وروجک هم دست منو خونده و بعضی وقت ها میگه این هفته کم رفتیم ددر و دودور و من بخوام آزمون بدم انرژی ندارم گفته باشم 

یکی از جاهای مورد علاقه اش خانه ی بازی اوپال هست 


نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 00:39 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امسال براش سال سخت و سرنوشت سازیه
آفرین بر شما که مراقبش هستید

سلام آقای دکتر و ممنون

ارغوان چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 01:56

گفته باشم

افق بهبود چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 12:41 http://ofogh1395.blogsky.com

مدیریت درسی ستی خیلی سخت بهت میگذره ولی مدیریت ددر دودورش خیلی فانه و حبران میکنه

دقیقا

سعیده چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 19:45

قبلا هم گفتم من عاشق ستی هستم،. تکلیفش با خودش مشخصه میدونه چی میخواد

و البته همه چیز رو تبدیل به فان و تفریح می کنه و هیچ وقت بابت اشتباهاتش خودش رو سرزنش نمی کنه
بقول دایی ممر یک به بام بامم خاصی توش هست

پروفسور چهارشنبه 15 دی 1400 ساعت 20:35 https://otagham.blogsky.com/

بیچاره رو ول کنید، آخه آزمون از الآن؟؟
همون سال کنکور برای هفت پشت بسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد