یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

به بغض خفته ی دماوند

به اینجای آهنگ که میرسه ناخودآگاه بغض می کنم. دیشب مامان رو برده بودم فواره های موزیکال ایران مال و برای بار چندم وقتی آهنگ ایران سالار عقیلی رو گذاشتن یک حس دوست داشتن و غصه باهم اومد سراغم. یادم میاد باراول که با سپهر رفته بودم و بهش گفتم توی این فضا و کنار رقص فواره ها با این آهنگ یک حس عجیبی بهم دست میده و سپهر هم جواب داد پس آهنگ ساز کارش رو درست انجام داده خب آهنگ یک کم تم حماسی داره و بایدم همچین حسی بهت دست یده

دیشب ماه هم خیییلی دلبر گونه بود و این حس رو تشدید می کرد 

پ. ن:مامان و بابا بالاخره اومدن تهران. تمام اعضای خانواده ام غیر از ستی واکسن زدن

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 10:48 http://pichakkk.blogsky.com

چشمت روشن عشقم

ربولی حسن کور دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 13:57 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
در وجود سپهرخان چیزی به نام احساسات هم وجود داره؟
خب خداروشکر چشم شما روشن

سلام آقای دکتر
نه انگار

کیانا سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 08:49

سلام عزیزم
چشمت روشن .الهی لحظه لحظه ایام در کنار مامان و بابا بهتون خوش بگذره.
میتونم بپرسم چه واکسنی زدید !؟
شما و سپهر جان و آقای همسر که قطعا دوز اول را زدید هنوز دوز دوم را نزدید!؟::

سلام کیانا جان
من و همسر استرازنکا زدیم و هنوز نوبت دوز دوم مون نشده اما سپهر و دایی ممر و عروس جان سینوفارم زدن و دوز دوم شون رو هم همین چند روز پیش زدن

پریا سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 12:07

دقیقا همین جوریه!
با این آهنگ ناخودآگاه یه حس غرور میاد سراغت، بعد خیلی زود غصه میشینه تو دلت! چون میدونی از اون تمدن و غرور و افتخار چیزی نمونده...

آره موافقم

مهفام سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 19:25

خیلی خوشحالم که مادر و پدرتون کنارتون هستند و البته اینکه واکسینه شدید. به امید روزای خیلی خوب!
راستش منم گاهی با بعضی آهنگها اشکم سرازیر میشه. مثل ایران سرای امید و ای ایران... چراشو نمیدونم.

ممنون مهفام جان
منم با تمام این آهنگ هایی که راجع به ایران سروده شده اشک هام سرازیر میشن

رهآ سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 21:01 http://Ra-ha.blog.ir

فواره موزیکال ساعت خاصی فعال میشه؟

ساعت 5 تا 9 شب فعال هستن

افق بهبود چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 16:59 http://ofogh1395.blogsky.com

که شادی من؟...
شادی من گم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد