یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

ابرو

چندین سال پیش  داخل ابروهام رو تتو کردم آخه بعصی جاهاش خالی بود و الان بعد از گذشت چندسال بدرنگ و زشت شدن... چند وقتی هست یکی خانومی رو که کار میکروبلیدینگ می کنه دنبال می کنم و از عکس کارهایی که می زاره خوشم میاد و خیلی شبیه ابروی طبیعی میشه... هی منتظر بودم کرونا تموم بشه تا برم پیشش و بعد هم که از تموم شدن کرونا مایوس شدم با خودم گفتم واکسن که بزنم میرم پیشش تا اینکه چند وقت پیش دیدم داره مهاجرت می کنه و از ایران میره

حالا تمام غصه ام اینه که هروقت واکسن زدم و خیالم راحت شد اونوقت پیش کی برم ابرو درست کنم (چقدر دلم برای اینجور غصه های دم دستی تنگ شده بود)

هفته ی پیش بطور اتفاقی یک صفحه پیدا کردم که مجموعه ای هست و کار زیبایی انجام میده و هر روز چندین عکس و ویدئو از کارهای ابروش میزاره ولی عیبش اینه که زیادی تیتیش هستن اصن نمی دونم چرا حس خوب ازشون نمی گیرم... یک مجموعه ی بزرگ با کلی کارمند شبیه هم و قرتی طور و یک عالمه دم و دستگاه خفن طور ولی من دلم یکجای ساده تر و مطمئن تر می خواد 

کاش اون دختر یک کم دیرتر می رفت یا من زودتر واکسن میزدم


پ. ن: هرکسی رو که دور و برم می شناسم یا کرونا گرفته و یا واکسن زده

تقریبا تمام دوستان و اقوام مقیم در مشهد اونایی که واکسن هنوز نزدن، کرونا گرفتن از خفیف تا خیلی شدید و ناجور 

نظرات 11 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 8 شهریور 1400 ساعت 22:15 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خب شما هم یه سر مهاجرت کنین و برگردین!

سلام آقای دکتر
فقط یک مشکل کوچولو وجود داره، پول
ایشالله در صدسال آینده اونم حل میشه

صبا سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 00:19

سلام عزیزم پیج اینستاتون رو بستین؟

یک پیج خصوصی دارم صبا جان

پریا سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 08:05

واقعا راست میگی، اونقدر درگیر این زندگی عجیب و پرچالش شدیم گاهی یادمون میره یه خواسته های کوچیکی هم هست که برآورده کردنش کلی خوشحالمون میکنه!
فکر میکردم فقط خودم اینجوریم که اخلاق و منش آرایشگر یا خیاط برام مهمه اصلا با اینایی که خیلی قرتی طورن نمیتونم ارتباط برقرار کنم

نمی دونم چرا ولی آرایشگاه که خیلی قرتی طور باشه معذب میشم و راحت نیستم
دلم یکجای صمیمی و راحت می خواد

تیلوتیلو سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 09:24 https://meslehichkass.blogsky.com/

اینکه همه دارن مهاجرت میکنن چقدر وحشتناکه
یه چند وقت دیگه یه ایران داغون میماند و هیچ آدمی و تیلویی که هنوز دوست دارد همینجا بماند...

آره واقعا این حجم از مهاجرت ترسناک هست
من که همیشه غصه ام می گیره و میگم حیف از ایران که آدم هاش جز فرار راهی براشون نمونده

سمیه سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 10:31 http://s.mahjoobi92@gmail.com

سلام می دونم چی می گید من خودم وحشت دارم از این ارایشگاه های خفن یکی دو باری که رفتم انقد از رفتارم تعجب کردن که فک کنم تو دلشون گفتن نترس نمی خوریمت ترجیج می دم برم یه جایی که حالا کارش خیلی هم خوب نباشه ولی اینجوری کلاس نزارن واسم شمام نگران نباشید می تونید یکی رو که باب میلتون باشه پیدا کنید ازفامیلام بپرسین حتما تو مشهد هم هست که راحت تره و شناخته شده تر باشه براتون

آخ جون بازم یکی شبیه خودم پیدا شد
امیدوارم پیدا کنم

ستاره چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 11:24

عزیزم چرا فیروز نمی کنید؟
فیبروز و لیفت ابرو خیلی شیک میشه

والا ستاره جان تا حالا فیبروز نشنیده بودم و نمی دونم چی هست
مگه ابرو رو هم لیفت می کنن پس من چرا فکر می کردم لیفت فقط مخصوص یکجای دیگه هست(آیکون شرمنده)
من کلن خیلی با این دنیا آشنا نیستم و واقعیتش بعد از تتو کردن داخل ابرو به شدت پشیمون شدم اما خب حالا دیگه هم بدرنگ شده هم داخل ابروها کم پشت تر شده

حمید چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 14:43

سلام،
حالا میدونم این حرکت برای خانما غیر ممکنه اما من میخواستم برم ارایشگاه میرفتم یه خیابونی که ارایشگاهاش زیاده هر کدوم خالیه میرفتم تو :))) سخت نگیرین


شما اقایون محشرین بخدا

مونا پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 07:18 https://motherofflowers.blogsky.com/

آقای حمید انگار نمی دانند که ما جایی که سرتا ته آرایشگاه باشد نداااااریم!از مقدمات و موخرات آرایشگاه رفتن خبر ندارند انگار!
بعد خودشان حاضرند بروند هرجایی روی دست و پا و گردن تتو کنند؟؟؟؟

کلن آقایون همین مدلی هستن
داداش خارجی من هروقت میاد ایران میره توی خیابون یک دور میزنه ببینه کدوم آرایشگاه باز هست و خلوت، همونو میره داخل و موهاش رو کوتاه می کنه

خورشید جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 14:20

سلام
خوبین؟
این کرونا کلا همه چی رو عوض کرد، محاسنی هم داشته
من هم دل خوشی از آرایشگرها نداشتم، هر کدوم هم که باب میلم میشد، بعد از مدتی یا راهشون خیلی دور میشد یا دیگه کار نمی کردند
از اپلیکیشن سنجاقک، دو مرتبه آرایشگر انتخاب کردم و چهار پنج باری باهاشون کار کردم.
راضی بودم خدا رو شکر و اینکه چون خونه میان، از نظر کرونا خیلی خوبه، من راضی بودم.
میتونین نظرات مشتریها و کارهای آرایشگر رو هم ببینین.

اااا چه باحال
ممنون خورشید جان... حتما امتحان می کنم
البته بعید می دونم کسایی که کار میکروبلیدینگ می کنن بیان خونه چون دم و دستگاه رو سخته هی جابجا کنی
ولی برای اصلاح صورت و کوتاه کردن مو خیییلی خوبه که یکی رو آدم پیدا کنه که بیاد خونه

ستاره جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 15:04

پریسا جون
فیبروز چیز خوب و کار درستی میشه
این پیج را ببینید

phibrows_asalbeh1994

واتس آپ : ۰۹۱۲۲۱۸۹۲۲۷
تلفن ثابت: ۰۲۱۲۲۲۰۸۸۰۳

روی تتو هم انجام میشه
یک پیج دیگه هم هست اونم طبیعی کار می کنه

samin_jafariiii
من کار عسل رو بیشتر می پسندم. فکر کنم خودش هم دکتره. حالا باز شما هر دو پیج را ببینید؛ بسته به سلیقه تون کدام پسند شما میشه

ممنون ستاره ی عزیز

مهسا جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 23:25

من کلا از آرایشگاه و انتظار کشیدن متنفرم از اون پر افاده ها بیشتر و خیلی محدود آرایشگاه میرم
واقعا اینکه جای ما در کشورمون اینقدر تنگه ترسناکه.اینکه ارزوی آشکار و پنهان همه ماپیدا کردن نقطه ای کوچک در این جهانه که با حداقل حقوق شهروندی پذیرای ما باشه ترسناکتر.همه دارن تلاش می کنن برای رفتن و حسرت زده که وقتی می تونستم با بهترین شرایط برم چرا نرفتم تا شهروند نقطه ای غریبه اما مهربان امن باشم.هر روز لعنت می کنم بانی های این بی خانمانی روحی و جسمی را

موافقم مهسا و منم خیییلی غمگین میشم وقتی می بینم همه بفکر رفتن هستن اونم به هرجایی و به هر قیمتی... خیلی تلخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد