یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

پرت و پلا

اینروزا خیلی سرحال نیستم و اوقاتم اکثر مواقع تلخ هست که البته فکر کنم همگانی هستش. کرونا و استرس هاش مثل نگرانی از مبتلا شدن خودت و عزیزانت و  روند کند واکسیناسیون و نداشتن یک دورهمی و دیدن بزرگترها با خیال راحت، خونه نشین شدن به تبع همین کرونا.. کلی اخبار عجیب و نگران کننده ازاقصا نقاط ایران.. خب خیلی دلیل میشه واسه این فاز افسردگی پیدا کرد.. خیلی تلاش می کنم که خودم و خانواده ی کوچیکم رو از این فاز افسردگی دور کنم ولی سخته.. خوشحالم که بچه ها رو دارم و به بهونه ی اونا و با امید و آرزوهای اونا دارم زندگی می کنم

دختردایی جان که چند پست قبل براش اشک ریختم که داره میره و دلتنگش میشم فعلن بخاطر پدرش که کرونا گرفته و ریه هاش درگیر شده بلیطش رو عقب انداخته.. الان از ته دل آرزو می کنم کاش زودتر با خیال راحت بره و دایی جان روبراه بشه


سپهر توی این تعطیلات تابستون از سایت course ra، ماشین لرنینگ و مطلب رو برداشته داره توی کلاس هاش شرکت می کنه حالا که اون خوان ثبت نام رو گذرونده و بالاخره تونسته کلاس ها رو برداره، واسه شرکت توی کلاس وی پی ان می خواد و هی وسط کلاس وی پی ان، قطع میشه و میوفته بیرون... دنبال یک وی پی ان درست و درمون که روی لپ تاپ کار بکنه هستش. اگر سراغ دارین برام بنویسین لطفا

جناب تافته، نوار بهداشتی مخصوص نوجوان داره که تازگی ها کشفش کردم. علاوه بر سایز مناسبش یک کم جینگیل مستون هم هست و ستی ازش خوشش میاد و یک کم بهتر با این قضیه کنار میاد ( البته همچنان من براش تعویض می کنم ها)

می دونین وقتی ایرانی هستی حتی اگر ایران هم نباشی و مهاجرت کرده باشی با اخبار مربوط به ایران بیدار میشی و همونقدر غصه می خوری که اونی که توی ایران هست غصه می خوره شاید حتی بیشتر چون عذاب وجدان نبودن در این شرایط کنار عزیزانش رو داره... اینو توی اطرافیانم دارم می بینم

فکر کنم باید یک نسل بگذره تا بتونن راحت و بدون دغدغه و نگرانی از وقایع ناراحت کننده، به زندگی شون ادامه بدن. بچه هایی که اونجا دنیا بیان و اونجا بزرگ بشن


نظرات 10 + ارسال نظر
مونا شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 16:24 https://motherofflowers.blogsky.com/

لطفا یک وی پی ان برای اندروید باکس هم برای من معرفی کنید!
امیدوارم روزگار رو به نیکی برود برای همه

دوستان چندتا معرفی کردن
امیدوارم به دردت بخوره

رهآ شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 17:02 http://Ra-ha.blog.ir

من چند ماهی هست از این استفاده میکنم و راضی ام.
تا الانم متوجه قطع شدنش نشدم.

https://www.k5maker55.site

ممنون رها جان

ف شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 18:10

سلام.خوبین؟ من همونیم که رتبه پسرم نزدیک رتبه آقا سپهر بود.
پسر منم توی کورسرا شرکت میکنه. ازش پرسیدم. گفتن xv pn و vp nify زود زود قطع میشه ولی اینا cla sh استفاده می کنن و فعلا خوبه.

ممنون دوست عزیز
ایشالله پسرت به آرزوهاش برسه

ربولی حسن کور شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 21:45 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا که VPN داره جرم حساب میشه ازمون VPN میخواین؟
مگه جونمونو از سر راه آوردیم؟

سلام آقای دکتر
والا با قوانینی که آقایون قبلن تصویب کردن و الان دارن تصویب می کنن تقریبا همه مون مجرم هستیم دیگه وقتی داشتن ماهواره جرم هست دایره ی خلافکار ها و مجرم ها اندازه ی کل ایران میشه
این چند وقت باقی مونده از اینترنت رو استفاده کنین که بعدش باید بگردیم دنبال دور زدن اینترنت ملی

پت شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 21:47

سلام

الان بیشترمون اعصاب و حوصله نداریم. فرقی نداره کجا باشیم.
کریو میکر فکر میکنم خوب باشه برای وی پی ان

ممنون پت عزیز

نجمه یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 07:19

سلام عزیزم
فکر کنم همه مون دچار این حال شدیم.کاش زودتر روزهای سخت برای همه بگذره. واقعا امید به زندگی مون، رو به صفر میل می کنه.
هی داریم تسلیت میگیم و آروزی سلامتی و دعا می کنیم واسه این و اون. انقدر هم که دایره افراد مریض نزدیک تر شده...
من مشتری تافته ام. واقعا محصولاتش با کیفیتن. نسبت به قیمت.
اخی. ستایش کوچولوووو

هوفففف چی بگم نجمه... هی با خودم میگم دیگه از این بدتر که نمیشه و طاقت بیار و بالاخره تموم میشه و خبرهای خوب هم میاد ولی راستش همیشه بدتر میشه
انصافا خیلی تافته ی نوجوان خوب بود

تیلوتیلو یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 09:03 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزدلم
این نوشته کلمه کلمه ش پر از حرف دل هممون بود
کاش میشد که درست بشه ...

سلام تیلو جان
کاش بتونیم برای خودمون یک روزنه ی امید پیدا کنیم

ستاره سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 00:34

نگرانم جدا
از طرفی کورونا از طرفی مسایل مملکت
خدا خودش کمک کنه

امید نداشتن خیلی سخت هست
چیزی که الان بین ماها کم پیدا میشه
کاش می شد یک روزنه ی کوچیک پیدا کرد و بهش امید بست

پریا سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 09:48

جایی خوندم: خارج وقتی خوبه که متولد همونجا باشی، حتی ندونی ایران کجای دنیاست!
وگرنه مهاجرت کنم، کجا برم وقتی قراره از تمام اتفاقایی که تو کشورم میفته متاثر و غمگین بشم!!!
هر جای دنیا هم که برم بازم ایران کشورمه، وطنمه، پدرم اونجاست، مادرم اونجاست، خانوادم اونجاست؛ نمیتونم که ساده ازش بگذرم!!!
مهاجرت انتخاب بین "آرامش داشتن و دلتنگ بودن" و "آرامش نداشتن و کنار عزیزان" بودنه!!!
صد حیف!!!!!!!

دقیقا همین هست پریا
مگر بچه هایی که اونجا دنیا بیان
مثلن احتمال زیاد برادرزاده های من دیگه غم ایران رو نخواهند داشت چون والدین شون و دوستان شون اونجا کنارشون هستن
واسه من هم شاید نوه هام با آرامش بیشتری زندگی کنن البته اگر سپهر و ستایش موفق به مهاجرت بشن

مهفام جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 00:02

مهاجرت از نسل دوم به بعد خوبه، دقیقا نسل اول هر شب با اخبار اینجا میخوابه و هر صبح هم بعد بیدار شدن اخبار ایران و چک می‌کنه. برق و اینترنت قطع میشه نگران خانواده و‌عزیزانش میشه و ...
البته که دختردایی من دختر پنج ساله‌اش متولد و ساکن کاناداست، هفته قبل بازی والیبال بین ایران و کانادا، طرفدار ایران بود و با هیجان نگاه میکرد و دلش میخواست ایران برنده بازی بشه. اینقدر که آخرش گفتن ایران برد که غصه نخوره!!!!
چقدر از فکر این پد نوجوان حالم‌ خوب شد...

پس تو هم مثل من موافقی که برای نسل دوم مهاجرها شرایط بهتر هست
آره پد های نوجوانش خیلی خوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد