یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

عصبیم

روزی چهار ساعت برق نداشتن زیباست و زیباتر اونه که سرچ می کنم و جدول زمان بندی قطع برق رو پیدا می کنم و اونوقت طبق اون جدول راس ساعت منتظر قطع برق میشم و برق نمیره و استرس می گیرم که ای بابا پس چرا قطع نشد

اولین بار که برق رفت، ده دقیقه قبل از شروع امتحان میان ترم فیزیک سپهر بود و لپ تاپش فقط بیست درصد شارژ داشت و شانس آوردیم که لپ تاپ پدرش خونه بود و  شارژ داشت


قرار بود امروز مشهد باشم واسه دیشب بلیط قطار داشتم و طبق روال تست پی سی آر هم داده بودم و منفی بود که اخروقت یکشنبه داداش جان پیام داد که حال خانومش یک کم خوب نیست و بیحاله و نکنه کرونا باشه و ما همدیگررو دو روز قبلش توی پارک دیده بودیم و بهتره من بلیط رو کنسل کنم تا یک وقت با ویروس نرم پیش مامان اینا 

ستی کلی گریه کرد و اشک ریخت و گفت از عروس جان بدش میاد ( بیچاره عروس جان) تست پی سی ار عروس جان دیشب اومد و منفی بود ولی من دیگه فعلا از مشهد رفتن منصرف شدم به استرسش نمی ارزه 

فقط می مونه کارهای دکتر مامان و آندوسکوپی و کولونوسکوپی که مامان جان می فرمان اصن ولش کن و خوبم و نمیرم و نمی دونم واقعا خوبه یا از ترس آندو و کولونو، اینو میگه 

عصبیم و علتش می تونه همین طومار بالا باشه ولی شدتش بیشتر از این طومار هست و دلم می خواد همسرجان رو خفه کنم و حالا این وسط همسرجان چی کاره هست رو خودمم نمی دونم ولی خیلی دوست دارم سر اون تلافی کنم 


نظرات 9 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 09:35 https://meslehichkass.blogsky.com/


میدونی وقتی همسرجان همراه و همدمه اینطوری میشه
همه حال بدیها را میبری پیشش و اون طبیب دلت هست... آرام جانت
همه اینا را درمان میکنه...

عاشقتم تیلو که اینقده تو بچه مثبتی اخه
والا الان در مرحله ای هستم که می خوام سر به تنش نباشه
چراش رو هم نمی دونم والا

زهرا از خوزستان سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 11:37

منم وقتی عصبیم میخواد همسرجان رو خفه کنم خوب تو مغزت جست و جو کنی میبینی یه علت این اتفاقا همسرجانه برای من که اینجوره

همیشه همه چی زیر سر این آقایون هست

ربولی حسن کور سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 12:24 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
فقط سکوت میکنم

سلام آقای دکتر
بهترین کار الان همین هست

مونا چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 09:48 https://motherofflowers.blogsky.com/

سلاممم،یک جمله هست که میگه کار،کار انگلیسی هاست!!حس می کنم همسرجان شما انگلیسی است!!!

انگلیس خبیث

نل چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 10:03

باید ۴تا فحش مثبت۱۸ بدم تا آروم بگیرم
باتری لب تابم خرابه در نتیجه برق که میره منم باهاش میرم حالا وسط کار.جلسه و... .
خداروشکر ما توی هیچ قسمت جدول قطعیشون حساب نیومدیم (چهارراه قبلی و بعدیمون هست، ما نیستیم فقط)و کلا نمیدونیم کی برقمون میره یا میاد
دیروز که رفته بودم دکتر، ۳طبقه چندبار با پله رفتم بالا و اومدم، ترسیدم تو آسانسور بمونم، ساختمون پزشکان کی میخواد بیاد جوابگو باشه،والا.(وقتی این موضوع جالب میشه که تو بخاطر درد پا ۳ طبقه با پله بری و بیای)رسیدم خونه و باز با پله تردد کردم...
اخه انصافا هرچی که درهم باشه، نمیدونم چرا شبکه برقیشون درهمه!! اخه روی هوا که نیست، طبق اصول و قاعده ای شبکه رسانی شده و باید بدونن نثلا این فیوز، کدوم قسمتها رو قطع یا وصل میکنه.

خوشبحال اقای همسر
چون حتی در حال بدت هم به ایشون نظر داری

وااای واقعا مکافاتیه مخصوصا اگر باتری لپ تاپ همکاری نکنه
منم همیشه به این فکر می کنم که این ساختمان های پزشکان که معمولا هم کلی پله دارن، مریض های بیچاره چجوری از پله میرن
یا دندونپزشک ها چه می کنن
راستی نل عزیز ممنون بابت پیام خصوصیت

پریسا پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 12:27

سلام در اینگونه موارد همسر جان می فرمایند
کنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدن گردن مسگری

پرنسا پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 17:35

سلام
والا با این اتفاق منم مثل ستی از عروستون بدم اومد
البته شوخی میکنم ولی واقعا دل بچه تنگ شده که این همه گریه کرده پاشین برین سفرتون رو البته با تدابیر بهداشتی.دو تا تست رپید بدین و یالا

سلام پرنسا جان
راستش مامان هم خودش خیلی در این زمینه وسواس داره و رفتن ما توی این شرایط که عروس جان یک کوچولو علامت دار بوده( با اینکه تست منفی بوده) بهش استرس و اضطراب وارد می کنه
دیگه ترجیح دادم یک کوچولو دیگه صبر کنیم و مامان واکسن بزنن و بعد بریم

یه مامان جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 13:34

کلی خندیدماااا

زهرا دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 19:22

لعنت بهشون که برق رو قطع میکنند... لعنت بهشون
دیدگاه سپهر راجع به انتخاب این بار چیه؟ شرکت میکنه؟ اگر اشتباه نکنم سری پیش بخاطر سپهر رای دادید...

یادش بخیر
چه امیدی داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد