یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

غلبه ی آلمان بر انگلیس


حالا که یک کوچولو توی آلمانی جلو رفتم و در حد یک کودک دوساله می تونم منظورم رو برسونم با انگلیسی قاطیش می کنم مخصوصا موقع خوندن و جالب اینجاست که آلمانی غالب هست یا ‌شایدم چون الان مشغول خوندن آلمانی هستم اینجوری شده

من کلمات انگلیسی رو مثل آلمانی می خونم و بعد یکدفعه به خودم میگم وااا اینکه اینجوری نبود انگار اشتباه می کنم ها و بعد که بیشتر دقت می کنم می بینم دارم آلمانی می خونمش

مثلا student رو می خونم اشتودنت

خلاصه که احتمالا همون یکذره انگلیسی هم که بلد بودم داره به باد فنا میره  


پ. ن:تیتر شبیه  اخبار فوتبال شد :) 



نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 09:09 https://meslehichkass.blogsky.com/

سپیده یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 10:52

وای منم اینطوری هستم یعنی زبان روس غالب شده*فکر میکنم عادی باشه!

استاد من که میگه نگران نباش یک کم که تسلط ات روی آلمانی زیاد بشه این مشکل حل میشه

پریا یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 12:55

تیترو خوندم فکر کردم جنگ شده!!!! خخخخ
کاش منم حوصله داشتم میرفتم کلاس، همون انگلیسی مو تقویت می کردم، خیلی خوبه که داری یه زبان دیگه یاد میگیری.
فقط تو رو خدا حواست باشه پست به زبان آلمانی ننویسیا


کووووو تا همچین تسلطی پیدا کنم
من توی انگلیسی هم همچین تسلطی ندارم که یک پست بنویسم

ربولی حسن کور یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 14:10 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یه نفر اومد آلمانی یاد بگیره انگلیسی هم یادش رفت
ضرب المثل جدید

افق بهبود دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 21:24 http://ofogh1395.blogsky.com

همیشه شعبون یه بارم رمضون
بچه های دوساله که راحت مفهومشون میرسونن،چون دامنه ی نیازشون محدوده
موفق باشید

بچه ی دوساله خیلی هم خوب آلمانی صحبت می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد