یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

نیمه ی پر لیوان

بهش میگم خب عزیزم یک کوچولو بیشتر و بهتر بخون که دو ونیم نمره غلط نداشته باشی ببین دیروز من چقدر گفتم برو بخون و تو گفتی خوندم و بسه و جواب می‌شنوم مامان جان حرص نخور و به منم استرس نده بجاش نیمه ی پر لیوان رو ببین و تصور کن اگر فقط دو و نیم نمره درست نوشته بودم چی میشد


پ. ن:این هفته، آخرین هفته ی مدرسه و امتحانات هست و مادر و دختر یک نفس راحت خواهیم کشید

نظرات 12 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:39 http://transportation-postdoc.blogfa.com/

ستی که خیلی خوبه
ولی شما هم قلم خوبی دارید. آخه من دیروز همین مشکل را با دختر خواهرم داشتم. سوم دبستان هست و فرداش امتحان ریاضی داشت. هیچی بلد نبود. خونسردددددددددددددددددد

یعنی میخواستم سرم را بزنم تو دیوار. حالا من نمیگم درس مهمه یا نمره مهمه ها. اصلاا منظورم این نیست. حرص میخوردم که چرا مسیولیت پذیر نیستی؟ خوب این را باید بخونی. بشین بخون دیگه

وووی. من که خیلی حرص خوردم. خدایی شماها ایول دارین که میتونین این تفاوت ها را هضم کنید و بخندید

دقیقا منم همین رو میگم و معتقدم خب وقتی وطیفه ات اینه که این درس رو بخونی خب درست انجامش بده دیگه
شایدم این توصیفی بودن باعث شده که بچه ها یک کم بیخیال تر باشن و به خودشون سخت نگیرن
ریحانه راستش خودم هنوز نمی دونم کدوم درسته اینکه سفت و سخت درست رو بخونی و تلاش کنی بهترین نتیجه رو بگیری یا اینکه سعی کنی یاد بگیری و خیلی هم برای گرفتن بهترین نتیجه به خودت سختی ندی

ربولی حسن کور دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:00 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
امان از دست این بچه‌های امروزی
آدم واقعا کم میاره

سلام آقای دکتر
با موقعی که من کلاس پنجم بودم و امتحان نهایی داشتم، زمین تا آسمون تفاوت هست

تیلوتیلو دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:00 https://meslehichkass.blogsky.com/


چه جواب دندان شکنی

همینقدر ریلکس

افق بهبود دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:25 http://ofogh1395.blogsky.com

نیمه ی پر لیوان میشد اگر دو نمره و نیم نوشته بودم چی میشد؟
عجب صبری مامان دارد
سپهر چی کار میکنه؟
نفهمه ما اینجا درموردش صحبت میکنیم؟
نمیدونم چرا هر وقت تصورشون میکنم ستی رو همون سه ساله میبینم

خیلی زود زمان می گذره و بچه ها بزرگ میشن
والا سپهر سخت مشغول درس خوندن و امتحان میان ترم دادن هست ودر جریان این سخنان گرانبهای خواهرش نیست
البته که کلا دنیاشون متفاوت هست

زهرا دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 23:12

بنظرم توصیفی بودنشون هم در این دیدگاه ستایش
بی تاثیر نیست

موافقم
چون با وجود دو و نیم نمره غلط بازم بسیار خوب میشه

Afrab mahtab سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:35

واقعا راست میگه، نیمه پر لیوان مهمه❤️❤️

ندا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:20

حس میکنم دخترت خیلی از پسرت خوشبخت تره لااقل تواین مقطع داره بهتر زندگی میکنه پسرت فشار زیاد بود روش

اینجا یک برش کوچیک از زندگیم و دنیای بچه هام هست
این تفاوت دوتا بچه هست یکی عاشق درس و کتاب و حل کردن معادلات پیچیده و یکی عاشق بازی و معاشرت و نقاشی و داستان های فانتزی
اتفاقا پسرم از اینکه یک معادله ی فیزیک رو حل کنه و بعد از ساعت ها کلنجار رفتن باهاش، راه حلش رو پیدا کنه یکی از بهترین لذت های زندگیش هست (به گفته ی خودش)
من خوشبختی رو توی رضایت و شاد بودن می دونم و این دوتا هم با دوتا مدل متفاوت راضی و شاد هستن

الهه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:19

سلام عزیزم .وای از دست این بچه های امروزی .منم با پسرم همین مشکلو دارم هر درسی چه ریاضی چه پیامها کلا یک ساعت درس میخونه برای امتحان پایان ترم منم گیر همش درگیرم باهاش مدام میگه میبینین که معدل ترم قبلم نوزده شد .پس من خوب میخونم .منم درحالیکه دندونامو بهم فشار میدم میگم البته به لطف امتحانات مجازی .خلاصه که باید قبول کنیم نسل جدید اصلا مثل ما دهه شصتیها وقبلترها اصلا به خودشون سخت نمیگیرن شاید اینطور برای آیندشون بهتر باشه .البته امیدوارم .

سلام الهه جان
ستی که معتقده ریاضی، خوندن نداره که البته این یک مورد رو باهاش موافقم ولی سر هدیه ها یا علوم و اجتماعی، بهش میگم خب مادرجان حداقل یک دور اون کتاب رو ورق بزن و بخون... یادم میاد من پنجم امتحان نهایی داشتم و روزی چندساعت درس می خوندم ولی خب ستی همون یکساعت هم از نظرش خیلی هستش
شایدم بقول زهرا که توی کامنت ها گفته بو این توصیفی بودن بی تاثیر نباشه توی خونسرد بودن بچه ها

نجمه چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:26

ستایش شیرین زبون
واقعا روان بچه دار خیلی مهم تر از اون دو و نیم نمره ست.
قبلا گفتم، تفاوت های من و خواهرام همین بود. من با همون روابطم و رفیق بازی و ویژگی های شخصیتیم، از لحاظ کاری موفق و راضی هستم.

آره اون کامنتت رو یادم هست نجمه جان و یکجورایی برات قوت قلب بود که ستی هم راهش رو پیدا می کنه
و خب من هیچ وقت کار نکردم و ایده ای راجع به محیط کاری ندارم ولی همسرجان هم معتقده داشتن وابط اجتماعی بالا خیلی توی محیط کاری، موثر هست که امیدوارم سپهر بتونه از پس این نقطه ضعفش بربیاد

مهرو چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:26

همیشه حس خوبی بهتون داشتم
الان بیشتر هم شده
موفق باشن بچه های عزیزتون

قربونت مهرو جان
البته که منم خیلی وقت ها اشتباه کردم
کلا داشتن نوجوان و سر و کله زدن باهاش سخت هست و من خیلی وقت ها رفتار اشتباه با سپهر داشتم... ولی خب اون دوران سپهر تموم شده و ستی داره واردش میشه و حیف که شبیه هم نیستن تا تجربه به دردم بخوره

زهرا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 21:49 http://Pichakkk.blogsky.com

هر چی فکر میکنم خیلی هم منطقی بوده حرفش
شما هم اینقدر منفی نگاه نکن به قضیه مامان خانوم

منطقی ها

سپیده یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 10:57

یعنی بازم باید تایید کنم که من عاشق ستی هستم، خب راست میگه نیمه پر لیوان ببین خب 39839

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد