یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بیش از ده هزار قدم

روزی تقریبا ده کیلومتر پیاده روی می کنم

عصرها با عروس جان یک دور مسیر پیاده روی پارک پردیسان رو میریم و صبح ها هم خودم برای خرید روزانه که از خونه بیرون می رم، پیاده میرم و ماشین نمی برم و همه اش بخاطر اینه که پنج کیلو لاغر بشم تا با طیب خاطر بشینم و عصرونه های مفصل بخورم یعنی کل هدفم همینه... همینقدر تباه

منظورم از عصرونه، انواع آش، انواع دلمه، چای با شیرینی های نان سحر (مخصوصا اون کلوچه دارچینی هاش یا شیرینی قایقیش) نون بربری داغ با پنیر و گوجه و خیار و سبزی خوردن (این دیگه جزو خوراکی های بهشتی هست بخدا) و... است. اون سه نقطه رو هم گذاشتم شاید چیزی یادم رفته باشه و بشه بعدا اضافه کنم

کاش اردیبهشت دوماه بود یا حتی سه یا چهار ماه... حیف این ماه دلبر نیست آخه.... اینقده هوا قشنگ و دلچسبه و اینقده طبیعت توی این ماه زیباست که اصلن نمی فهمم اون هفت کیلومتر پارک، کی تموم میشه 




نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:55 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کاش دو ماه بود اما نه توی ماه رمضون

سلام آقای دکتر
والا الان که با خیال راحت نمیشه کافه و رستوران رفت یا حتی گوشه ی خیابون چیزی خورد (بخاطر کرونا) ماه رمصون بودن یا نبودنش خیلی فرقی نمی کنه

افق بهبود دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:15 http://ofogh1395.blogsky.com

به نظر من که خیلی هم هدف متعالی و انگیزه بخشی هست
والا به خدا
منم بعضی وقتا کم میخورم که بتونم چیزای خوشمزه ترو بیشتر بخورم
خوب چیه مگه

مثل منی
کاش میشد سوخت و ساز رو مدیریت کرد و هروقت لازم بود فیتیله اش رو بالا کشید

زهرا دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 21:35 http://Pichakkk.blogsky.com

پری من دفعه ی بعدی که اومدم تهران، عصرونه میام خونه تون اصلا


بشرطی که عصرونه رو با خودت بیاری

پریا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 02:31

واقعا کاش بجای خرداد و تیر و مرداد، اردیبهشت داشتیم
از گرما خیلی کلافه ام، میگرنم به شددددددت اود میکنه و خونه نشین میشم

آخ آخ منم از تابستون واسه همین گرماش فراریم و خوشم نمیاد
گرما منو کلافه میکنه

بهار سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 16:25

هوای اردیبهشت، درختا گل‌ها آفتاب همه چیز در طبیعت، آدمو واقعا سرشار می‌کنه.
انشاءالله که به وزنی که میخواین برسین.

آره واقعا همینطوره

مونا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 19:52 https://motherofflowers.blogsky.com/

پیاده روی و ورزش عالی...من که بعد از پیاده روی و ورزش آنقدر حس خوبی دارم،دلم نمیاد چیزی بخورم!!!

منم همینطور البته فقط تا یکساعت بعد پیاده روی این حس رو دارم

زهرا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 21:06 http://Pichakkk.blogsky.com

ببین ، آآآآش. من آش میارم
تو هم نون و پنیر و خیار گوجه ش رو تامین کن
یادش بخیر، عصرا تو خوابگاه می نشستیم به خوردن نون و پنیر و خیار و گوجه. چقدرررر میچسبید
ضمنا، من مریض شدم وزن کم کردم. از این بابت من اوکی ام. فقط مونده بیام تا تهران، آش درست کنم، بیام خونه تون

واااای آش
من عاشق همه نوع آشم
من به وزن کم کرده ها حسودیم میشه حتی اگر با مریضی کم کرده باشن

زهرا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:05

من امسال دو تا اتفاق برام افتاد که باعث شد کلی وزن کم کنم:
1-رفته بودم سازمان اهدای خون، که خون بدم، بهم گفتن فشارت به شدت بالاست و حتما پیگیری کن و این صحبتا. خونم نگرفتن ازم. پیگیری که کردم دکتر فرمود باید به شدت وزن کم کنی اگر میخوای باقی عمرتو قرص فشار نخوری. منم کلی دپرس شدم و ناراحت شدم از اینکه تو این سن اینطوری شدم و خلاصه جدی ترین رژیم عمرمو شروع کردم.
2- یکم بعد تر کرونا گرفتم! و بعد از اون تمایلاتم نسبت به غذاهای مضر به شدت از بین رفت و عاشق سبزیجات و اینجور چیزا شدم /: . مثلا با بوی سوسیس حالم بد میشه، از طرفی عاشق کاهو شدم! نسبت به گوشت یه حالت بدی پیدا کردم و بعدش دهنم طعم بدی میگیره و دوست دارم همش غذاهای گیاهی بخورم. طعم شکر شدید بستنی اصلا برام لذت بخش نیست بجاش دوست دارم خرما بخورم. خلاصه که طور عجیب غریبی شده

چه کرونای خوبی گرفته بودی
کاش میشد منم از بوی سوسیس بدم بیاد و عاشق سبزیجات بشم
نمی فهمم چرا هرچیز خوشمزه هست، کالریش زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد