یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

درد و دل

رفتم سمت خونه ی عروس جان که باهم توی پارک شون یک کم راه بریم و حال و هامون عوض بشه و میگه امروز چی کار کردین و گفتم هیچی مثلا خواستیم زن و شوهر باهم بریم پیاده روی که وسط راه بحث مون شد و هرکی برای خودش رفت پیاده روی

می خنده میگه اتفاقا ماهم امروز بحث مون شد و واسه همین اومدم بیرون که هوام عوض بشه

بهش میگم بیخیال آقایون... (چندتا فحش بود فقط جهت خالی شدن) هستن

میگه اخه مشکل از خودم هم هست و نمی تونم حرفم رو درست بهش بزنم و قانعش کنم و توی بحث کم میارم

میگم  چقدر شبیه منی

میگه واقعا؟! ولی من همیشه فکر می کردم شما خیلی قوی هستین و خیلی وقت ها راحت می تونین این دایی ممر رو قانع کنین در صورتی که من نمی تونم

میگم عزیزم اون ربطی به توانایی تو نداره اون از... ( شرمنده دیگه بازم فحش بود) آقایون هست که حرف خواهر و مادرشون رو می پذیرن ولی حرف زنشون رو نه...ایشششش بهشون... کاش وقتی بچه بودیم دوتا پس گردنی بیشتر میزدم به این ممرخان


وقتی برمی گشتیم سمت خونه هردوتا مون لبخند روی لبمون بود و دیگه آروم بودیم.... جدی چی توی این درد و دل کردن های زنونه هست که آدم رو اینجور آروم میکنه 



نظرات 6 + ارسال نظر
مامان فرشته ها جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 13:48

پس امروز روز ملی بحث بوده چون منم الان روی مبل دراز کشیدم پس از یه بحث بی نتیجه مشکلم اینه به جای حل مسئله کلا صورت مسئله رو‌پاک میکنه و بی خیال میشه

ایشششش بهشون بخدا
حرص نخور عزیزم... خوبیش اینه می گذره

ربولی حسن کور جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 13:56 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خوبه من هم بنویسم امان از دست این خانم های ... ...؟

سلام آقای دکتر
خداییش داشتم فحش ها رو می نوشتم که یکدفعه شما اومدین جلوی چشمم و بیخیال شدم
الانم هرچند تا فحشی که دوست دارین جای اون سه نقطه ها بزارین... وقتی که اینجوری آروم میشیم چرا که نه

افق بهبود جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 14:57 http://ofogh1395.blogsky.com

اصلا از خواهر شوهر نمونه رد کردی
عاشقتم

افق جان آخه شما دایی ممر رو نمی شناسی، ماشالله جا واسه خواهرشوهر بازی نمی زاره
در نتیجه آدم ناخودآگاه میره در قالب آدم خوبه

الهه یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 ساعت 01:36

سلام .چقدر جالب من فکر میکردم فقط همسر گرام من اینطورن که هر حرفی که مادرشون والبته خواهرشون بزنن حتما درسته ولی حتی اگر همون حرفو من بزنم وبتونم خوب دلیل بر درستی حرفم بیارم شاید وفقط شاید درست باشه .پس این آقایون .....خیلیهاشون اینطورن .

ایششش به همه شون
متوجه هم نمیشن که با این اخلاقشون، گند میزنن به روابط خواهر و مادرشون با همسرشون

پریا یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 ساعت 14:39

همسر من فقط حرف همکاراشو قبول داره. حرف خواهرش خیلی براش سند نیست.خخخخخ (آیکن عروس بدجنسه)
فکر کنم شوهر من از اون آقایون ... به جای آقایون ... (جاهای خالی رو به دلخواه پر کنید)


انصافا اینجوری حرصش کمتر هست
آخه فکر کن آدم یک چیزی بگه بعد همسر قبول نکنه و همون چیز رو اگر خواهرش بگه قبول کنه خب من باشم دلم می خواد کله ی اون همسر با خواهرش رو بکنم والا

یه مامان دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 01:58

اوف بر هر چی شوهر ...... و ...... و ...... باد. اصن یاد بحثام افتادم حالم بد شد


اون سه نقطه ها هم در آروم کردن نقش مهمی دارن اصن مثل آب روی آتیش هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد