یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اثرات دورکاری

ستی امتحان داره و وسط کار میاد سراغ من که

_ مامان ،سامانیان چه قرنی منقرض ‌شدن؟ 

+ نمی دونم بعدم تو مگه امتحان نداری؟ برو سر امتحانت و تقلب نکن

_مامان توروخدا... اینجوری بهتر یاد میگیرم ها ببین دفعه ی پیش که حوادث رو از ماجون پرسیدم با کدوم ث هست و اون جواب داد از اون موقع توی ذهنم مونده

+ اگر درست درس بخونی از این مشکلات پیش نمیاد، الانم برو و چک و چونه نزن که نمیشه

یکدفعه چشمش میوفته به پدرجانش که پشت لپ تاپش مشغول دورکاری هست  و میره سمت اون

_ بوبی ( وقتی می خواد خودش رو لوس کنه باباش رو اینجوری صدا میزنم) تو می دونی سامانیان چه قرنی منقرض شدن؟

* دخترم برو کتابت رو بیار تا باهم یک نگاهی بهش بکنیم

 من با عصبانیت میگم  امتحان داره و جواب رو بهش نگو... همسرجان هم می فرمان قصد یادگیری هست و خب وقتی اینجوری بهتر یاد می گیری و تو ذهنش می مونه چرا انجام نده

ستی با ذوق کتابش رو میاره و خطاب به باباش میگه فکر کنم درس بیستم در موردش گفتن و باهم درس بیستم رو باز می کنن و مرور می کنن و جوابش رو پیدا می کنن و ستی با ذوق میره که بنویسه

من یک کم غر میزنم و همسرجان هم یک کم سخنرانی می کنه که هدف از همه ی اینا فقط یادگیری هست و سخت نگیر

ستی دوباره از اتاقش بیرون میاد و میگه بوبی فردا هم دورکاری؟ و باباش جواب میده نه باید برم سرکار و ستی جواب میده کاش این هفته کلا دورکار بودی آخه این هفته هر روز امتحان دارم


نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 14:23 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
رابطه پدر و دختره دیگه
نمیشه کاریش کرد

خوبه که پدرهاتشریف می برن سرکار و واسه درس خوندن بچه ها شون (مخصوصن دختراشون) حضور ندارن

Sara دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 09:04

تو رو خدا درس خوندن این نسل رو ببین بدبخت ما بودیم

من یادم میاد همسن ستایش که بودم امتحان نهایی داشتم (کلاس پنجم) و صبح خیلی زود قبل از امتحان بیدار میشدم و برای بار آخر درس رو با مامانم مرور می کردم
هیییع

مینو دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 19:11 http://Minoog1382.blogfa.com


باباهادختراشونوخیلی دکست دارن

خیلی

پریا سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 08:12

ولی خدایی منم موافقم که هدف یادگیریه خب. حتی این هدف با تقلب به دست بیاد بازم به نظر من ایرادی نداره، والا.
از سال بعد منم درگیر این بحثا میشم

آخ آخ اونم کلاس اول
انصافا کلاس اول بطور انلاین، سخت هست
از الان خدا قوت

افق سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 15:09 http://ofogh1395.blogsky.com

نسل شکفته ی اینا رو باش
ما رو باش

عاطفه سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 18:18

سلام
واااای من قوربون این دختر باهوش برم
ببین گلم
از حق نگذریم
باهوششتر از من و توست
خب الان من یادم نیست سامانیان کدوم خری بود و کلا منقرض شدن مال دایناسور نبود مگه؟!
حالا تو شریف هم درس بخونیم اخرش باید مراقب درس خوندن دو نفر باشیم
من پسرم هم متقلب و الدوله هست
برو شکر کن حداقل تو ،پسرت مثل خودت درس خون شده
هر چند ستی جان الان دیگه فراموش نمیکنه
ولی انصافا دونستن مفاهیم تاریخی خوبه ولی حفظ اعداد
من هفته دیگه مصاحبه عمومی دارم‌
دفعه پیش چند سال قبل ازم پرسیدن چند عضو از بدن در سجده باید زمین بذاریم
من فکر کردم گفتم پنج تا
منظورش از عضو نقطه بود
حیف آنلاین نیست.

عاطفه با اون جمله که "مگه منقرض شدن مال دایناسورها نبود" کلی خندیدم
خب باید توصیح می دادی که به هر کدوم از اینا می گن عضو، مثلا دست چپ و دست راست دوتا عضو جداگونه هستن
کاش میشد واسه مصاحبه بهت تقلب برسونیم .... هرچند من افتضاحم توی اینجور سوالات ولی همسرجان استعداد عجیبی در این زمینه داره

زهرا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:00

درود.
خب چرا بجای اینکه از شما بپرسه از اول نرفت توی کتابش نگاه کنه؟

خب می خواد تاییدیه منو بگیره تا حس نکنه که تقلب کرده

یه مامان دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 01:56

خیلی عالی بود. دختر منم به من میگه نوشی و من همیشه میگم باید به من بگی مامان. هروقت کاری داره خیلی غلیظ و‌کشیده میگه مااااماااان جااااان


بچه ها انصافا خیلی زرنگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد