یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دلتنگی

رفته بودم سبزی بگیرم و سبزی فروش قبلی که همیشه بساطش رو بیرون میوه فروشی پهن می کرد عوض شده بود و جاش رو یک آقای نسبتا جوانی گرفته بود، بسته های کوچیک سبزی جاش رو به بسته های بزرگتر داده بود و قیافه شون  تازه تر و هیجان انگیز تر بودن و ریحان هاش از همه هیجان انگیزتر بود و از بس توی این چندماه پاییز و زمستون، ریحان یخ زده و پلاسیده دیده بودم با دیدن ریحان های تازه و سرزنده هاش کلی ذوق کردم و رفتم جلو که خرید کنم و جناب سبزی فروش شروع کرد به توصیح دادن که سبزی هاش رو از شمال میاره و حجم بسته هاش بیشتره و وقتی من گفتم ریحان ها چقدر خوبن گفت ریحان هام از نیشابور اومدن و بعد از عید قراره سبزی ها رو کلا از نیشابور بیارم

یکدفعه احساس کردم مشهد، سه راه فلسطین هستم و دارم بین سبزی و میوه فروشی های اونجا می چرخم. آخه اونجا هم سبزی هاشون رو از نیشابور میارن و بسته هاشون همینجور بزرگ هستن.... تقریبا دوسالی میشه که مشهد نرفتم  هم کنکوری بودو بعد هم که کرونا باعث شده که تهران موندگار بشم و دلم واقعا یکذره شده

اون روز علاوه بر خرید کلی سبزی خوردن، بلافاصله بلیط قطار برای رفتن به مشهد رو هم گرفتم... دو هفته ی دیگه میرم مشهد... من و بچه ها یک کوپه گرفتیم و امیدوارم که بدون خطر و بدون آلوده شدن برسیم مشهد

مامان چقدر ذوق کرد وقتی شنید بلیط گرفتم 


نظرات 14 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 18:23 http://Minoog1382.blogfa.com

ایشالابه سلامتی برین وبرگردین وحسابی خوش بگذرهازهمین حالاالتماس دعا

مرسی مینو جان❤️

ریحانه سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 18:32

ای جان. چه سبزی خوب و بابرکتی

ممنون

ربولی حسن کور سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 18:51 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به سلامتی
امیدوارم بهتون خوش بگذره
بدون کارت ملی بهتون بلیت دادن؟
پس پدر بچه ها چی؟

سلام آقای دکتر
برای المثنی اقدام کردم دیگه و اون برگه ی کاغذ کذایی که بهم دادن فعلا حکم کارت ملی رو داره
پدر بچه ها هم باید بمونه تهران و بره سرکار چون زندگی خرج داره

تیلوتیلو سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 21:10

چقدر خوب
خوش بگذره
سبزی های تازه هم نوش جان

پت سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 21:34

سلام
چه خوب که میرید بهشون سر میزنید
خوش بگذره بهتون

ممنون پت جان

عاطفه چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 00:53

عزیزم
کار خوبی کردی
فقط تو این دو هفته بیرون نرو
هی خرید سوغات و اینا
من به دلیل شرایطی کرونا گرفتم
با این برون رفتن و خرید
الان میرید مشهد
پاک و طاهر برید
الکل ببر
اولش کوپه رو ضد عفونی کن
اونجا هم قرنطینه رو رعایت کنید برای من دعا کنید

مرسی عاطفه
امیدوارم سالم برسیم و ناقل نباشیم خدایی نکرده

زهرا چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 08:23 http://Pichakkk.blogsky.com

آخی
چه خوب کردی پریسا
منم بشدددت دلم تهران میخواد. ولی با ماشین که نمیشه. بچه ی ما هم هنوز توجیه نیست، ماسک هم نمیزنه، جرات نمیکنم با پرواز و قطار ببرمش

دلم برات یکذره شده البته که بیشتر برای آرش

زهرا چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 10:57

سفرتون به سلامت

ممنون

ساناز چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 11:44

فکر کردم حالا آخرش درس بزرگی توی پست نهفته اس. دیدم نه اینطورم نیست
سفرتون بی خطر


درس بزرگش این بود که سبزی های مشهد، یک چیز دیگه هست

M چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 16:53

کار خوبی کردین. امیدوارم که به سلامتی برین و حسابی خوش بگذرونید.

مرسی ❤️

سمیه پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 08:42

سلام خیلی وقته دیگه سبزی اینجوری نمی گیرم ما تو شهرمون یه ریحون داریم که قشنگ سبزی خوردن پاک شده تو باکس های شیشه ای گذاشته و از هر کدوم هر چقد بخوای برمی داری همیشه هم سبزی تازه واسه قورمه و اش و کوکو و .. همونجا خورد می کنه و می ده دستت عالیه خلاصه که حسابی راحت شدیم
کاش تهرانم هم از این مغازه ها زیاد بشه من چند تا دیده بودم ولی به این مجهزی و شیکی و کاملی نبودن

وااای دلم خواست
کدوم شهر سمیه جان؟

سمیه پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 11:22

زنجان تازه یه موسسه خیریه هم داریم که غذاهای خونگی و تمیز و مطمئن داره (روزبه )خلاصه فامیلای تهرانی که میان می گن شما خانم های زنجانی خیلی خوش به حالتونه

وااای خوش به حالتون

ویرگول جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 20:08 http://Haroz.blogsky.com

الهی به سلامتی برید و برگردید
منم کلی دلم تنگ شده برای کل خانواده، کاش زودتر تموم بشه این لعنتی

کاش
نمی دونم با این روند مورچه ای واکسینه کردن، چقدر طول می کشه تا به زندگی عادی برگردیم

پریا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 23:20

ای جونم! چه خوب!
ایشالا سفرتون مثل سبزی ها، سبز و تازه و خوش عطر و دلچسب

ممنون پریا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد