یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

خودشیفتگی

باهم دیگه عکسایی رو که با کیک تولدش گرفته مرور می کنیم

+ اخی این چقدر خوب شده ببین چه بانمکی اخه

_ چندسال دیگه که این عکسم رو ببینی می گی اخی چقدر کوچولو و گوگولی بودی

+ آره حتما دلم برای این روزات تنگ میشه

_ خب پس بیا لذتش رو ببر و با من کیف کن و هی بغلم کن و باهم بازی کنیم

غش غش می خندم و ادامه میده 

ببین چجوری می خندونمت خب بیا از همین لحطه کیف کن و نگو برو درسات رو بخون و شبا هم بیام بغلت بخوابم 

ریسه میرم از خنده و میگم فعلا پاشو برو حموم


نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 22:01

ستی خیلی حرفه ای خواسته هاشو
می قبولونه(! ) به آدم قشنگ جا داره وارد تیم مذاکره بشه

آره. والا

عاطفه دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 00:36




جیگر دختر باحال و واقع بین

ریحانه دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 11:31

خدا وکیلی از طرف من این جیگر خانم را بچلونین و ببوسین. هزار ماشالله. خدا حفظش کنه

افق بهبود دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 14:56 http://ofogh1395.blogsky.com

از لحظه لذت ببر
کلا سیستم صحیح همینطوریه دیگه چقدر به این دختر گیر میدی آخه

والا بخدا
هی گیر بیخود

ربولی حسن کور دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 21:29 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
ما هم بعضی از شبها عملا ناچار میشیم اجازه بدیم عسل توی تختمون بخوابه

سلام آقای دکتر
عسل هم
ماهم وقتی این اجازه رو میدیم انگار دنیا رو بهش داده باشیم از بس خوشحال میشه

نیلوفر سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 14:32

خدایی از اولش منتظر حرف ستی بودم

خانم گل شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 17:23

من، گفتن این حرف ها و این لحن صحبت کردن را برای دختربچه دبستانی نمی پسندم. عکس العمل افراد جامعه، مانند رفتار خانواده نیست و در آن صورت بچه ها آسیب بیشتری میبینند چون انتظار تعریف و تشویقی مانند خانواده را دارند.

مثلا با اشاره به چند پست قبلتون:
آگاه سازی دختربچه ها در مورد بلوغ و شرایط و تغییرات این دوره بسیار خوب است، کاری که بسیاری از مادران و پدران دهه های قبل انجام نمیدادند. اما این گونه صریح صحبت کردن با پدر و برادر در مورد موضوعی که حتی بچه تجربه اش هم نکرده را حداقل من نمیپسندم و عرف نیست.
اگرچه باز بودن فضای فکری خانواده و درک کردن شرایط و تغییرات دختربچه در سن بلوغ از سوی مردان خانواده خوب است اما بازگو کردن آن از سوی کودک که" آهاااای قرار است من این شکلی شوم" جالب نیست و تایید این رفتارها از جانب خانواده ممکن است منجر به برداشت اشتباه کودک در هنگام بیان این صحبت ها در کنار سایرین و تاییدی مشابه خانواده شود

خب مسلما تفاوت در سلیقه و تربیت وجود داره و اینکه آدم ها باهم متفاوت هستن از همین تفاوت ها بوجود میاد
ولی من ترجیح میدم بجای اینکه دعوت به سکوتش کنم و بگم هیس زشته نگو، حرفاش و احساساتش رو بگه تا بهتربشناسمش و بهتر بتونم کمکش کنم چون مسلما اگر برای من و پدرش نگه خب احساسش رو برای دوستش میگه و اونوقت یکی که همسن خودش هست و تجربه ای نداره راهنماییش می کنه و به احساساتش پر و بال میده

نازگل شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 19:52

سلام تبریک بابت تولد گل دختری
ببخشید ی سوال داشتم پست قبل دیدم نیروی کمکی برای منزل استفاده میکنید میشه بگید تو این ایام کرونا چ ملاحظاتی میگه رعایت کنم ک با خیالت راحت بتونید نیروی کمکی بیارید
واقعیت دوتا بچه کوچک زیر سه سال دارم ب شدت ب نیرو کمکی نیاز دارم فقط ترس از کرونا مانع میشه...نمیدونم چ کنم دیگه دارم از خستگی از پا درمیام
ممنون میشم راهنماییم کنید

خانوم گل عزیز
من هیچ تمهید خاصی ندارم وفقط بهش اطمینان کردم و در واقع دل رو زدم به دریا

پریا چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 01:51

ستی قشنگ این قابلیت رو داره که در آینده یک سیاستمدار قابل بشه.
البته خدا نکنه این اتفاق بیفته

آره والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد