یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دیگه وقتشه ،پیدا بشه

رفتم دنبال کارهای کارت ملی مفقود شده ام. باید می رفتم تا ثبت احوال حبیب الهی و بعد از چند روز این دست و اون دست کردن دیگه پاشدم و رفتم.. اونوقت وسط کارهام ستی زنگ زد که برق خونه قطع شده و از کلاس افتادم بیرون.. بهش گفتم خب به داداش بگو برات هات اسپات کنه... دوباره زنگ زد که هات اسپات کرد ولی بازم وصل نمیشم و الان می خواد امتحان بگیره و چی کار کنم... با سپهر حرف میزنم و بهش میگم خودت یک چک کن ببین اینترنت دازی.. دوباره زنگ میزنه که من اینترنت دارم و مشکل از دستگاه ستی هست.. بهشون میگم اون دستگاه ابله رو یکبار روشن و خاموش کنین تا بیام 

اصن نفهمیدم چجوری برگشتم خونه

جالبه تا برگشتم و خب برق هم که قطع بود و پله ها رو اومدم بالا و در رو باز کردم که برق اومد

الان منتظرم که کارت ملی ام پیدا بشه چون دیگه همه ی کارهای المثنی رو انجام دادم و وقتش هست که پیداش بشه


پ. ن:چه عکسی بشه اون عکس کارت ملی ام.. آخه فکر نمی کردم دوباره عکس بگیرن و گفتم حتما همون عکس کارت قبلی ام توی سیستم شون هست دیگه ولی خب گفت بشین عکس بندازم و منم که هول بودم که زود برگردم و این موبایلم مدام زنگ می خورد، فقط تمام سعی ام رو کردم که اون چتری ها برن زیر روسری و عکس انداخته بشه


نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 12:14 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا ستایش خانم امتحان داد بالاخره؟
کارت ملی هم که دیگه حتما پیدا شده پرسیدن نداره

سلام آقای دکتر
بله امتحان داد
کارت ملی ام هنوز پیدا نشده

زهرا دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 12:36

امتحانش رو خوب داد؟

انشالله که خوب داده

هدی دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 12:42

سمیه.س دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 16:47

یا اکثر امامزاده ها.
من سوییچ زاپاس ماشینم گم شده.
تمام خونه رو لا میکروسکوپ گشتم.
نیست که نیست.

کارت ملیم اگه گم بشه خودمو دار میزنم.اینقددددددددددر که این روزها باهاش کار دارم.
صد و بیشت و شش جا هم ازش عکس گرفتم.
تتتتف به هرچی کار اداری ه
تفففففف.
وتی از کار اداری بدتر،خودشه.

خیلی کارهای اداری مزخرفن
تفففف

عاطفه دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 17:15

سلام
عزیزم ستایش
چه استرسی گرفته برای امتحان
لعنت بر کروناااااا

جدی یک بار دیگه گوشه چارقدت رو گره بزن به نیت کارت ملی
بعد برای نته بزرگم فاتحه بخون
فکر کن ببین کجا ها بوده
پیدا میشه

حالا شاید پیدا شد
ضرر که نداره!!!
آهان چارقد نداری؟!
گوشه چادرت رو گره بزن

خفه نشی عاطفه
کلی خندیدم
آخه چادر هم ندارم

الهه سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 01:43

سلام .خسته نباشین .یه راهکار از یکی از کتابهای پسرم یاد گرفتم تاحالا برای من چند باری جواب داده .هر وقت چیزی رو گم میکنم دقیق فکر میکنم آخرین بار که ازش استفاده کردم کی بوده حال بعدش کجاها رفتم ......ِِِِِِِِِِِِشاید چند روز مدام در گیرش باشم ولی درنهایت به نتیجه رسیدم .ولی خوب سال هشتاد ونه تو سفر به زنجان کارت ملیمو گم کردم دقیقا میدونستم کجا گمش کردم چند ماه منتظر شدم هرکس پیدا کرده پستش کنه بیاد در خونه .ولی نیومد رفتم اقدام کردم برای المثنی .

منم همین کار رو می کنم فقط متاسفانه انگار دچار آلزایمر شدم و اصلن یادم نمیاد آخرین بار می این کارت ملی رو دیدم

ترمه جمعه 26 دی 1399 ساعت 10:23

سلام

به همون مرکزی که اقدام کردید و عکس گرفتید زنگ بزنید و بگین که فایل عکس تون رو می خواهید. ایمیل تون رو می گیرند و براتون ایمیل می کنند.
برای کارهای بعدی که عکس بخواهید مثل تعویض پاسپورت دیگه وقت و هزینه نمی کنید.

واقعا این کار رو می کنن! چه جالب
ولی یادم نمیاد که کجا رفته بودم، حداقل هفت سالی هست که اون کارت ملی رو داشتم

افق بهبود جمعه 26 دی 1399 ساعت 18:22 http://ofogh1395.blogsky.com

تقابل های تکنولوژیک این دو در آینده دیدنی خواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد