یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

روزنگار

امتحان هدیه ها داره و دارم ازش درس می پرسم

+ بهترین ماه سال و بهترین شب َسال چه ماه و شبی هست

_ ماه بهمن و شب تولدم

+ ستایش لطفا همون چیزی که توی کتاب گفته رو بگو

_ خب آخه اشتباه می کنه، همه که مثل هم نیستن هرکی یک روز و یکماه براش مهم هست



تکالیفش رو ارسال کرده و من همینطوری یک ورقی می زنم که ببینم چه کرده و با تعجب میگم 

+ یعنی تو هیچ اشتراک بهتری بین مردم ایران و پاکستان پیدا نکردی؟

_ خب نگفته که اشتراک مثبت باشه یا منفی، منم همین به ذهنم رسید

+ خب اینکه هردوتاشون مسلمون هستن یا هردوتاشون جشن نوروز دارن که خیلی بهتر از اینه که بگی فقیرن

_ خب اشتباه که ننوشتم مگه پول هردوتامون  کم نیست؟

+ نه دیگه به این افتضاحی که تو نوشتی

_ دیگه فرستادم برای خانوم معلمم، ولش کن


نظرات 17 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 6 دی 1399 ساعت 17:28 http://fatamfatam2000.blogfa.com

به چه نکته ای اشاره کرده :))) دمش گرم.... خب راست میگه هر دو کشور فقیرن. از زاویه ی دیدش لذت بردم
خدا براتون حفظ ش کنه

راستش من ناراحت شدم فاطمه جان
میشد خوبی ها رو ببینه و کلی از خودم ناامید شدم که چرا نتونستم مثبت دیدن رو بهش یاد بدم

زهرا شنبه 6 دی 1399 ساعت 18:09 http://Pichakkk.blogsky.com

والله به نظر من جواب های ستایش خیلی خیلی معقول تره
جدی بهترین ماه و بهترین شب سال کدومه از نظر کتاب شون؟!!!!! جوابو به منم بگین خب

یک نمره از نمره ی هدیه های آسمانی ات کم ‌شد
بهترین ماه رمضان و بهترین شب هم شب قدر هست
ده بار اینو بنویس تا خوب یاد بگیری

شکوفه شنبه 6 دی 1399 ساعت 19:55

به این نسل میشه امیدوار بود
پسرمن برای ادامه جمله اینکه اگر معلم بودم نوشته میزاشتم بچه ها برن بازی کنن و هروقت دلشون خواست مشقشون رو برام بفرستن نه سر ساعت پنج.به پدر و مادر ها هم میگفتم بچه باید بچگی کنه
البته چون نظرخودم باهاش یکی بود خیلی هم خرسند شدم


آره والا اینا مثل ما نیستن که هرچی معلم و بزرگتر گفت بگن چشم و براشون سوال پیش میاد که چرا و خیلی وقتا هم میگن نخیر اشتباه می کنی
منم راضیم از اینکه همینطوری هر حرفی رو قبول نمی کنن

ربولی حسن کور شنبه 6 دی 1399 ساعت 21:02 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
همینه که میگن حرف راستو از بچه بشنو

سلام آقای دکتر
همینطوره

فرزانه شنبه 6 دی 1399 ساعت 21:31

وای من اولش ناراحت شدم ولی بعدش غش کردم خنده. ماشاالله به جونش

قربونت فرزانه جان

سپیده یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 09:41 http:// detari.blogfa.com

چه جالب! پریسا جان قرار نیست هرطوری مارو تربیت کردن بچه هامونم همون مسیرو پیش برن پس آزادی بیان چی میشه؟ به نظر من جواب ستی جان عالی بود ❤️

خوبیش اینه که مثل اون موقع های ما با چشم بسته نمیگن باشه هرچی معلمم یا پدر و مادرم گفتن درسته
این وجهه ‌شون رو دوست دارم

وای کلی خندیدم :))
استدلالش که میگه همه مثل هم نیست


اینو که راست میگه

سمیه.س یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 10:06


عاشق جواب اولش شدم.
جواب دوش دیگه رسما منو پخش در و دیوار کرد

تیلوتیلو یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 13:12 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
عاشق این دختر شیرین زبونتم
میدونی بچه های امروزی واقعا درک و فهم و شناخت خوبی از خودشون و اطرافشون دارن

سلام تیلو تیلو جان
موافقم و از این موضوع خوشحالم

zahra دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 06:40

سلام کاش جواب دومش به گوش مسئولین میرسید

کاش یک اراده ی جدی داشتن برای بهتر کردن اوضاع

نجمه دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 08:27

من که هر چی فکر کردم، نمی دونستم جواب سوال چی هست. تازه من گزینش استخدام رو قبول شدم
این روزها که چپ و راست دوستام خدافظی می کنن و میرن، افسرده تر میشم. بیشتر نگران پسرم می شم، از دست روی دست گذاشتن خودم عصبی میشم

جواب رو واسه زهرا نوشتم، شما هم مثل زهرا ده بار از روی جواب بنویس تا یاد بگیری
ایشالله پسرت خودش میره... می خواستم بگم ایشالله اوصاع درست میشه و اونایی هم که مهاجرت کردن بر می گردن بعد دیدم آرزوی محالی هست... همون پسرت خودش مهاجرت کنه معقول تره

شکوفه دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 20:29

سلام اتفاقی باوبت اشناشدم الان دوسه روزه که دارم میخونمت. بالاخره الان تمام شد. جالب بود. قبولی سپهرمبارک. معلم هستم وبیصبرانه منتظربازشدن مدرسه ها هیچ کس بااین وضع انلاین اعصاب نداره.

خوش اومدی شکوفه جان
اینجا یکدونه شکوفه ی دیگه هم داریم
واقعا تدریس و کنترل یک کلاس آنلاین واقعا سخت هست

زهرا سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 23:19

سلام.از این زاویه به مسئله نگاه کنید که هرکسی برای جواب این سوال همین چیزایی که شما گفتید مثل عید نوز و مسلمان بودن و اینا به ذهنش میرسه. اما جواب ستایش یه جورایی خارج از چارچوب فکر کردن بوده!همون
Think outside the box معروف
که با توجه به ذهن هنری اش هم خیلی بعید نیست. بنظرم اگه این زاویه ی دیدش حفظ بشه خیلی جاها میتونه کمک ش کنه و به دادش برسه.
و اینکه مثبت نگر بودن به معنی این نیست که الکی همه چیز رو خوب ببینیم،خب ما فقیریم و ستایش فهمیده اینو، اما اینکه شیوه ی برخوردش با این مسئله چطور میخواد باشه مهمه... که همین که عصبی اش نکرده و به همش نریخته (با توجه به گفت و گو تون ) بنظرم نمیشه بهش خرده گرفت که منفی نگره.

قربونت
اگر ستی بودنه که اینهمه طرفدارش هستی و اینجور ی می بینیش کلی ذوق می کته

عاطفه چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:42

سلام
خوبی
دخترت انصافا معقول و منطقی است

سلام عاطفه جان
آقا دیگه داره حسودیم میشه
یعنی همه طرفدار ستی بودن ها

بهار جمعه 12 دی 1399 ساعت 04:56

نسل ما که مثل طوطی هر چی اونا میگفتن تکرار میکرد
صداقت این بچه خارج از ظرفیت آموزش پرورشه


ماشاالله

پریا شنبه 13 دی 1399 ساعت 15:41

به قول طنز عنی میشین یعنی تمساح تایم پاره کردم با این جوابش
عالی بود واقعا. این نسل میتونن یه کارایی کنن نه نسل ما که فقط گفتیم و داریم میگیم چشم

آخه این نسل هم که تصمیم ندارن بمونن
پس اوضاع همینجور ادامه پیدا می کنه

یه مامان یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 15:42

عاشقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد