یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

ژن سیری

مادرشوهر و پدرشوهر برای کارهای درمان و چشم پزشکی اومدن تهران 

َساعت یک از خونه میریم بیرون و به ستایش ناهارش رو میدم وسپهر هم چون تا سه کلاس داره فقط سفارش می کنم که حواسش به پیکی که قرار هست بیاد باشه و نهارش رو هم فراموش نکنه که بخوره 

ساعت چهار و نیم برمی گردیم و سپهر همچنان توی اتاقش پای لپ تاپ هست 

+ مامان جان، پیک اومد؟ 

_ آره

+ نهارت رو خوردی؟

_ احتمالا خوردم چون سیرم

+ دوست داشتی؟

_ اصن نهار چی بود؟

+ عدس پلو و بخاطر تو کلی کشمش ریختم توش چون دوست داری

_ یادم نمیاد عدس پلو خورده باشم ولی سیرم ها

+ الان چهار و نیم هست و تو از هشت که صبحونه خوردی دیگه چیزی نخوردی آخه چجوری سیری! توروخدا پاشو بیا نهارت رو بخور

و خب واضح هست که شام نخورد چون به فرموده ی خودش  سیر بود و تازه عدس پلوخورده بود

کاش این ژن همیشه سیر بودنش رو من داشتم


نظرات 11 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 08:54 https://meslehichkass.blogsky.com/


من دقیقا ژن برعکسش را دارم

والا منم ژن برعکسش رو دارم

زهرا چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 10:26

این صحبتا رو جدی میکنه؟

بعله کاملا جدی هست

مخمور چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 11:17

سلام
این ژن نمیشه تکثیر کرد ؟
نمیشه سپهر زوتر مزدوج بشه و این ژن در نسل تکثیر بشه

سلام مخمور جان
کاش میشد تکثیرش کرد

پریسا چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 12:23

وای پریسا جون نگو همه اینهایی که میگن وقتی برسه به بلوغ درست میشه مشکل کم خوردنش حل میشه دروغ میگن یعنی امیدی نیست این پسر بد غذای همیشه سیر یه زمانی گرسنه اش بشه
شاید اینا با هوا زنده ان

عزیزم اصن امید نبند
سپهر از همون اول بدغذا و کم خوراک بود و َستی هم خوش خوراک
دایی ممر معتقد هست که سپهر فتوسنتز می کنه و هروقت میاد اینجا میره توی اتاقش و پرده اتاقش رو میزنه کنار و میگه بزار آفتاب بهت بخوره تا فتوسنتزت عقب نیوفته

ربولی حسن کور چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 21:03 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا پیک اومده بود یا نه؟

سلام آقای دکتر
بله اومده بود

زهرا چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 21:42 http://Pichakkk.blogsky.com

ولی من دوست ندارم ژن سیری داشتم. چون به نظر من غذا خوردن یکی از لذت های زندگیه.
ترجیحم این بود که اتفاقا دائم الگرسنه باشم و هیییییییی بخورم ولی چاااااااق نشم
درستش اینه که یه راهی پیدا کنن چاق نشیم. ولی معلوم نیست این دانشمندا دارن چکار میکنن

آخ آره موافقم
بخوریم ولی چاق نشیم
واقعا اینن دانشمندان دارن کم کاری می کنن که هنوز ژن خوردن ولی لاغر موندن رو کشف نکردن

مونا پنج‌شنبه 4 دی 1399 ساعت 15:39 https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام این همه ساعت گرسنه بودن و پای درس نشستن احتمالا قند خونش نمی افته؟من موقع درس و تمرکز اگر گرسنه بشم قندم می افته و یادگیری ام زیر صفر

سلام مونا جان
سپهر کلا سیستمش بدون غذاست.. وقتی برای کنکور هم درس می خوند هرچی می بر دم توی اتاقش دست نخورده برمی گردوندم البته مایعات مثل شیر و آب میوه و دلستر و همینطور میوه رو خوب می خوره
منم اگر دوساعت چیزی نخورم، رسما می میرم

نجمه جمعه 5 دی 1399 ساعت 21:01

وووی خدایا،خوش به حالش
زمان دانشجویی آنقدر بدو بدو دا‌شتم، گویی این ژنو داشتم.
الان متاسفانه دارم رو به صد کیلو شدن میرم

من وقتی یک خوراکی جلوی چشمم باشه حتی اگر سیر هم باشم نمی تونم ازش بگذرم و بهش ناخونک نزنم

وای کاش منم ژن سیری داشتم
من ژن سیری ناپذیر دارم قشنگ

این آرزوی همه ی خوش خوراک هاست... منم همین آرزو رو دارم

عاطفه شنبه 6 دی 1399 ساعت 03:00

سلام
خوبید
این پست شما باعث شد خدا رو شکر کنم
بابت اینکه تنها نیستم و هم درد دارم
نکنه فکر کردی ژن سیری دارم

نه عزیز جان
بنده هم مثل زهرا دام میخواد بخورم تا خرتقاق ولی لاغر باشم
واکسن کرونا ساخته شد این نشون میده تنبلایی که تحقیقات ژنتیک پیدا میکنن همه مثل سپهر جان هستند و اصلا چون درد ما رو نمیفهمن
برای حلش هم تلاش نمیکنن

ضعف کردم انگشتم خسته شد تایپ کردم
برم یه چیزی بخورم

می بینی عاطفه
بخدا این دانشمندان خیلی کم کاری می کنن و احتمالا همه شون از جنس سپهر هستن که به این موضوع مهم نپرداختن
منم پاشم برم نون بربریم رو داغ کنم که با پنیر و گردو و چایی عسل بدجور می چسبه

افق بهبود شنبه 13 دی 1399 ساعت 19:56 http://ofogh1395.blogsky.com

فکر کنم خدا گفته یه طوری به فکر منابع محدود زمین هم باشم از هر خانواده ای یکی دو تا را سیری ناپذیر و یکی دو تا رو همیشه سیر قرار بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد