یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بوووس

+ وااای مامان میدونی چند روز هست که بغلت نکردم و ماچت نکردم

_من که دلم برای بوس بوس کردن تو یکذره شده

دستاش رو دور خودش حلقه می کنه و محکم توی هوا رو می بوسه و میگه وااای خیلی دلم می خواد الان اینجوری محکم بوست کنم

سپهر میگه چه عالی که این صدای چندش آور، چندوقتی توی خونه دیگه شنیده نمیشه


پ. ن: همسرجان رو به بهبود هست.... چند روز دیگه من و بچه ها میریم تست بدیم ببینیم اوضاع مون چطوره 



نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 23:00

ستی قشنگ با احساس

راستی پیام قبلی رو تایید نکنیدا..

زهرای عزیز پیام قبلی نصفه بود

ربولی حسن کور چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 00:10 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
موردی هم هست که این دو نفر با هم هم عقیده باشند؟!

سلام آقای دکتر

آره خیلی وقتا باهم توافق دارن منتها این اختلاف هاشون برام خنده دار هست و اینجا میگم

عاطفه چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 00:16

سلام
خدا رو هزار مرتبه شکر
و
انشالله که شما هم منفی باشید

سلام عاطفه جان
انشالله

پریا چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 07:47

فقط جمله سپهر خخخخخخخ.
خدا رو شکر. الهی همیشه سلامت و شاد در کنار هم باشین
خب دو هفته خودتونو قرنطینه کنین. آخه تستش میگن سخته!!!

قرنطینه که کردیم
بچه ها که کلا پاشون رو از خونه بیرون نذاشتن
منم گاهی برای خرید میوه یا سوپر رفتم
ولی خب می خوام خیالم راحت بشه و بدونم ناقل بدون علامت هستیم یا کلا نگرفتیم

خاطره چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 10:03

وای قرنطینه خانگی خیلی سخته من با پدرم اینا همسایه ایم ولی سه هفته میشه که نرفتم اونجا دو هفته از ترس ناقل بودن ماسک زدم و پسرم رو بوس نکردم وقتی شیر میخورد نگاهش میکرد دلم ضعف می‌رفت واسش تست ندادم رعایت میکنم

موافقم خیلی سخت هست

دختر عمه همسر جان شنبه 3 آبان 1399 ساعت 00:42

پست را خوندم
خواستم سر فرصت بشینم و نظرم را بذارم که دیدم خودم هم مبتلا شدم
مثل برق و باد همه داریم به جمع کروناییها اصافه میشیم
فقط باید این روزها تغذیه خوب داشت و خوشحال بود و ایمنی را بالا برد
ایشالله تست شما هم منفی بشه ستی درست و حسابی به بغل بگیرید

راستش خانوم خونه که مبتلا بشه خیییلی سخت هست
آخه بقیه خوب بلد نیستن پرستاری کنن و مدیریت کنن
امیدوارم زودتر سرپا بشین

سمیه.س یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 09:02

امیدوارم چند سول دطگه که سپهر مزدوج شد زنشو بوس ککه
یا لا اقل بداره زنش بکسش ککه.

البته اگهههههه معجزه ای رخ داد و ازدواج کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد