یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

نتایج

رتبه ی سپهر سه رقمی، زیر پانصد شد

خوشحالم. خوشحاله. خوشحالیم

میگه می تونست بهتر بشه و دو رقمی بشه 

میگم زدی روی دست مامان و بابات و دایی هات، آفرین بهت 

نظرات 75 + ارسال نظر
مانا (مامان ویانا) یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 08:09

وااااااااااااااااااااااای. یه عاااااااااااااااالمه تبریک.
ایشالله همیشه موفق باشه سپهر عزیز

مرسی

پریا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 08:11

وااااااای پریسا جون منم خوشحالم که خوشحالی و خوشحاله و خوشحالین
آفررررررررررررین به این گل پسر.
عااااااالیه. قطعا اگه اوضاع عادی بود، بهترم میشد.

خودم خیییلی ذوق کردم
ولی سپهر میگه حالا چیز خاصی هم نیست

شکوه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 08:49

سلام عزیزم خیلی به شما تبریک میگم الهی که سپهر جان سلامت و موفق و شاد باشه دختر من تجربی بود رتبه ش خیلی خوب نشده ولی خودش راضیه من با خودم مقایسه میکنم که 448شده بودم

ماشالله خودت خیلی رتبه ی خوبی آورده بودی و تجربی واقعا سخت هست
مهم اینه که خودش راضی هست و ایشالله اون رشته ای که می خواد رو قبول بشه

زهرا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 08:52 http://Pichakkk.blogsky.com

واااااااای
آفرین به سپهر
تبریک میگم پریسا

مرسی زهرا

تیلوتیلو یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 09:33 https://meslehichkass.blogsky.com/

مبارکش باشه
مبارکتون باشه
انشاله که بهترین انتخاب را داشته باشه و همونی که میخواد بشه

ممنون تیلو جان

سمیه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 09:46

سلام وای مبارکه خیلی خوشحال شدم به سلامتی البته انگار حالا خیلی هم سخت نبوده واسشا بیشتر ژنتیکی الان اینو بشنوه منو می کشه خیلی خوبه افرین بازم مبارکه

والا سمیه از صبح که من هی ذوق دارم و هی به همه دارم اطلاع میدم این کنار دستم نشسته و میگه والا 370 اینقدر هم ذوق نداره ،باز اگر دورقمی شده بودم یک چیزی

هدی یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:08

مبارکه پریسا جون، من یه خواننده خاموشم ولی تبریک میگممممم کلی

ممنون هدی جان

مخمور یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:19

سلام
دم شما و سپهر خان گرم
دست مریزاد
من به شما و سپهر یک خسته نباشی جانانه میگم
الهی که راهش همواره گشوده و روشن باشد

سلام مخمور جان
یکدنیا ممنون از محبتت

کانین یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:26

خیلی خیلی مبارکهههه

ممنون

گولو یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:28

سلام
خدا رو شکر
خیلی خیلی خوشحالم
صبح که شنیدم رتبه ها اومده هی فکر کردم کیو داریم کنکوری یاد سپهر کردم
خدا رو شکر که اون همه استرس و تلاش به خوبی نتیجه داد

سلام گولو
خیلی خوشحالم ها
اصن روی هوام... انگار خودم قبول شدم

سپید یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:36

ای وای عزیزم چقدر عالی. بهتون تبریک میگم
انشالا همیشه سلامت و مثل الانش موفق باشه

ممنون سپید عزیز

عاطفه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:48

سلام
تبریک به من
تبریک به تو
تبریک به همه

ممنون عاطفه جان

ربولی حسن کور یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:48 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مبارکه
پس راحت میتونه توی اون رشته قبول بشه!
فقط یه توصیه کوچیک
خواهشا بهش بفرمائید زندگی فقط درس و علم نیست نگذارید تک بعدی بار بیاد
اون موقع که من بعد از تموم شدن درس رفتم طرح و مجبور شدم تنها زندگی کنم و با مردم سر و کله بزنم تازه یاد گرفتم چطور باید با مردم تعامل داشته باشم

سلام
ممنونم... والا برق شریف احتمالش خیلی کم هست ولی بجز این بقیه ی چیزهایی که می خواد رو میشه
اگر بره دنبال کار دانشجویی که تشویقش هم می کنم که بره شاید با بعد جدی زندگی هم آشنا بشه

نل یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:49

خیلی تبریک میگم. ایشالا همیشه بدرخشه

ممنون

Afrab mahtab یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:53

خیلی خیلی مبارک باشه، خیتگی از تن همتون در شد، الهی شکر

ممنون

سمیه.س یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:33

باریکلااااا بهش.آفررررین. یادش بخیر من سال هشتاد و دو شدم ۶۹۰ توی تجربی. خانواده م اصلا ذوق نکردن گفتن اگه بیشتر خونده بودی الان بجای اهواز شیراز درس میخوندی

عزیزم
انصافا رتبه ی خوبی بوده مخصوصا برای تجربی که خیلی کار سخت هم هست

پت یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:35

مبارک همه تون باشه
خوشحالم خستگیتون در رفت

ممنون

ریحانه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:50

عزیز دلم. چقدر خوشحال شدم. ایشالله همیشه موفق باشه. سلام بر دانشگاه شریف :)

ممنون ریحانه
شایدم سلام بر دانشگاه تهران یا امیرکبیر

زهرا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:53

مباااارکههههههههههههههههه
اینقدر خبر عظیمی بود که پست قبلی رو بپوشونه
میشه بگید سپهر میانگین روزی چقدر میخوند؟

ممنون زهرا
آره بابا کاملا پوشوند
والا غیر از یک برهه که خسته شده بود و خوب درس نمی خوند ( همون موقع ها که اعلام کردن کنکور عقب افتاد) بقیه اش خیلی وقت گذاشت و حداقل روزی هشت ساعت رو می خوند

نسا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:53

سلام پریسا جان تبریک میگم به همتون
و خسته نباشید و خدا قوت به اقا سپهر
امضا:یه خواننده خاموش

ممنون نسا جان

زهرا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:53 http://zehnenaaroomeman.blogsky.com

سلام
منم تا گفتن رتبه ها اعلام شده یاد سپهر شما افتادم
خداروشکر که رتبه اش خوب شده خیلی تبریک

مرسی زهرا

شهابه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:57

خاموش می خوندم
منم خیلی خوشحال شدم
روزمون ساختین

ممنون

ف یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 11:58

سلام، تبریک میگم. پسر منم ریاضیه و 330 شده. خدارو چه دیدین، شاید همرشته و همکلاسی شدنانشاالله همشون موفق باشن.

آفرین... تبریک میگم
آره احتمال هم دانشگاهی شدنشون زیاد هست
سپهر 370 شد

پری از شیراز یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 12:28

عالیه پریسا جون.تبریک میگم.جواب زحمتاتون رو دیدید.
یه آخیش طولانی بگو و حالشو ببر.

مرسی پری جان
الان وسط بلبشوی خونه نشستم ولی احساس می کنم چقدر همه چی خوبه

الهام یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 13:30

سلام خانم گل ، همیشه خاموش میخوندم اما الان با شنیدن این خبر حسابی خوشحال شدم و بهتون تبریک فراوان میگم انشااله همیشه بابت شادی بچه هاتون شاد باشید یک خسته نباشید جانانه به آقا سپهر عزیز

ممنون الهام جان
نصف ذوقش شنیدن تبریک از دوستان و آشنایان نادیده هست

بچه قورباغه چاق یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 13:49

آفرین . تبریک
امیدوارم که موفقیت روزافزون پیش رو داشته باشه
زیر 500 یعنی از 101 تا 499


دقیق 370
ممنونم

آذین یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:07

سلام و از صمیم قلب تبریک.
انشالله مسیر تحصیلی پیش روش سبز باشه و عاقبتش خیر.
خوشحالم که نتیجه ی تمام زحماتتون رو دیدید.
دلتون شاد بمونه الهی

مرسی آذین جان

فاطمه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:10

سلام عزیزم. انشاالله همیشه خوشحال باشین. مبارکه

ممنون فاطمه ی عزیز

خورشید یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:12

سلام
خدا رو شکر، مبارک همگیتون باشه ان شاءالله
انقدر که در جریان کنکور پسرتون بودم، تا شنیدم اسامی اعلام شده یاد شما افتادم. حالا برم فکر کنم ببینم توی فامیل خودمون کی کنکوری بوده


آره این اواخر دیگه شورش رو درآورده بودم از بس از کنکور و استرسش گفتم

kindgirl یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:23

همین الان شنیدم نتایج اومده مستقیم اومدم اینجا مبارکه پریسا جون همگی خسته نباشید انشالله همیشه موفق باشه سپهر جان بسیار عالیه. انشالله زمان ستایش این چیزا رو بردارن و سال آسوده ای رو داشته باشین

ممنون عزیزم
ایشالله که موقع ستایش دیگه کنکور نباشه

مهسا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:52

تبریک میگم پریسا جون .قشنگ ترین حس دنیاست .تبریک به سپهر عزیز

ممنون مهسای عزیز

عاطفه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:58

دم همه تون گرم
به خصوص تو یک عدد مامان

مرسی عاطفه جان

مامان فرشته های شیطون یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:06

الف مبرووووووک اقا من سرکار بودم دخترم که امسال دوازدهمه بهم خبرداد که سپهر رتبه اش سه رقمی شده ای ذوق کردیم انشاالله روزی همه بچه های پرتلاش خصوصا دختر خودم

ممنون عزیزم
ایشالله سال دیگه ‌شماذاینحوریرنفس راحت بکشی و موفقیت دخترت رو ببینی

زهرا از خوزستان یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:16

سلام تبریک فراوان میگم آخیش راحت شدی و الان از ذوق و شوق دیگه روی ابرها سیر می‌کنی

دقیقا روی ابرهام

نیلوفر یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:18

مبارکه مهم تر رتبه و رشتش امیدوارم تو جایگاه شغلی ایندش آدم موفقی باشه

مرسی نیلوفر جان

monparnass یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:35 http://monparnass.BLOGSKY.COM

تبریک می گم
امیدوارم رشته ای رو انتخاب کنه که توش با شور و شوق درس بخونه و به درجات بالاتر تحصیلی برسه

ممنونم

رهآ یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:42 http://Ra-ha.blog.ir

تبریک میگم
موفق باشه

مرسی رها جان

لیلا.م یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:46

سلام
تبریک میگم
مبارکه
انشالله همیشه موفق وپیروز باشن

ممنون لیلای عزیز

یه مامان یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:49

وای وای چقققدر ذوق کرررررردم.دم سپهر گرررررم. انشالله خییییییلی موفق باشه.

مرسی مامان جان

مریم یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:56

سلام منم خاموش میخوندم،ستایش عزیز باعث پیدا کردن وبلاگتون شد و حالا گل پسرتون باعث شادی و خوشحالی،منم مثل بقیه تا شنیدم اومد سرزدم وبلاگتون دیدم خبری نیس،صبح مجدد چک کردم و متوجه شپم

مرسی مریم جان

دختر عمه همسر جان یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 16:17

خیلی خوشحالم مطمنا امروز را همیشه تو یادتون میمونه و جز خاطرات موندگاره
ارمیتا میگه اگه بیاد دانشگاه تهران دانشکده شون چسبیده به دانشکده ما ولی حتما میره شریف

مرسی عزیزم
آره فکر کنم جزو خاطرات خوب ماندگار میشه

مینو یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 17:37 http://minoog1382.blogfa

مبارکتون باشه...ایشالاهمیشه سلامت وموفق باشه

ممنون مینو جان

ویرگول یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 17:40 http://Haroz.mihanblog.com

بعد از چند وقت دوباره پیدات کردم و پستهای جامونده رو هم خوندم.
واقعا یه خسته نباشید بزرگ اول به سپهر و بعد هم به شما و ستایش. واقعا مبارک باشه.

خوشحالم که با یک پست خوب دوباره پیدامون کردی
ممنونم

سمیرا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 18:37

سلام
من از وقتی ستی خیلی کوچولو بود نوشته‌های شما رو میخوندم. خیلی خوشحالم که سپهر از زحماتش نتیجه گرفته و رتبه‌ی خوبی بدست آورده؛ خیلی مبارکه :)

مرسی سمیرا
چقدر خوشحال میشم که هنوزم خواننده های اون موقع هنوزم هستن

زهرا از خوزستان یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 18:50

منم از وقتی ستایش خیلی کوچیک بود خواننده وبلاگتونم خیلی قبل تر از وقتی که دکتر ستی وبلاگتون رو پیدا کرد

وااااای زهرا نزدیک نه سال میشه که اینجایی
آخ یادش بخیر اون روزی که دکتر اینجا رو پیدا کرد.. انگار همین چند روز پیش بود
چه خوب که گذشت

نگار یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 18:56

واوو تبریک تبریک بعد اونهمه استرس و زحمت حالا مادر پسری یه نففففس راحت بکشین. قبل از سپهر به خودت تبریک میگم پریسا جان چون خودم یه مامانم میدونم چه خوشحالی ذایدالوصفی الآن تو رگ هات جاریه و چه لذتی میبری از موفقیت دلبندت خسته نباشی مامانِ مهربون

ممنون نگار جون مرسی از محبتت

معصومه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 19:04

چقدر جالب که خوشحالی و ناراحتی میتونه مسری باشه حتی از طریق اینترنت. منم خوشحال شدم که جواب زحماتش رو گرفت. موفق باشه همیشه

چه خوب که شادی و خوشحالی یکی که از نزدیک ندیدینش، شادتون می کنه. ممنون معصومه جان

مینا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 19:41

خییییلی تبریک میگم. افرین به پسر گلتون و خسته نباشید به شما بابت زحماتی که براش کشیدید. خیلی شیرینه دیدن موفقیت نور چشمی ها.

ممنون مینای عزیز

Sara یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 22:00

وای الهی شکر عزیز دلم
خیلی تبریک میگم
امیدوارم همیشه شاد باشید

مرسی سارا جون

هانیه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 22:28

من خواننده ی خاموش فعالم

قربان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد