یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

پسا کنکور

بعد از یک بحثی که بین خواهر و برادر پیش میاد و آخرش من وارد میشم و جفت شون رو به آرامش دعوت می کنم. مکالمه ی زیر شکل می گیره

+اصلن تقصیر شما بزرگترهاست که این اینقدر بچه هست و نمی خواد بزرگ بشه

_ من بزرگم و منطقی هم هستم

*مادرجان بیخیال ‌و، قرار نیست همه شبیه هم باشن. تفاوت ها رو بپذیر و عبور کن لطفا

+ اصلن خودم بهش خیلی چیزا یاد میدم

_ متلا چی؟

+ چیزهای بزرگسالانه، چیزهایی که باعث بشه منطقی و بزرگ فکر کنی نه اینکه از روی احساس و بچگی فکر کنی و تصمیم بگیری

_ وااای نه تو وخدا.،دیگه نمی خوام بشنوم، مامان قبلا بهم گفته و یاد گرفتم، خون میاد و بعدم من باید یک چیزی بزارم توی لباس زیرم

+ آخه توچرا اینقدر ابلهی... چرا فکر کردی من ذره ای علاقه دارم راجع به فیزیولوژی بدن با تو حرف بزنم... می خوام یک کم راجع به مسائل مهم تر مثل نطریه ی تکامل. بیگ بنگ و تاریخ دنیا و ایران و یک کم مسائل اجتماعی برات بگم

_پس راجع به خون قرار نیست حرف بزنیم. خیالم راحت شد.. خب اول بیگ بنگ رو بگو... توپ تنیس هست دیگه

+ (درحالی که سرش رو با علامت تاسف تکون میده)  واقعا دلم نمی خواد بچه داشتم باشم آخه چرا اینقدر بچه ها نادونن اصلن چرا اینقدر ما دوتا باهم فرق داریم از یک پدر و مادر هستیم ولی اینقدر متفاوتیم.... نفس عمیق میکشه و میگه ستی بیا اینجا تا بیگ بنگ رو توضیح بدم


فقط اینو بگم که چند روز بعد که داشتیم پانتومیم بازی می کردیم ستایش هی انگشتای دستش رو جمع می کرد و غنچه می کرد و بعد باز می کرد و آخرش فهمیدیم منظورش بیگ بنگ هست


َسپهر با یکی از دوستاش مشغول یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی هست و اینجوری خودش رو مشغول می کنه

دیگه از حول و ولای کنکور بیرون اومده و بهش فکر نمی کنه و حتی وقتی پاسخنامه بیرون اومد نرفت که چک کنه... البته هنوزم گاهی میاد و میگه فکر کنم خیلی گند زدم و حیف شد و از این حرفا ولی منم هی میگم بیخیال مهم نیست فقط یکبار که گفت شاید امسال رو بیخیال بشم و تعیین رشته نکنم و دوباره کنکور بدم،، من خیییلی جدی گفتم اصلن حرفشم نزن فوقش میره یک شهر دیگه و تجربه ی زندگی دانشجویی رو کسب می کنی

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 11 شهریور 1399 ساعت 23:50

اصلا حرفم نمیاد
یاد یه پست قدیمی تون افتادم که نوشته بودید این روزا سوال ستایش اینه که آیا ماهی ها وقتی شنا میکنند مایو میپوشند؟ اون وقت سوال سپهرم اینه که مامان من کی هستم؟
_______
سپهر از کجا داره برنامه نویسی رو یاد میگیره؟
ما هم میتونیم یاد بگیریم؟

اینو خودم یادم نبود
از یوتیپ پیدا می کنه

ربولی حسن کور چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 06:21 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا حالشو داره یه سال دیگه هم برای کنکور درس بخونه؟
راستی دوچرخه ستایش پیدا شد؟

سلام آقای دکتر
من که حالش رو ندارم
نه پیدا نشد... یکی دیگه خریدیم

پریا چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 08:04

وای اونقدر از دست ستی خندیدم
الهی!!! چقدر فکرش درگیر این موضوعه!!!
فقط پانتومیم بیگ بنگ.خخخخخخ
به امید خدا سپهر نتیجه دلخواهشو کسب میکنه


ممنون پریا جان

ریحانه چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 10:52


واای خیلی خدب بود.
چقدر خوب که سپهر پریود را میدونه. توی دروس مدرسه هست یا شما بهش یاد دادین؟ آفرین

راستش من چیزی نگفتم و دلم می خواست که حرفش پیش بیاد و براش توصیح بدم ولی انگار خودش میدونه

سمیه چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 11:01

وای خیلی با حال بوددددددددد احتمالا سپهر نسبتی با شلدن سریال بیگ بنگ تئوری نداره فک کنم از اون سریال خوشش بیاد خیلی هم +18 نیس


میفرمان الان حوصله ی سریال کمدی ندارم

سپید جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 13:01

وای به سپهر بگین چیکار بچه داره
همه که نباید شبیه هم باشن. من خودم شخصیتی شبیه سپهر داشتم ولی الان که به عقب نگاه میکنم میگم کاش منم برای خانواده یک دختر شاد و بامزه بودم مثل ستی. این حرفا هیچ ربطی به سطح هوشی ستی نداره بلکه صرفا یک دختر کوچولوی خوشحال و اهل زندگیه. کاش اصلا هیچوقت تغییر نکنه و همینطوری بزرگ شه
و البته که خواهر برادری بدون این بحثا اصلا خواهر براری نیس

هر جفت شون به مرور زمان که بزرگتر بشن پخته تر میشن و احتمالا بهتر بتونن باهم تعامل کنن و شاید دلشون برای اینروزا و این دعواها تنگ بشه

افق بهبود جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 15:47 http://ofogh1395.blogsky.com

وای تفاوت از اینجا تا ناکجا آباد
خوبه دوتاشون اینقدر متفاوتن هیچ وقت حوصله تون سر نمیره

دقیقا
دوتا قطب مختلفن

یه مامان یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 23:23


واقعا خواهر برادر متفاوتین. چه داوری خوبی می کنین شماااااا.

البته سپهر معتقده، من زیادی طرفداری ستی رو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد