یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

حالا چه کنیم

+ مامان دلم می خواد برم یک کم تست حسابان بزنم

_ خل ‌شدی مادرجان

+ خب آخه الان چی کار کنم خیلی بیکارم

راست میگه خیلی یک مدلی هست یک بلاتکلیفی بدیه

باز اگر کرونا نبود چندتا کلاس ورزش می رفت که اتفاقا براش لازم هم هست از بس این یک سال تکونی نخورده ولی الان واقعا نمی دونه چه کنه

پیشنهادی اگر دارین استقبال می کنم

دلم می خواد سرش گرم باشه که هی فکر نکنه و هی غصه نخوره که حیف شد و بهتر می تونستم بزنم


نظرات 21 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 09:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

اخیش
عزیزدلم
چه سخته این شرایط برای بچه ها
واقعا این کرونا همه چیز را بهم ریخته

از دست این کرونا

ربولی حسن کور یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 11:25 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
بهش بگین این چند روز پیش خانواده بودنو قدر بدونه
معلوم نیست تا چند هفته دیگه کدوم شهر باشه و سر چه کلاسی

آره واقعا

زهرا یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 12:31 http://Pichakkk.blogsky.com

من پیشنهادی ندارم
بره همون تست حسابان رو بزنه سرگرم شه حداقل

عالی بود زهرا

گولو یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 17:38

سلام
ان شاء الله زود زود جواب کنکور میاد و تاپیک برای انتخاب رشته نمیزنی چون رتبه دو رقمی که دیگه مشورت کردن نمیخواد برای انتخاب رشته
یه پازل دو هزار تکه راونزبرگر بخر بذارش جلوش
اگه از کارهای ونکوک هم باشه که فبهدا
من هیچ وقت متوجه نشده بودم این نقاش چقدر کارش پیچیده است تا وقتی که یه پازل شب مهتابی رو سه ماه طول کشید تا دورش رو بچینم

ممنون گولو جان و امیدوارم واقعا به اون چیزی که می خواد برسه
پازل ایده ی خوبیه، البته بیشتر مورد علاقه ی من و ستی هست حالا ببینم سپهر استقبال می کنه یا نه

شکوه دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 08:05

سلام دختر من داره از این روزا ی بیکاری لذت میبره و میگه زندگی بدون کنکور طعم بهشت میده البته دیروز رفت ps4خرید

وااای شکوه جان تو درک می کنی الان زندگی بدون کنکور چه لذت بخش هست
ایشالله دخترت به اون چیزی که می خواد برسه

پریا دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 08:05

من اگه جاش بودم کلی کتاب غیر درسی میخوندم و کلی فیلم میدیدم.
بعد کنکور خودمم فقط کتاب رمان خوندم بعدم سوال طرح میکردم تست میزدم.خخخخخخخخخ

کتاب و فیلم، خیلی ایده ی خوبی هست
پریا تو که بدتر از سپهری

فاطمه دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 08:08 http://1laily.blogfa.com

سلام اگر اهل فیلم دیدنه فیلم ببینه.بره پیاده روی.به خصوص اگر صبح زود بیدار میشه.چالش های ورزشی اینستاگرامو دنبال کنه.
امیدوارم نتیجه دلخواه توی کنکور بگیره

ممنون فاطمه جان
فیلم دیدن ایده ی خوبیه و دوست داره
ولی پیاده روی رو اصلن پایه نیست و کاش میشد باشگاه ورزشی ثبت نامش کنم تا مجبور بشه ورزش کنه

سمیه دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 09:08

سلام به سلامتی همش منتظر بودم ببینم سروش چیکار کرد اذیت نشد سر جلسه بخاطر دستشویی که حالش خوبه بگین با خواهر جونش کمی بازی کنه طفلی یه ساله اذیت شده ، کتاب بخونه ، اصلن بی خیال همه اش بشینه سرچ کنه ببینه چه گزینه بورس و درسی واسه رفتن داره

ممنون سمیه جان
والا کل کل های این دوتا دوباره شروع شده و خواهرجان دیگه الان ابدا سرهیچ چیزی کوتاه نمیاد و باهم کل کل دارن

افق بهبود دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 10:44 http://ofogh1395.blogky.com

من گلستان سعدی خوندم بعد از کنکور
حتما خوشش میاد

آفرین بابا
من خیلی شعری نبودم و رمان خوندم اونم رمان های عاشقانه ی کلاسیک.... هیییع جووونی

ماهی کوچولو دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 11:15 http://tekrareman.blogsky.com

سلام.
وای اولا تبریک که خلاص شدید.
دوم اینکه یاد خودم افتادم!! منم همیشه بعد امتحانات یا کنکور حس پوچی داشتم و میخواستم کاری بکنم و میرفتم سراغ درسها و مرور!!!! اما در نهایت تایم به بطالت میگذشت.
انشاله که نتیجه دلخواه رو میگیرن.

ممنون عزیزم
امیدوارم درنهایت از خودش راضی باشه

زهرا دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 14:39

سپهر این مدت گوشی نداشته. درسته؟
خب برو توی اینستا بچرخه،
خیلی چیز بیخود و وقت تلف کنی هست، اما بهتر از تست حسابانه

سپهر کلا اکانت اینستا نداره
ولی آره این مدت گوشی رو یکساعت در روز داشت و الان داره ازش لذت میبره و هی آهنگ دانلود میکنه و البته بازی آنلاین هم جزو علاقه هاش هست

پت دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 15:17

سلام
چه خوب که کنکور گذشت. امیدوارم رشته ای که دوست داره تو دانشگاهی که دوست داره قبول بشه. یه خدا قوت اساسی به خانواده .
برای کرونا، ما یه برنامه چیدیم که موزیک ویدیو های شاد از یوتیوب دانلود کردیم بعد باهاش میرقصیم تو خونه. هم شاد میشیم هم ورزش میشه. موزیک های just dance که برای کنسول بازی هست رو راحت میتونید پیدا کنید. با هر سلیقه ای هم موزیک داره. ستی هم احتمالا حال میکنه.
مثلا این رو ببینید
https://www.youtube.com/watch?v=4DcGBE-F9hk
کارهای دیگه ای که میشه کرد پیک نیک تو فضاهای باز و طبیعت.
امیدوارم مفید باشه پیشنهادم براتون
روز خوش

سلام پت عزیز
ممنون از پیشنهادت

افق بهبود دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 20:35 http://ofogh1395.blogsky.com

ولی واقعا وقت گذروندن با خانواده خیلی مهمه البته تا از دستش ندی نمیفهمی با هم تو ماشین بشین برید دور دور هم هم بهتره از هیچیه

قربونت

مهسا دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 20:46

دختر من ۵ تا پازل هزار تکه درست کرده در این مدت قرنطینه

واووو آفرین به پشتکازش

زهرا سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 01:09

فهمییییدم!!!
بشینه سنتورش رو تمرین کنهههه

( واسه فهمیدم، بود)
حتی نگاهش هم نمی کنه.... نمی دونم چرا... انگار خیلی فاصله گرفته

الهه سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 15:02

سلام خسته نباشید واقعا.دوچرخه سواری تو فضای خلوت برای این روزا بدنیست البته اگر آقا سپهر اهلش باشه ِِ.

مرسی الهه جان
من و ستی که خیلی پایه ی این ورزش و تفریح هستیم

سارا سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 22:59

پیشنهاد میکنم فیلم Chhichhore 2019 را سپهر ببینه. موضوعش راجع به این هست که لزوما زندگی کنکور نیست، به تلاش هست.
البته سپهر جز رتبه های برتر هست انشالا

ممنون سارا جان

کیانا جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 16:58

من فهمیدم چیکار کنه
الکی برید براش خواستگاری هم سر شما گرم میشه هم خودش هم عروس و خانواده اش ......مبارک است انشالله!!!!!!!!!

وااااای این عالی بود
کامنت برتر بود

فاطمه شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 08:53 http://fatamfatam.blogfa.com

منم همچنان دلم میخواد زیست بخونم :(((((
ولی خودمو با چند تا کتاب سرگرم کردم.
کتاب 《خودت را به فنا نده 》از این مدل کتاب های انگیزشی و خیلی خوبه، من خوندمش همین هفته.
اگه رمان دوست داره رمان چشم هایش خیای خوبه اونم خوندم.
فیلم اگه دوست داره جنگ جوی درون، بنجامین باتن، مطرب من دیدم دوست داشتم. شاید دوست داشته باشه.

مرسی فاطمه جان
پس تو هم داری از لحظات بعد از کنکورت لذت می بری

معصومه شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 12:00

سلام
کاش مثل قدیم شرایط فراهم بود و پسرها تابستان ها میرفتن سر کار و یه حرفه رو یاد میگرفتن.

سلام
وااای عالی می شد
اصلن لازم هست برای بچه ها

زهرا دوشنبه 10 شهریور 1399 ساعت 12:55

سلام. تو رو خدا یه پست جدید بزارید. نمیدونم چرا اینو که هی میبینم ، اعصابم خرد میشه

گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد