یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

چی بگم :(

دیشب اول از همه یکی از دوستام لینک خبر بی بی سی راجع به تعویق کنکور رو برام فرستاد و چند دقیقه بعدشم مشاور مدرسه یک پیام صوتی گذاشت و از بچه ها خواست آرامششون رو حفظ کنن و. هر وقت خبر قطعی‌ و دقیق بیاد بهشون خبر میده و یکسری راه کار برای. کاهش استرس بهشون داد 

منم برای اینکه سپهر آروم بشه گفتم اشکال نداره مادر، عوضش  فرصت داریم که تا اون موقع موصوع جیش ات رو حل کنیم.. طفلی جواب داد دیگه هیچی برام مهم نیست فقط می خوام تموم بشه 

ممنونم از همه تون بابت کلی پیامی که واسه پست قبلی فرستادین.. یواش یواش جواب میدم و تایید می کنم فقط الان واقعا حوصله اش رو ندارم.... همون. دیشب کلی. غوغا شد بین دوستان و همکلاسی های سپهر و همه ناراصی بودن از شرایط جدید و این بلاتکلیفی.... یک کمی هم خودم روبه راه نیستم، از این مشکلات زنانه که نمی دونم منشاش سن هست یا استرس وفشار روحی ... فعلا دنبال دکتر و آزمایش و سونو و این حرفا هستم تا ببینیم مشکل چیه

این اپلیکیشن پزشکت هم چیز جالبیه ها، هرچند مشاور تلفنی کار منو راه نینداخت و باید معاینه می‌شدم ولی کلی راهنماییم کرد 

راستش رو بگم وقتی صبح اینجا روو باز کردم تا بنویسم و آروم بشم و وقتی دیدم هجده تا پیام برام گذاشتین کلی ذوق کردم 

حالا باید یک کم خودم آروم بشم تا سرفرصت بخونمشون


پ. ن : خنده دارتر این بود که ستی از همه بیشتر ناراحت شد و کلی غصه خورد که بازم مجبوره روزهای بیشتری مراعات داداشش رو بکنه آخه اینروزا سپهراخلاق نداره هی من به ستایش میگم اشکال نداره مادر اون کنکور داره بزار کنکورش رو بده درست میشه و تو کوتاه بیا و چیزی نگو و ستایش داشت روزشماری می کرد تا تموم بشه 




نظرات 21 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 13:30

هعی

دیووو نه آن بخدا

فاطمه سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 14:28 http://fatamfatam2000.blogfa.com

ببخشید ولی من خوشحال شدم..
با اینکه نمیدونم دیگه باید چیکار کنم ولی ذوق کردم

عزیزم
فاطمه جان انشالله که بهترین نتیجه رو بگیری
و حتما خودت هم شنیدی که دوباره تاریخ کنکور برگشت سرجاش

ربولی حسن کور سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 14:57 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
معلوم نیست مسئولین محترم خودشون چطور درس خوندن که این مسائلو درک نمیکنن

آخه یکی از همین مسولین محترم وزارت بهداشت، پسرش همکلاسی سپهر هست و با خودم میگم دیگه اون که باید بفهمه چقدر بچه ها استرس می گیرن با این شل کن و سفت کن اینا
چی بگه آدم اخه

نینا سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 15:45

می‌فهمم بچه‌ها چقدر خسته و کلافه‌ن، ولی بودنشون، سالم بودنشون از همه‌چی مهم‌تره. اوضاع خیلی خیلی بده.
ولی کاش یه مملکت درست و حسابی داشتیم از فرصت استفاده می‌کردن و این کلاهبرداریِ بزرگ کنکور رو جمع می‌کردن و می‌ذاشتن بچه‌ها با توجه به توانایی‌شون درس‌شون رو ادامه بدن...

ممنون نینای عزیز
هرچند که دیشب دوباره کنکور رو برگردوندن سرجاش
فقط یک روز با اعصاب و روان بچه ها بازی کردن و توی همین یکروز مشکل جیش سپهر بدتر شد
جالبه که بازم اصرار داره استرس نداره

فاطمه سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 16:03 http://f27.blogfa.com

امیدوارم رشته دلخواهش رو قبول بشه

ممنون فاطمه جان

فاطمه سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 22:12

خوب پس خداراشکرررر که کنکور به وضعیت عادی برگشت. الهی همه داوطلبا سلامت باشن و موفق و مزد زحماتشون رو بگیرن.

آره برگشت سرجاش
ستی کلی خوشحال شد

زهرا سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 22:29 http://Pichakkk.blogsky.com

واقعا چقدر گناه دارن بچه های کنکوری.
چقدر استرس و اضطراب اضافه تحمل کردن امسال
خدا کنه زودتر بگذره

فقط یک هفته مونده
و بعدش دیگه می تونه یک نفس راحت بکشه
از الان دارم براش برنامه می زارم که بهش خوش بگذره

ف سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 22:43

سلام پریسا خانم. من خواننده خاموشتون هستم. پسر منم کنکوریه. خواستم بگم کنکور برگشته سر جاش.

سلام دوست عزیز
ایشالله که پسرت بهترین نتیجه رو بگیره
دیشب مشاورش بهمون خبر داد و سپهر کلی خوشحال شد

یه مامان سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 23:09

وقتی شنیدم کنکور عقب افتاده فقققط و فقققط ناراحت سپهر شدم. آخه این چه وضعیه. مثلا عقب بندازنش چه اتفاقی می افته.

عزیزم
ممنون مهربون
البته باز دیشب برش گردوندن سرجاش

زهرا چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 02:38

اول که مبارکه عدم تعویق
دوم که خاک تو سرشوووون
شایدم بهتر بود اول بگم خاک تو سرشون

واقعا خاک تو سرشووون
کاش یک روانشناس بین شون بود و بهشون می گفت با این بازی ها چه به اعصاب و روح و روان یکسری بچه ی 18 ساله میارن
خب وقتی هنوز خودتون قطعی تصمیم نگرفتن چرا رسانه ایش می کنین و اینجوری به جون بچه ها استرس می اندازین

ریحانه چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 17:04

یعنی دارم تصور میکنم سپهر از کنکور که برگرده، ستی با یه شلنگ دم در منتظرشه که در عوض تموم کوتاه اومدن هاش، سیاه و کبودش کنه :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

عاطفه پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 00:47

سلام
اومدم بگم خاک تو سرشون و برم
راستش من هم سنیدم کلافه شدم
چه رسد به کنکوریا
فقط خاک تو سرشون
و خدا رو شکر که برگشت سر جاش
میدونم که سر جلسه هیچ امکان نداره جیشش بگیره
خودت میدونی کنکور واقعی با استرسش خیلی فرق داره

سلام عاطفه جان
ممنون عزیزم.... اتفاقا دیروز یکی از دوستام هم همینو می گفت و امیدوام که همینطور باشه

پریا پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 08:09

با این اوضاع که در آوردن هی تعویق افتاد، هی نیفتاد میترسم بگن کنکور همون تیرماه بود که بچه ها جا موندن. والااااا

عالی بود پریا

مریم پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 13:09

منم وقتی خواهرم کنکور داشت از خودش بیشتر منتظر بودم این دوره تموم شه. امیدوارم سپهر عزیز موفق باشه

ممنون مریم جان

Zahra پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 15:58

سلام من حدود یک سالی هست میخونمتون اماخاموش امیدوارم سپهرجان بااینهمه تلاش خودش وشما نتیجه ای که به صلاحش هست رو بگیره پسرمنم کنکوریه.امابااین اوضاع کرونا نمیدونم چه برنامه ای واسه خوش گذروندن میشه ریخت.فکرکنم باید ازروی شما تقلب کنم

ایشالله پسرت موفق باشه عزیزم
والا با توجه به اینکه حتی قبل از کرونا هم از خونه بیرون نمی رفت و همه اش مشغول درس خوندن بود.. می خوام یک کم برنامه ی کوه و دشت و بیابون براش بزارم شاید با یکی دوتا از رفقای کنکوری که اونا هم مثل خود‌ همه اش خونه بودن و قرنطینه... شایدم فقط خودمون چهارتا

افق دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 19:10 http://ofogh1395.blogsky.com

شمارش معکوس برای بحث های جذاب خواهر برادری
نیمه ی پر لیوان را میبینیم
و ارزوی موفقیت

ممنون عزیزم

زهرا چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 16:05

با ارزوی موفقیت برا اقا پسر

ممنون زهرا جان

عاطفه پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 01:52

سلام
امشب دیگه شب اخریه که دلهره داری

فکر کردی
اصل دلهره مال اعلام نتایجه
خودت بدجنسی

انشالله عالیییی میده و راحت میشید
و البته به سلامتی و خیر و خوشی

آره والا انگار دلهره ها پایانی ندارن

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 10:23 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ساعتهای آخره
به زودی راحت میشین!
موفق باشید

ممنون آقای دکتر

افق بهبود پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 13:50 http://ofogh1395.blogsky.com

تموم شد ؟ هورا بکشبم؟

بله تموم شد

Zahra شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 09:24

سلام چندبار اومدم سرزدم.دیدم هنوز پست نذاشتین نگران سپهرجان بودم کنکور رو به سلامتی داد؟

تموم شد بالاخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد