یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

شاید باعث خیر شد

دیشب همینجور الکی وقتی سپهر داشت توی خونه راه می‌رفت پاش گیر کرد گوشه ی کمد کتاباش و سکندری خورد و عینکش افتاد و یکی از شیشه هاش شکست... همون موقع عینک رو بردم عینک سازی تا براش درست کنه و امروز ظهر بهم تحویل داد ولی یک تلنگری شد تا یکدونه عینک زاپاس براش تهیه کنیم

نمی دونم چطور تا الان به ذهنم نرسیده بود که ممکنه عینکش آسیب ببینه و خب به عینک زاپاس نیاز هست.. اگر این اتفاق شب کنکور میوفتاد سپهر چجوری می تونست بره کنکور بده.. چه بی فکر بودم من... خلاصه که واسه عصری وقت چشم پزشکی از دکترش گرفتم تا معاینه اش کنه و عینک جدید رو مطابق شماره ی جدید چشماش بده هرچند مطمئنم تغییری نکرده چون آخرین بار مهرماه بود بردمش ولی بازم بهتره که معاینه بشه


راستش استرس کنکور اومده سراغمون.. هم خودم اینروزا دلشوره دارم هم حتی ستایش... چند روز پیش که داشتم تقویم رو ورق میزدم که مرداد رو بیارم، ستی گفت وااای مامان یعنی دیگه واقعا داره کنکور میشه، طفلی سپهر، من بجاش نگرانم.... سپهر هم کلافه هست و میدونم بخاطر استرس هستش

امیدوارم بخیر و سلامت بگذره و نتیجه ی تلاشش رو بگیره


یک تشکر ویژه از همه تون دارم.. کلی توی پست تحربه های کنکوری راهنمایی مون کردین .یکدنیا ممنون....مشاورش خیلی بهش گفته که تمرین کنه و از روی سوالاتی که فکر می کنه وقت گیر هست بگذره تا بتونه به شیمی برسه و خب سپهر خیلی بهتر شده تا همین دو سه ماه پیش اصلن به شیمی نمی رسید یا فوقش به دو سه تا سوال اول میرسید ولی الان با این تمرینات به تعداد بیشتری از سوال های شیمی میرسه ....خودش میگه واقعا سخت هست از روی سوال های ریاضی و فیزیک بگذرم چون میدونم می تونم حل کنم و هی باید به خودم نهیب بزنم که بیخیالش شو و برو بعدی چون این سوال وقت گیر هست ...درس شیمی اش هم نسبت به ریاضی و فیزیکش ضعیف تر بود که اینو حلش کرده و کلی روش وقت گذاشته و بهترش کرده ...فقط هنوز توی عمومی ها ضعیف هست دینی و عربی نقطه ضعف هاش هستن ( طبق گفته ی خودش)...ولی من فکر می کنم بیشترین نقطه ضعفش کم اوردن وقت هست که بهش استرس هم وارد می کنه ...حل میشه و می گذره ...همکلاسی هاش حیلی بچه های قوی ای هستن و خیلی هم زحمت کشیدن و مطمینم کلی دورقمی خواهند داشت و حتی شاید یک رقمی 


نظرات 11 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 20:53 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
دیروز وقتی توی اینترنت خوندم که باز طرح تعویق کنکورو میخوان توی مجلس مطرح کنن کلی حرص خوردم. جالب اینجاست که خیلی ها کامنت گذاشته بودن اگه کنکوری ها واقعا درس خونده باشن تا چند هفته بعد فراموششون نمیشه!
اصلا نمیدونم چرا فکر کردن تا چند هفته بعدش وضعیت کرونا بهتر میشه؟
اما جالبه که نقطه ضعفش دقیقا همون درسهائیه که بعضی ها امیدوارن همه جوونها اونهارو فول باشن!

این بلاتکلیفی و اخبار هر روزه راجع به کنکور واقعا اعصاب خوردن هست
من که اینا رو به سپهر منتقل نمی کنم تا کمتر دچار استرس بشه

امید واهی

ساناز چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 22:36 http://Sanazstory.blogfa.com

انشالله که سپهر هم نتیجه زحماتش رو می بینه
و رتبه خیلی خوبی مییاره ❤

ممنون ساناز جان

نگار چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 23:46

مطمئن باشید یکی از دو رقمی یا حتی تک رقمی ها سپهر جان هست.

ممنون نگار عزیز
میدونم سپهر رتبه ی خوبی میاره ولی نه الزاما دورقمی.. چون واقعا مهارت می خواد ولی مطمئنم یک سه رقمی خوشگل خواهد اورد

مونا پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 06:55

عزیزم...درکش می کنم،داوطلب انسانی بودم و نقطه ضعفم ریاضی و زبان بود که وقت کم می آوردم،یادم هست هرشب این دوتا رو تست می زدم و نزدیک کنکور کلی ناامید بودم از خودم،اما در نهایت درصدهای قابل قبولی ازشون گرفتم...یادش به خیر که نه،ولی دورانی بود که گذشت،سال سختی بود امیدوارم به خیر و شادی بگذره براتون

ممنون مونا جون
خداروشکر که به خیر گذروندی این سال سخت رو
همین که آدم خودش واقف به نقاط قوت و ضعفش باشه خودش خیلی خوبه و کمک می کته به ادامه ی مسیر

مینو پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 19:02 http://minoog1382.blogfa

ایشالابهترین هابراش رقم بخوره

ممنون مینو جان
انشالله

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 19:55

چه عجب به کامنتها جواب دادین!

والا اعصاب نداشتم
دوچرخه ی ستی رو دزدیدن و درگیر کلانتری و پیگیری دوربین های ساختمون و شوک این قضیه بودم... تنها تفریح اینروزای من و ستایش همین دوچرخه سوازی غروب ها بود که اونم دزدیدن
هوففففف

س پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 20:06

من امروز کنکور دکتری داشتم. یه توصیه برای سپهر دارم که تا زمان کنکور با توجه به تجربه امروزم، حتما اجرا کنه.
تمرین تست زدن و انجام آزمون های آزمایشی با ماسک. چون با ماسک، تست زدن با توجه به گرمی هوا واقعا خیلی خیلی سخت بود. من هم سرجلسه به خودم گفتم که ای کاش از قبل تمرین کرده بودم.

موفق باشی دوست عزیز و امیدوارم نتیجه ی دلخواه رو بگیری
این ماسک هم معضلی هست.. خیلی بهش میگم تمرین کن ولی کلا با ماسک مشکل داره... چون از خونه بیرون هم نمیره عادت به ماسک زدن نداره و هی میگه نفسم میگیره

مریم جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 01:15 http://mabod.blogsky.com

سلام
الهی که سپهر جان بهترین وعالی ترین نتیجه رو بگیره
خدای مهربان در دل بدترین اتفاقات هم خیرها نهاده
چون حکیم است و مهربان و بهترین صلاح ها رو برای حامی خواد

ممنون مریم جان

افق بهبود جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 23:14 http://ofogh1395.blogsky.com

ما هنوز نرسیده بودیم تو فاز کنکور و اینکه هعی میگفت کنکور قراره حذف بشه
قراری که فک نکنم به نسل های بعد ما هم برسه
ارزوی موفقیت برای سپهر

من کاملا یادم هست سال 80 که سپهر دنیا اومد حرفش بود که کنکور حذف بشه آخه اون موقع یکی از همسایه هامون عربی ندریس می کرد برای همین کلاس های کنکور و نگران حذفش بود و می خواست برای خودش یک سرمایه جور کته تا بعد از حذف کنکور یک مغازه بزنه و لی هنوز کنکور حذف نشده

پریا شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 08:16

خدا کنه فکر به تعویق انداختن کنکور از سر این نادونا بره. تمام پارکها و مکانهای تفریحی و رستورانا و تالارها بازن و فول تایم و فول ظرفیت دارن کار میکنن فقط مشکل برگزاری کنکوره. به جای اینکه تعداد حوزه ها رو بیشتر کنن یا چه میدونم یه فکر دیگه، کلا صورت مسئله رو میخوان پاک کنن. طفلی بچه ها!! حالا استرس کنکور کم بود، اینم اضافه شد.
به امید خدا سپهرجان بهترین نتیجه رو میگیره

والا بیشتر یک دعوای سیاسی می بینمش و طفلی بچه ها این وسط... دعوا با یک غول بزرگ و ثروتمند که کلی هم قدرت داره اصولا ثروت، قدرت هم میاره و این دعوا سالها بوده ولی حالا این کرونا بهانه داده تا فشار بیشتری بهش بیارن ولی خب بازم طفلی بچه ها این وسط
حداقل از سال هشتاد رو من یادم میاد که زمزمه های حذف کنکور بوده

الهه یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 16:55

سلام وخداقوت .ما تو زبون محلیمون یه مثل داریم که میگه خدا یه عقل به اینا بده (مسئولین نامحترم)یه پول گنده به ما.آخه با تعویق انداختن مسئله حل می شد که حرفی نبود بدتر میشه محرم وصفر درپیش وصد البته پیک سوم.پسرم 27 تیر امتحان تیز هوشان داشت تعویق انداختن درحالیکه وضعیت استان زرد بود 9 مرداد برگزار کردن درحالیکه وضعیت شهر قرمز بود .با تمرین با ماسک موافقم پسرم هم چند باری با ماسک صد تا تست میزد تا سر امتحان ماسک کلافش نکنه و روی راندمانش تاثیر نذاره .بعد امتحان دستهاش بخاطر دستکش لاتکس پیر شده بود دو کیلو هم عرق کرده بود بخاطر ماسک .انشاءالله سپهر عزیز شما هم موفق باشه

مثل تون خیلی خوب بود الهه جان
واقعا اگر اونا عقل داشتن و ماهم پول همه چی حل بود ولی متاسفانه الان برعکس هست
ایشالله پسرت همیشه موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد