یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

کوهنوردی شبانه

اون برنامه ی توچال شبانه بودش که همسرجان اصرار داشت بریم.. خواستم بگم رفتیم البته فقط تا شیرپلا رفتیم و برگشتیم یعنی راصیش کردم بیخیال شب موندن بشه و اینجور برنامه ها رو بزاره برای بعد کنکور.. و الان از تازه از حموم اومدم و منتطرم تا موهام خشک بشه و بعدش بخوابم که صبح سپهر آزمون داره و باید هفت بیدارش کنم و الان ساعت چند هست! بله الان دو بعد از نیمه شب هست و تا این موها خشک بشن و بخوابم شده سه

ولی خییییلی خوب بود.. درسته که له و لورده هستم و پاهام ذوق ذوق می کنن ولی خستگیش هم دلچسبه... توی مسیر برگشت بارون هم گرفت و همه چیز رو  رویایی تر کرد


نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 03:27

اقای همسر یه چیزی میدونه که شما نمیدونید

ربولی حسن کور جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 13:21 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا ارزششو داره
متاسفانه بچه‌ها باعث میشن خودمونو فراموش کنیم

سلام آقای دکتر
موافقم

عاطفه جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 13:45

سلام
همیشه به گردش و شادی
انشالله این یک ناه آخر هم به سلامتی بگذره
این مدت کل مردم دنیا
خصوصا کسانی که رعایت میکنند در عذابند
حالا شما که قکرتون درگیر یکی از مهمترین مراحل رندگی یعنی کنکوره احساساتتون قابل درکه
دختر داداش منم کنکور داره
بغد از اون درس نخوناست که به زور والدین میخونه
ببین الان چقدر در عذابه تا از این شرایط خلاص بشه.

سلام عاطفه جان
امیدوارم زودتر واکسنش بیاد و دوباره زندگی عادی شروع بشه
ایشالله برادرزاده ات هم موفق باشه. پدر و مادرش رو درک می کنم

مریم جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 15:38 http://mabod.blogsky.com

سلام
ان شالله هم آقا سپهر با موفقیت کنکور بده و هم کرونا بره و با خیال راحت و بی دغدغه به تفریح برید و حسابی لذت ببرید

ممنون مریم عزیز

ساناز جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 17:32

بلاخره کل آرشیو رو خوندممممممممم
اصلا یه هفته بود جز وبلاگ شما به چیزی نمی تونستم فکر کنم
اولش بخاطر اینکه سپهر مثل خودم فرز نیست جذب شدم و دلم می خواست با شخصیتش آشنا بشم
ولی بعد عاشق تک تک نوشته ها و شخصیت ها شدم
و البته نوشته های روون و بامزه شما هم بی تاثیر نبود
تازه بعد از خوندن مطالب فهمیدم چقدر من سپهر اخلاق هامون شبیه هم هست
و فهمیدم یه بعد پسرگونه هم دارم
منم از بغل و اینها خوشم نمی یاد
و از اینکه کرونا اومده و یکم حریم دارم خوشحالم
وای اونجا که دم مدرسه طوری رفتار کرده یعنی با شما نسبت نداره
یاد خودم افتادم که همیشه همینجوری رفتار می کردم توی مدرسه و دانشگاه

خوش اومدی ساناز جان
پس تو هم مثل سپهر من درون‌گرا هستی.. نمیشه گفت این فقط خصیصه ی پسرهاست، خیلی از دخترها هم مثل شما این مدلی هستن
موفق باشی عزیزم

ساناز جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 17:33

همیشه به گردش و شادی

مرسی عزیزم

شکوه شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 10:52

سلام عزیزم دختر منم کنکوریه خدا رو شکر درسخونه و تا حالا با آرامش درسش رو خونده و بالطبع منم آرامش داشتم ولی الان من دلهره دارم که نکند کنکور برگزار نشه دلم واقعا برای بچه هایی که زحمت کشیدن میسوزه و با این کمپین هایی که راه انداختن دچار اضطراب شدید هستم آرزو میکنم از نیمه مرداد کرونا تا حدی کنترل بشه و بهانه دست کسی نیاد

جالبه سپهر و همه ی همکلاسی هاش هم نگران اینن که کنکور عقب بیوفته و ترجیح میدن که سرموقعش برگزار بشه
چندتا از دوستان دوران ابتدایی‌ هم که الان توی مدارس دیگه ای درس می خونن هم همین حس و نگرانی. رو دارن و من نمی. دونم اینایی که کمپین عقب انداختن. کنکور رو راه انداختن پس کی هستن
شکوه عزیز انشالله که کنکور سر موقعش برگزار میشه و بچه هامون یک نفس راحت میکشن

شکوه شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 17:56

به امید خدا

پریا یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 08:05

اصلا وقتی همسرجان آدم یه پیشنهادی میده، یعنی یه چیز میدونه دیگه!!!
خوشحالم بهت خوش گذشته.
وای پریسا جون نمیدونم چرا من پاهام درد گرفت! کوهنوردی خیلی سخته. من هر وقت رفتم آش و لاش برگشتم. خخخخخ
اصلا لذتی که در خواب و خوراک هست در هییییییییییچ چیز نیست


یکبار سپهر رو با خودمون بردیم کوه یک کوهنوردی سبک و ساده که رفت و برگشت کلا شد دوساعت
بعد میگه من نمی فهمم تون، میرین و برمی گردین همون نقطه ی اول خب کار انجام شده صفر هست
آخه این چه کاریه بشینین همینجا صبونه بخورین دیگه
این همه انرژی مصرف می کنین و آخرشم همون نقطه ی شروع هستین

افق بهبود یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 08:50 http://ofogh1395.blogsky.com

بله
دیگه رفتین
خوبه که خوش گذشته

قربونت

زهرا دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 02:01

پیشنهاد تعویق رو معمولا کسانی میدند که درست تا حالا درس نخوندن و عقب هستن... تعویق برای همچین افرادی که در یه بازه ی زمانی کوتاهی کردند بسیییار برگ برنده هست(حتی همون تعویق اول) اما برای کسانی که از اول درست و حسابی خواندند ، ضرر محضه.
البته عده ای هم این وسط واقعا نگران سلامتی شون هستن...
هرچی بخواد بشه احتمالا تا فردا پس فردا و نهایتا تا اخر هفته معلوم میشه...
هرچی خیره

امیدوارم هرچی صلاح هست اتفاق بیوفته
البته ترجیح سپهر این هست که برگزار بشه و تموم بشه

یه مامان سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 00:19

سپهر خیییلی خوبه. کار انجام شده صفره راست می که خوووب

بعله کاملا درست میگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد