یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

خداوند به من صبر عطا کند

+ بریم توچال شبانه؟

_ عزیزم در جریانی دیگه، سپهر هر جمعه صبح آزمون آنلاین داره و باید خونه باشم که بیدارش کنم

+ خب پس من با فلانی میرم هرچند اگر تو هم بیای بیشتر خوش می گذره

_ تو با فلانی جونت برو ولی لطفا بعد از کنکور برو، اصلن دلم نمی خواد دم کنکور کرونا بگیری و بمیری و بچه ام کنکور رو خراب کنه

+چشم مردن هام رو میزارم بعد از کنگور

_ مرسی اه 

نظرات 10 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 17:51

به نظر من که خودتون دوتایی برین. هم امن‌تره، هم سپهر احساس می‌کنه شما زیاد نگران آزمون و کنکورش نیستین و اضطراب خودش کمتر می‌شه.

اونوقت کی بیدارش کنه نینا جان
توچال شبانه یعنی پنجشنبه عصر راه بیوفتی و بری تا شیرپلا و شب اونجا بمونی و صبح زود بری تا قله و برگردی
و اینجوری جمعه صبح کسی خونه نیست که سپهر رو بیدار کنه

فاضله دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 18:01 http://golneveshteshgh.blogsky.com

زهرا دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 23:42 http://Pichakkk.blogsky.com

فلانی جونت
دلم کباب شد واسه بنده خدا

والا بخدا
حرص آدم رو درمیاره اخه

ارغوان سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 01:33

داریم مگه؟!

هوفففف

پریا سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 10:08

وای پریسا جون واسه همینه که خیلی دوست دارم دیگه چون همیشه با پستات از ته دل میخندم
فلانی جون انگار خودم بودم. خخخخخخخ
فقط اونجا که گفت اگه تو هم بودی بیشتر خوش میگذشت. یعنی سرتو شیره بمالم و لطفا گیر نده خاصی توش بوداااا

دقیقا فقط می خواد شیره بماله
ای آدم حرصش میگیره
همون با فلانی جونش بره و کرونا بگیره فقط ایشالله که مردن هاش رو بزاره برای بعد از کنکور

ربولی حسن کور سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 10:38 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا شما - بودین یا +؟!

سلام آقای دکتر
ای بابا حواسم نبود ها، من همیشه مثبتم.. عجب اشتباهی شد

افق بهبود سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 14:38 http://ofogh1395.blogsky.com

همسر همونطور که پروتکل های بهداشتی میگه "دیگه باید با کرونا زندگی کنیم " رو رعایت میونه حالا پروتکل ها چیزی در مورد زندگی بعد از کرونا نگفته گفته اینو علی الحساب بذاریم برای بعد از کرونا

ایشششش به کزونا
ایششش به پروتکل ها
ایشششش به همسرجان
والا

MONPARNASS پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 08:27

سلام
ممکن نیست برید و صبح اون زمانی لازمه تلفن کنی خونه؟ اگر تلفن رو توی اتاقش یا نزدیکش بذاری و صدای زنگ رو هم بلند کنی به نظرم همه چیز درست می شه

مرسی از این همه همراهی
ولی هیچکی توچال نرفت

زهرا پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 18:51

چی شد؟ رفتن؟

نخیر نرفتن

مامان فرشته های شیطون شنبه 28 تیر 1399 ساعت 21:58

اصلا حرص خوردنت رو‌با تک تک سلولام حس کردم باز بهتر من هستی اگه بدونی من اینجور مواقع میشم کوه اتشفشان همه رو نابود میکنم

کلا مامان ها هم رو بهتر می فهمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد