یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بازم صد گرم

این هفته هم بازم فقط صد گرم کم کردم

باور کنین ظلم هست تازه مامانم هم اومده و کلی غذاهای خوشمزه ی مامان پز می پزه و من هی جلوی خودم رو می گیرم اونوقت فقط صد گرم

اون دلمه ها رو بگو که من فقط دوتا دونه خوردم 

اصلن عادلانه نیست 

آیکون گریه و زاری


بی ربط نوشت : سپهر میگه می دونی مامان فکر کنم یادم رفته روی برگه ی دوم ادبیات اسمم رو بنویسم و من با دهن باز نگاهش می کنم و میگم ای وااای چرا اخه؟! اینجوری انگار نصف سوال ها رو جواب ندادی... میگه میدونم ولی از بس ادبیاتش سخت بود حواسم به این نکات دیگه نبود بعدم اضافه می کته درصمن با همون خط خودم نوشتم و من با اندوه فراوان میگم یعنی همونجور خرچنگ قورباغه..... می فرمان آره یادم رفت مرتب بنویسم آخه سخت بود

کاش تموم بشن این امتحان ها فقط دارم حرص می خورم


نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 14:07 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یعنی دوووووتا دلمه توی یک وعده؟ و انتظار دارین وزن هم کم کنین؟
اما بدون شوخی صد گرم برای یک هفته خیلی هم بد نیست میشه ماهی چهارصد گرم

سلام آقای دکتر
دلمه برگ مو بود ها و خیلی کوچولو و منم با اینکه همیشه یک بشقاب پر می خوردم ولی ایندفعه دوتا دونه خوردم اما بازم فایده نداشته انگار
نگین توروخدا ماهی چهارصد گرم کم کردن می دونین یعنی چندماه طول میکشه

فاطمه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 17:50 http://fatamfatam2000.blogfa.com

منم یادمه یه بار از حوضه اومدم بیرون یادم اومد اسم مو ننوشتم با هزار و صد تا التماس رفتم داخل دوباره و برگه نو پیدا کردم و اسم مو نوشتم... چه روز هایی بود

چقدر استرس به آدم وارد میشه

Forough Paydar چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 22:51

مطمنی روش درست و پیش گرفتی ؟
چقدر کالری می گیری ؟ ورزش می کنی ؟
پروتین به اندازه می گیری ؟
آب به اندازه می خوری ؟

قاعدتا روشم درست نیست که اینقدر بد نتیجه می گیرم
فقط حجم غذام رو خییییلی کم کردم و روزانه یکساعت پیاده روی می کنم البته گاهی پیش میاد که یکساعت مداوم نباشه و دوتا نیم ساعت باشه
باید یک فکر اساسی بکنم
نمیشه که هم گشنگی بکشم و هم آب از آب تکون نخوره

عاطفه پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 00:53

سلام عزیزم
انشالله به خوبی تموم میشه

نگرانی شما طبیعی هست و لی تموم میشه
خاطره میشه

سپهر هم موفق میشه
من مطمئنم

سلام عاطفه جان
ایشالله که زودتر تموم بشه

افق بهبود پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 14:48 http://ofogh1395.blogsky.com

اگر اونجا پبشت بودم دو تای دیگه خودم به زور میذاشتم دهنت
دلمه مامان پز فقط دو تا؟
جدی جدی میگم ول کن این قید و بندا رو
برو خوش باش
مخصوصا وقتی مامان هست

این اضافه وزن روی مخم هست
مخصوصا توی عکسا

زهرا جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 00:57

سلام .
به نظرم بجای پیاده روی برید سراغ یه ورزش پر تحرک تر. مثلا باشگاه ثبت نام کنید.
شاید بهتر نتیجه بگیرید...

سلام زهرا جان
الان که فضای بسته می ترسم برم
کلا هم با باشگاه خیلی حال نمی کنم

پریا یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 09:00

باز حرف اون دلمه رو زدی؟!!
من از اون روز که عکسشو گذاشتی هر شب خواب دلمه میبینم، باور کن. آخه میدونی اینجا برگ مو خوب و تازه گیر نمیاد. یعنی برگ موهای اینجا ضخیمه و حالت پرزی داره اصلا دلمه اش خوشمزه نمیشه. واسه همین واقعا دلمه برام آرزو شده!!!

عزیزم
برگ موهاش حرف نداشت ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد