یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

صد گرم

یک هفته رژیم گرفتم تازه یک روز هم که از درد دندون عملا چیزی نخوردم بعد اونوقت فقط صد گرم وزن کم کردم!!!

آخه انصافه؟!  .... باور کنین صدگرم دنبه رو بزاری جلوی گربه قهر می کنه.... اونوقت نتیجه ی یک هفته زحمت من شده صد گرم

قشنگ یکسال طول میکشه تا من این پنج کیلوی لعنتی رو کم کنم 

ایشششششش

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 11:33 https://meslehichkass.blogsky.com/

صدگرم برای یه هفته خیلی خوبه
در ماه میشه 400 گرم
تازه یه کمی که بری جلوتر زودتر زودتر وزن کم میکنی...
تازه نخوردن هی آسون و آسون تر میشه
خیلی از خوردن های ما از سر عادت هست
ولی در کل در گوشی بهت بگم : رژیم خر عست...

بعد از اون ور دیدی... اگه دو وعده دلچسب بخوریم 2 کیلو اضافه میشیم... این انصافه؟؟؟؟

مرسی بابت روحیه دادن ولی همونطور که خودت گفتی رژیم خر است
آره دقت کردی فقط کافیه یک شب بری مهمونی یا مامانت غذا بپزه و تو با دل سیر غذا بخوری، درجا دوکیلو چاق میشی

ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 15:10 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
جالب اینجاست که ظرف چند دقیقه میشه صد گرم اضافه کرد!

سلام آقای دکتر
خاک برسرش

زهرا چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 04:08

واای از اون وقتا که دلت میخواد به زمین و زمان فحش بدی.
منم رژیمم اما جرعت نمیکنم برم رو ترازو.
اخه اگه کم کرده باشم، جوگیر و هیجان زده میشم و رژیمم رو میشکونم،
کم هم نکرده باشم اعصابم خرد میشه بازم میشکونم
پس فعلا به همین منوال ادامه میدم

واااای عالی بود
منم دقیقا همینم... همیشه هم فکر می کردم فقط منم که همچین مشکل ابلهانه ای( با عرض ‌شرمندگی) دارم

افق بهبود چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 20:31 http://ofogh1395.blogsky.com

ای صد گرم که چیزی نیس که خودتو به خاطرش سرزنش کنی همه ش زیر سر اون پنج گرم ویروس لعنتیه فک کن شش میلیون آدمو به همین راحتی بدبخت بکنی

لعنت بهش
کاش زودتر از دستش راحت بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد