یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اضافه وزن

این سه چهارماه اصلن خودم رو وزن نکردم.. اعصاب وزنه رو نداشتم و خب از بیکاری و به منظور سرگرم کردن ستایش و البته خودم هی کیک پختیم و انواع و اقسام غذاهای نواب جان رو امتحان کردیم و..... بالاخره تصمیم گرفتم برم روی وزنه و ببینم چرا لباسام تنگ شدن و چرا لپ و غب غب دارم که متوجه شدم پنج کیلو چاق شدم

تازه این پنج کیلو علاوه بر اون سه کیلویی هست که قبلا چاق شده بودم و تصمیم داشتم کم کنم که خوردیم به کرونا

ایشششششش لعنت به کرونا و لعنت به اضافه وزن

حالا یکسال طول میکشه تا دوباره بشم همون آدم قبلی


نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 08:54 https://meslehichkass.blogsky.com/

میبینی آدم چه راحت چاق میشه
بعد چه مصیبتی باید بکشه تا لاغر بشه
تازه آخرشم دیگه اون آدم سابق نمیشه

آخ آره هیچ وقت اون آدم سابق نمیشه

ربولی حسن کور یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 15:24 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
این یک سال اون قدر سریع میگذره که فکرشو هم نمیتونن بکنین

سلام آقای دکتر
والا وقتی توی رژیم باشی اندازه ی دوسال طول میکشه
به آنی جان سلام برسونین و بگین درسته که اونم مورد مهمی هست ولی من دوست دارم تصور کنم در کنار اون مورد مهم، وسواس در انتخاب هم بوده باشه، حس خوب بهم میده

مهسا یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 21:18

منم همدردتم .سه کیلو چاق شدم ولی چاق شدن من همانا و لاغر نشدنم همان.سلول به سلولم در مقابل لاغر شدن و از دست دان چربی های نویافته عصیان می کنن.

واااای لامصبا یک مقاومتی از خودشون نشون میدن عجیب

زهرا دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 09:27 http://Pichakkk.blogsky.com

عزیزم
میگن زن باید خوشگل باشه ، سفید و کمی چاق
البته خب فاکتور سفیدی خیلی مهم نیست و در واقع شوخی کردن فقط.
ولی خب عزیزم چاقی خییییلی مهمه تو زیبایی، ما هم که میتونیم
خلاصه که خیلی هم خوشگلیم با این اضافه وزنا


کاملا موافقم تازه با معیارهای صدسال پیش ما مانکن به حساب میایم
معیارها رو باید برگردوند به گذشته

بچه قورباغه چاق دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 12:04

سلام
به نظرم ترازو اشتباه کرده ! به همین منوال ادامه بدید

سلام
اینم نکته ی مهمی بود... صد البته که کار کار دشمن هست و ترازو رو دستکاری کردن و به اشتباه انداختنش.. ممنون که منو روشن کردین

پریا سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 12:59

وای پریسا جون من باز همون پریسای گرد قلقلی سیاه تو ذهنم تصویر شد.خخخخخ
تو رو خدا ول کن. من تازه ذهنمو رفرش کرده بودم
به نظر من همونطور که سن فقط یه عدده وزنم فقط یه عدد بیخوده. بهش فکر نکن


می خوام بهش فکر نکنم ولی این دکمه ی شلوار گه بسته نمیشه نمیزاره

فری سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 14:11

سلام، من هم با قرنطینه ی کرونا چاق شده بودم اما ماه رمضون به دادم رسید چهار کیلو کم کردم و دوباره مثل اول شدم ماه رمضون رو خیلی دوست دارم

خوش به حالتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد