یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اثاث کشی خر است

+ می خوای میز توالت رو بزاری توی راهرو؟

- نه اونجا مطمینم ممر خوشش نمیاد

+ هوممممم خب اگر اونجا بزاریم چطور؟

- بد نیست فقط خب در کامل باز نمیشه

+ آره اینجوری در نیمه باز میشه البته بیشتر از نیمه.. تا حدود دو سوم باز میشه.. خب اتاق خواب خودتون هست و قرار نیست چهارتاق باز بشه و همه توش رفت و آمد داشته باشن.. فقط خودتون میرین و اینقدر باز شدن در خوبه دیگه

- آره ایده آل نیست ولی بدم نیست فقط فکر کنم ممر غر بزنه و خوشش نیاد از این مدل

+ عزیز دلم اینقدر لی لی به لالاش نزار خب به درک که خوشش نمیاد می خواست خونه ی بزرگتر اجاره کنه وقتی اینو اجاره کرده خب بهتر از این نمیشه چیدش دیگه

- اخی نگین خیییلی مهربون هست خب تلاشش رو کرده الانم دلش نمی خواد چیزی جلوی دست و پا باشه


و من به آسمان ها خیره میشم

داداش جان داره جابجا میشه و انصافا توی این اوصاع کرونایی این اثاث کشی واقعا سخت هست.......خونه ی جدیدشون رو دوست دارم.حس و حال خوبی داره فقط مثل اکثر خونه های نوساز، اتاق خواب رو خیلی کوچیک درآوردن تا پذیرایی بزرگتر باشه... خب چه کاریه یک کم این اتاق خواب رو بزرگتر می گرفتین تا تخت و متعلقاتش عین آدم توش جا بشه


و درآخر اینکه چرا اینهمه اجاره خونه ها گرون هست. طفلی جووون ها با این ارقام عجیب اجاره خونه

نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 13:19 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
اگه کسی صاحب خونه نباشه دیگه به این راحتی ها نمیتونه خونه بخره

سلام آقای دکتر
متاسفانه همینطور هست.. ارقام اینقدر عجیبن که انگار از یک سیاره دیگه اومدم
درحال حاضر حتی اجاره کردن یک خونه ی کوچیک در یک منطقه ی متوسط شهر هم کار هرکسی نیست چه برسه به خرید

گولو یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 15:56

سلام
الهی خوشبخت باشند
ان شالله پست چیدن خونه غیر اجاره ای سپهر و همسرش رو بذاری
ما هم دیدیم میر توالت اینا جاگیره نخریدیم
توی اتاق خواب فقط یه تخت خواب هست
البته حمام اتاق خواب رو تبدیل به کمد کردم

سلام گولوی خوش قلب
چقدر این آرزو به دلم نشست
باتوجه به متراژ کوچیک خونه ها کار عاقلانه ای کردین

پریا دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:14

آره خر است و سخت!!
جونم درد میگیره بهش فکر میکنم...
آخی چه زن داداش خوبی داری. ندیده دوسش دارم.
و چه خواهر شوهر خوبی هستی تو پریسا جون
ساعتی چند میگیری خواهرشوهرمو بفرستم پیشت کلاس؟!!

خیییلی سخت هست
طفلی عروس جان هلاک شد
دستمزد بالاست

تیلوتیلو دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:22 https://meslehichkass.blogsky.com/


یک عاشقانه زیبا

عاشقتم تیلو تیلو جان
والا من حرص می خورم اینقدر دادش رو لوس میکنه

افق بهبود دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 16:56 http://ofogh1395.blogsky.com

خواهر شوهر نمونه و دیگر هیچ

زهرا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 03:28

خیلی وقت بود از دایی ممر ننوشته بودید


آره واقعا کمرنگ شده بود

الهه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 12:06

سلام .بی خود نیست دوست دارم چون اشتراکات داریم .زن داداش برامون توتیم مقابل نیست وداداش هم تیمی نازنین .

قربونت الهه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد