یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

آخر مرداد

کنکور تا 30 مرداد عقب افتاد.. یعنی هنوز بیشتر از سه ماه مونده تا کنکور... واقعا نفس گیر و خسته کننده شده... کاش تموم میشد... سپهر خیلی لاغرتر شده... همینجوری هم لاغر و کم غذا بود و این مدت بدتر شده و هرچی براش می برم توی اتاقش چندساعت بعد دست نخورده برمی گردونم.. رسما بجز نوشیدنی ( انواع شیر و دلستر و شربت های مختلف خانگی) و میوه، چیز دیگه ای نمی خوره

برنامه ی امتحان نهایی رو هم دادن و آموزش و پروش هم اعلام کرد که بیست درصد انتهایی کتاب های پایه ی دوازدهم حذف هست ولی هنوز سازمان سنجش در این مورد نطری نداده و خب تکلیف کنکور از این لحاظ هنوز معلوم نیست


پ. ن: من عاشق این آهنگ بلا چایو شدم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 23:26 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
تنها حسنش اینه که شرایط برای همه یکسانه

پارمیس پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 12:55

سلام وضعیت امسال کنکور من را یاد کنکور سال موشک باران می اندازه که هرکی رفت سرکنکور شریف یا تهران قبول شد به سپهر بگین که به قول معروف فوتبال نود دقیقه است تا آخرین لحظه ادامه بده و خسته نشو گل پیروزی بالاخره می زنب

یک ماراتن نفس گیر

عاطفه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 17:05

امان از انتظار برای کنکور


پسرم دو سال پیش کنکور داد.

من بس که جیغ ویغ کرده بودم و زده بودم تو سرم ‌
چشمام ضعیف شد.

کنکور خر است.
والسلام

کل عیدمون که گند خورد

حالا تا آخر مرداد هم باید در استرس انتظار کنکور باشید بیا بغلم

خیلی خر است

پریا دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:59

به نظرم تو این وضعیت سوالای مناسبی طرح میشه و اینکه این شرایط برای همه هست، جای نگرانی نداره.
فقط اینکه تا مرداد طفلی بچه ها باید درس بخونن و استرس تحمل کنن!!!!

مرسی پریا

اسیه یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 08:54

به سایت شف طیبه سربزنید اسموتیهای متنوع خوشمزه داره برای پسرتون که فقط مایعات میخو ره خوبه

مرسی آسیه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد