یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک خبر کوتاه

خبر خیلی خلاصه توی کانال مدرسه گذاشته بودن و به امید، دانش آموز پایه ی دوازدهم رشته ی تجربی بابت فوت مادرش تسلیت گفتن 

همین خبر چندخطی از دیروز روانم رو بهم ریخت و قلبم مچاله هست برای پسری که دوماه دیگه کنکور داره و الان عزادار مادرش هست

نه امید رو می شناختم و نه تا بحال دیدمش و نه اصلن تابحال سپهر حرفی ازش زده چون همکلاسی نبودن و رشته هاشون هم فرق می کرد و سپهر هم دورادور می شناختش.ولی این خبر کلی منو غمگین و نگران کرد برای این پسر 

امیدوارم بتونه خودش رو جمع و جور کنه و آزمون کنکورش رو خوب بده 

نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:44 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
متاسفانه زندگی همینه
ایشون نه اولین نفرند نه آخرین نفر اما امیدوارم بتونن خودشونو جمع و جور کنند
کی میدونه شاید یه روزی این پستو هم بخونند

امیدوارم که قوی باشه
درصمن بطور اتفاقی ماهم اشک ها و لبخندها رو روی همون کانال دیدیم و انصافا خیییلی کیفیتش خوب بود فقط حیف که همسرجان نذاشت تا انتها ببینیم و گفت نه توروخدا اینو دیدیم و کانال رو عوص کرد

Kindgirl جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 14:05

چه بد ، انشالله پسر قوی باشه و بتونه خودشو جمع و جور کنه. منو یاد همکلاسیم انداخت سالی که کنکور داشتیم کمتر از یکماه مونده به کنکور مادرشو از دست داد و ما تازه فهمیدیم کل سال مادرش بیمار بوده ولی انقدر قوی بود که با رتبه خوبی دانشگاه خوبی قبول شد و الان استاد دانشگاهه .برای این پسر هم چنین ارزویی دارم

آفرین به دوستت
واقعا روحیه ی قوی ای می خواد
امیدوارم که امید هم بتونه بحران رو بگذرونه و قوی باشه

عاطفه جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 18:16

واقعا خیلی بده
ولی اتفاقی هست که تو سرنوشت خیلی از آدمها هست
و فقط میتونم بگیم خدا مشکلات رو با عدالت کامل تقسیم کرده چون توان تحمل مشکلی رو که من دارم و داشتم شما ندارید و. بالعکس

عدالت کامل رو خوب اومدی

الهه شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 16:32

سلام .همسرم همیشه میگه اون چیزی که تورو نکشه قویترت میکنه (البته یه ضرب المثل گمانم انگلیسی).ولی میان این حرف تا عمل قویتر شدن یه دنیا درد ورنج که امیدوارم این پسر خوب از پسش بربیاد .من براش دعا میکنم .

منم هر روز بهش فکر میکنم و امیدوارم حسابی قوی باشه

پریا دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:26

عززززززززیز دلم. واقعا خیلی سخته. اما به شدت اعتقاد دارم خدا قدرت تحمل غمو قبل از رخداد اون غم به آدم میده. جوری که وقتی بعدها بهش نگاه میکنی با خودت میگی واقعا این من بودم که اون شرایطو تاب آوردم!
خدا یقینا کمکش میکنه.

انشالله

مصی چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 01:58

چقدر حرف عاطفه چرت بود
مرگ عزیز خصوصن مادر سخت

ولی فکر کنم عاطفه با طعنه نوشته بود مخصوصا اون قسمت عدالت رو

عاطفه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 16:58

به مصی

نمیدونم این کامنت رو خواهی دید یا نه!!!

ولی بدتر از اون رو چشیدم
و فهمیدم که آدما زیر هر مشکلی اگر نمیرن

خب نمردن دیگه


ولی انصافا له شدن زیر درد و غم
بعضیا رو قوی میکنه
من رو خل کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد