یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

نصیحت جدی

اگر از صدایی خوشتون اومد اصلن نرین سرچ کنین یا کنجکاوی کنین که صاحب صدا رو پیدا کنین

خب چه کاریه به همون تخیلتون اکتفا کنین و گند نزنین به همه جیز

البته من ناخواسته و توی اینستاگرام چهره ی جناب بندری رو دیدم 

هیییع آخه حالا دیگه چجوری به پادکست ها گوش بدم


پ. ن: برداشت اشتباه نشود ها.. اصلن منظورم این نیست که زشت هستن یا زیبا... منظورم اینه که خیلییییییییی با تصورات من فرق دارن و من همون تصور خودم رو می خوام 

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی کوچولو پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 12:44 http://tekrareman.blogsky.com

سلام!
وای دقیقا درکتون میکنم. شما سعی کنید تصویر واقعی ایشون رو پاک کنید از ذهنتون!!
منم یه بار یه کتابی میخوندم، بعد اشتباه کردم فیلمش رو دیدم، بعد برای کتاب دو تا شش همون سری دیگه نمیتونستم شخصیت ها رو اونطوری که خودم میخوام تصور کنم هی تصویر بازیگرها میومد جلو چشمم!

سخته آدم دوباره برگرده به تصور خودش

تیلوتیلو پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:03 https://meslehichkass.blogsky.com/

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 14:23 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یادم به زمانی افتاد که تصویر بعضی از دوستان وبلاگ نویسو توی شبکه های اجتماعی دیدم

سلام آقای دکتر
آره اینم خوب نیست... آدم احساس می کنم چقدر در اشتباه بوده

پریا دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:22

پریسا جون ولی من هر وقت کسی رو تو ذهنم تصور میکنم و بعد چهره واقعی شو میبینم واقعا از خودم ناامید میشم و بیشتر از اون طرف خوشم میاد. بس که بد طرفو تو ذهنم تصور میکنم. خخخخخخخ
یه چیز بگم؟!!!
اوایل که وبلاگ تو دنبال میکرد خب هیچ عکسی ازت ندیده بودم بعد یه بار عکس گذاشتی و من واقعا چقدر بیشتر ازت خوشم اومد و با خودم گفتم پریا گندت بزنن با این قوه تخیلت!!!
البته خیلی هم تقصیر من نبودا خودت مقصر بودی. بس که هی در مورد چاق بودنت حرف میزدی من یه توپ خیییییییییلی بزرگ تصورت کرده بودم با یه صورت گوشتالوی سیاه. خخخخخخ
الان دلت میخواد کله منو بکنی، نه؟!! اما خب فهمیدی من یه دوست مجازی صادق هستم گرچه قوه تخیل چپکی دارم.خخخخ


زیاد غصه نخور منم خودم رو توی آینه مثل تصورات تو می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد