یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

قرنطینگی

دارم با دوستم صحبت می کنم و حرف از نظافت خونه میشه و بهش میگم من اون روزایی که قرار بوده فرشته بیاد و خونه تمیز کنه. خودم پامیشم و از صبح مشغول میشم و آخرشم پول رو میریزم به حسابش... میگه اااا براش پول می‌ریزی... میگم خب آره آخه اون تنها منبع درآمدش همین کار بود و الان که جایی نمیره بدون دارمد می مونه و با دوتا بچه و خونه ی اجاره ای خب از کجا بیاره بخوره... میگه فلانی هم همین کار رو می کنه ولی مدل پیش خرید کردن یعنی براش پول میریزه و میگه این برای سه روز کار نظافت واسه بعد از کرونا که اومدی خونه مون... میگم خب چه فرقی می کنم اون تایم بعد کرونا بی پول می مونه آخه اینا اکثرا تنها درامد‌شون همین کار هست و کلا هم از قشر ضعیفی هستن و همینجوری هم همیشه هشت شون گروه نه ‌شون هست و قرض دادن بهشون بی معنی هستش. من ترجیح میدم اون روزهایی که نوبت من بوده و قرار بود بیاد خونه ی منو تمیز کنه براش پولش رو بریزم


راستش دیگه به سفت و سختی قبلا قرنطینه رو رعایت نمی کنم توی هفته ای که گذشت یکبار دایی ممر و خانومش رو به پشت بوم خونه مون دعوت کردم و اونجا همدیگر رو بعد از مدت ها دیدیم و یکبار هم با یکی از دوستان ستی و مامانش توی فضای سبز انتهای کوچه قرار گذاشتیم و دیداری تازه کردیم البته تایمی رفتیم که خلوت باشه و کسی نباشه.. دلم برای خیلی ها تنگ شده... دلم برای اون رو بوسی های سه بار، موقع دیدن همدیگه تنگ شده.. ..دلم برای بغل کردن تنگ شده.



نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 12:33 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم دلم برای خیلیا تنگ شده
و راست میگی دیگه نمیتونیم به اون سفت و سختی رعایت کنیم
ولی میبینم و تلاش میکنم هنوزم جز اون دسته از خانواده هایی باشم که رعایت میکنیم

افق بهبود پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 19:27 http://ofogh1395.blogsky.com

دیگه میگن باید به زندگی با کرونا عادت کنیم و ایشون مدت طولانی با ما خواهند بود

هوففففف
این دانشمندان کم کاری می کنن ها.. خب زودتر راه حلش رو پیدا کنن

ریحانه پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 20:24

خدایی دمتون گرم بابت پولی که برای اون بنده خدا میریزید. بهترین کار. دم شما گرم. کلی آرزوی خوب برای شما و خانوادتون با این قلب پاک و شخصیت عشقی که دارید.

قربانت ریحانه جان
خب آخه فرشته دیگه جزوی از خانواده مون ‌شده و الان هشت سالی میشه مرتب میاد پیشم و تنها منبع درآمد خانواده کوچیک سه نفره ش هست

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 21:13 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کوچه و خیابون که عملا مثل زمان پیش از کروناست

سلام آقای دکتر
بله خیابون که میری انگار کرونا وجود نداره
اینروزها مراجعه ی کرونایی براتون بیشتر نشده؟
اینقدر آمار و حرف دروغ از حکومت شنیدم که نمی تونم به امارشون اعتماد کنم

ربولی حسن کور جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 16:31 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام مجدد
موارد مشکوک بیشتر شده که میفرستیم بیمارستان
نتیجه شونو خبر ندارم

پس این شل گرفتن و باعث افزایش تعداد مشکوک شده
هوفففف از دست کرونا

فری یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 15:48

سلام خوب چه کار کنیم دو ماه قرنطینه بودیم خسته شدیم گاهی اوقات بیرون می ریم و زود برمی گردیم.
خدا خیرتون بده که به فکر اون خانم هستید کاش همه این کار خوب را انجام می دادند

پریا دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:19

این که خوبه عزیزم اینم رعایته دیگه. الان خیلی ها کلا به روال عادی زندگیشون برگشتن!!!
ولی من دلم برای روبوسی تنگ نشده خصوصا اون قسمت که بین سه تا یا دو تا گیر میکنی و یا ضایع میشی و یا ضایع میکنی.خخخخخخخ

ولی نگرانم.. نگران اینکه دوباره کرونا اوج بگیره
ولی من بوس سه تایی رو دوست دارم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد