یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

روزمرگی

ما همچنان تلویزیون نداریم و آقای تعمیرکار گفت حداقل یک هفته زمان میبره

یک پادکست هری پاتر دیگه پیدا کردم که بدک نیست از قبلی که داشتم بهتره ولی ایده آل هم نیست.. شایدم من به صدای جناب بندری عادت کردم و هر پادکستی بجز صدای ایشون به دلم نمیشینه... ولی ستی با این پادکست عاشق هری پاتر شده 

چندتا کلاس آنلاین ستی رو ثبت نام کردم و اینجوری یک کم سرش گرم هست و از بین همه ی این کلاس ها عاشق کلاس زبان آنلاین‌ شده که یکی از دوستان همینجا بهم معرفی کرده بود.. 

این کلاس های آنلاین مدرسه هم بساطی هست ها. یکدفعه می بینم ستی پاشده داره بادکنک بازی میکنه یا خوراکی می خوره یا اصن راه میره، میگم عزیزم بشین سرجات و تمرکز کن مثلا کلاس درس هست ها میگه آخه کشیدن ارتفاع مثلث به چه دردی می خوره ولش کن.... یک چشم غره میرم و اونم با غرغر میشینه سرمیزش و زل میزنه به لپ تاپ.. باز ده دقیقه ی بعد بلند میشه و من داد میزنم باز که داری بازی می کنی مگه نمی بینی کلاس درس هست و جواب می‌شنوم آخه من سوالی ندارم و الان خانوم معلم داره سوال بچه ها رو جواب میده و این قسمتهاش دیگه به درد من نمی خوره.. بعد که می بینه من دارم عصبانی میشم میگه سخت نگیر مامان جان بزار از این کلاس های آنلاین لذتش رو ببریم، باز از سال دیگه باید بریم مدرسه


نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 14:05 https://meslehichkass.blogsky.com/


خواهر منم هر روز یه داستان از این کلاسهای آنلاین داره که تعریف کنه
و من فقط میخندم
خب راست میگه از سال دیگه باز میرن مدرسه


همه چیز براشون حکم بازی رو داره

ربولی حسن کور چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 18:38 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
تلویزیون ما هم عمر خودشو کرده
هر روز ممکنه دیگه از کار بیفته و اون موقع خدا به خیر کنه با این بی پولی

سلام آقای دکتر
ایشالله که همینجور به فعالیتش ادامه میده

پریا دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:15

خب راست میگه واقعا ارتفاع مثلث به چه دردی میخوره؟!!!!
عاشقتم ستی جانم

دکترمهرانا جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00

سلام و وقت بخیر
چه صمیمانه می نویسید و حس خیلی خوبی منتقل می کنید، ممنونم
راستی اسم کلاس آنلاین زبان را به من می گین؟

ممنونم
راستش یک خانوم معلم زبان هستن که سابقه ی تدریس در بخش کودکان سفیر رو دارن و باهمون کتاب و سیستم سفیر به ستایش درس میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد