یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک سوال

پادکست خوب هری پاتری سراغ ندارین بهم معرفی کنین؟

بچه هاتون رو چجوری سرگرم می کنین؟

تجربه ی چه کلاس های آنلاینی داشتین و چطور بوده؟

پادکست داستانی جالب برای رده سنی نوجوان چی سراغ دارین ( برای ستی می خوام)؟

و مهم ترین سوال، تعمیرکار مطمئن برای تلویزیون ال جی سراغ ندارین؟ بله بله در همچین شرایطی یکی از مهم ترین آپشن های سرگرمی مون رو از دست دادیم.. واقعا خاک بر سرش که بی موقع خراب شده... تازه برای دیدن یک سریال به تفاهم رسیده بودیم و سه تایی شب ها دو قسمت از سریال خانه ی کاغذی رو میدیم و ستایش هم با تبلتش همزمان با ما دو قسمت از سریال کارتونی ماجراجویی در پاریس رو می دید


جدا بچه هاتون رو چجوری سرگرم می کنین؟ جدی جدی جدی چه می کنین


نظرات 11 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 12:21 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ماهواره!

سلام
با ماهواره سرگرم می کنین؟ آخه خب مگه چندساعت کارتون می بینن

گولو جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 22:10

سلام
اگه کتاب صوتی هری پاتر بخوای من دارم
انگلیسی هست البته

سلام گولو جان
راستش ستی علاقه مند شده به پادکست هری پاتر البته من خیلی سعی کردم علاقه مند کنم و اول کتاب رو دادم بخونه که استقبال نکرد و گفت خسته‌کننده هست ولی وقتی یک پادکست هری پاتری پیدا کردم و براش گذاشتم خوشش اومد فقط بدی پادکستش این هست که هی وسط پادکست از بازیگرهای فیلم هری پاتر میگه یا از زندگینامه ی نویسنده اش.. حداقل نمیزاره این حرف ها رو آخرش بگه.. یکدفعه وسط داستان میره سراغ این حرف ها.. فعلا که از همین هم خوشش اومده و تا پنج اپیزود رو باهم گوش دادیم ولی گفتم شاید دوستان پادکست بهتر و باکیفیت تر سراغ داشته باشن

ربولی حسن کور جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 22:53

عملا از صبح تا شب!

راستش ما خیلی تلویزیونی نیستیم و این تلویزیون ما شبا روشن میشه برای دیدن خبر و بعدشم همون سریالی که براش به تفاهم رسیدیم

رها شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 00:07

من تند تند اسباب بازی های جدید میخرم اکثرا بازی فکری ولی بدبختانه مجبورم بشینم همش باهاش بازی کنم

واای رها اینو منم چند روز اول انجام دادم مخصوصا که توی توی تخفیف زده بود و منم برای ستی چندباری ازش لگو و پازل گرفتم ولی خب بودجه ام بیشتر جواب نمی‌داد.. حالا منصفانه کلی هم سرگرم شد البته با پازلش منم خیلی حال کردم

تیلوتیلو شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 11:22 https://meslehichkass.blogsky.com/

وای من لگو و بازیهای فکری را خیلی دوست دارم
برای بچه ها میخرم خودم بیشتر سرگرم میشم

آره واقعا جذاب هست

پت شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 13:39

https://scratch.mit.edu/
سلام
این رو دانشگاه ام آی تی آماده کرده برای پروژه های بچه ها. عموما برنامه نویسیه. اگر ستایش جون علاقه داره برنامه خوبیه

برنامه نویسی از چیزهای مورد علاقه ی سپهر هست
حیف که اون وقتش پرهست
ممنون پت عزیز

ماهی کوچولو شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 14:32 http://tekrareman.blogsky.com

سلام!
ما بچه نداریم،
اما کودک درونمون رو با درس و کتاب و بازی فکری سرگرم میکنیم!
و همش به این فک میکنم که شما که بچه دارید چقدر کارتون سخته.
کتاب که خیلی خوبهههه، من 13 سالم بود که عاشق هری پاتر شدم، اون موقع هنوز دو یا سه جلد آخرش چاپ نشده بود و همش منتظر می موندیم خانم رولینگ بنویسه ....درک میکنم حس دخترتون رو...تازه چند وقت پیش همسرم سری انگلیسیش رو خرید که یه دور هم انگلیسی بخونم.
میتونید باهم دعا بخونید، داستانهای قدیمی یا مذهبی براشون تعریف کنید. گفت و گو...
اینا.
پادکست ببخشید سراغ ندارم.

ممنون ماهی جان

زهرا شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 15:42 http://Pichakkk.blogsky.com

سارا از یه اپ میگیره پادکست هری پاتر رو و کلا واسه بچه ها هم مثل اینکه پادکست های متنوع و خوبی داره
میفرستم برات اسمش رو

قربونت

مونا شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 16:16

فیلیمو،حیاط!کارهای خانه!(دختر من پنج سال و نیمش و مرتب کردن اتاق بهم ریخته اش زمان می بره)،متاسفانه ساعت های زیادی پای تبلت و کارتن،به نظرم وضع دختر شما بهتر چون امکان درس خواندن و کتاب خواندن و نشستن پای کلاس هم دارند خودش یکی،دوساعتی زمان می بره

هرچی بچه ها کوچکترن سرگرم کردنشون توی خونه سخت تره
بله همین درس و مشق و کلاس های آنلاین کلی تایم از ستایش می گیره و وقتش رو می گذرونه

پریا دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 12:11

سلام پریسا جون.
تا حالا تجربه پادکست نداشتم. اما عاشق کتاب خوندن هستم و از نرم افزار کتابراه استفاده میکنم
بچه دیگه نگووووووو که زاااااااااااار میزنم
اولش هی اسباب بازی میخریدیم از سر دلسوزی که بچه طفلی پوسید تو خونه ولی نتیجه عکس داشت و رفتارش طلبکارانه شده بود. بعد پی بردم باید از همین اسباب بازیهای موجود بهره بگیریم.
من کلی بازی اختراع میکنم. آخه پسرم عاشق تنوعه. مثلا پیک نیک بازی، دریا بازی، فوت بازی و .... خخخخخخ ادامه بدم میترکیدی از خنده
کلی هم با خمیر بازی سرگرم میشه.
راستی اینم بگم که سرگرمی با آشپزی رو هم امتحان کردم که تنها نتیجه اش چاقی خودم بود، بیخیال شدم.
اما تو سن و سال ستی واقعا ایده ای ندارم غیر اینکه تو هم سعی کنی از خودت بازی ابداع کنی. خخخخخخ

پریا جون میدونم که هرچی بچه ها کوچکترن، سرگرم کردنشون داخل خونه سخت تر هست و برات صبر آرزو مندم... والا من دنبال سرگرمی هستم که هی نخواد به من پیله کنه و دلم کنه
فعلا دارم با کلاس های مختلف آنلاین سرگرم می کنمش

زهرا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 14:43

بهش بگید پیانوووو شو تمرین کنههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد