یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

صبح های نفس گیر جمعه

اینروزا آزمون های صبح جمعه ی سپهر بصورت آنلاین انجام میشه و ما تمام این مدت آزمون رو باید سکوت محص باشیم.. فکر کن حدود پنج، شش ساعت.. یعنی زجراورترین تایم ها این صبح های جمعه هست میگه راه هم نرین تق تق راه رفتنتون تمرکزم رو بهم میزنه.. اصن مکافاتی هست ها

الانم داره به من چشم غره میره که چرا این وانتی توی کوچه داره اینقدر داد میزنه که آهن می‌خره.. خب من بیچاره چه کنم 

از سماور آب‌جوش میریزم توی لیوان یکدفعه صدای سپهر بلند میگه که ای خدااا... همسرجان سکسکه می کنه سپهر غر میزنه مااااماااان... ستی در دستشویی رو محکم می بنده سپهر داد میزنه مااااماااان

مودم توی پذیرایی هست و توی اتاق سپهر اینترنت خوب جواب نمیده و درنتیجه برای آزمون میاد توی پذیرایی که نت کمتر براش قطع و وصل بشه... الان داشتم فکر می کردم خب چرا ما اینقدر پت و مت هستیم و چرا جمعه ها این مودم رو نمی بریم توی اتاق سپهر تا خودمون اینور در آرامش باشیم

انشالله از جمعه ی آینده اینکار رو می کنم.. باشد که دیگه بشه با صدای بلند نفس کشید

نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 16:27 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خونه ما که سرعت اینترنت افتضاحه

سلام آقای دکتر
حالا منصفانه سرعت اینترنتمون بد نیست ولی خب فاصله ی مودم تا اتاق سپهر انگار زیاده که خوب جواب نمیده

افق بهبود جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 19:22 http://ofogh1395.blogsky.com

هوف
یعنی این روزا میگذره؟

امیدوارم زودتر تموم بشه

حمید یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 08:00

سلام،
آخه خونه اگه کمی صدا باشه، برای خودش بهتره، چون میتونه یجورایی تمرین کنه برای خود امتحان. از این جهت که دیگه شرایط محیطی جلسه کنکور رو نمیتونه تغییر بده (مثال های رایج: افتادن زیر نور آفتاب، زیر کولر، نزدیک محل استراحت و رفت و آمد مراقبا، نزدیک دسشویی بودن...). قصدم نگران کردنتون نیست ولی با این شدتی که میفرمایید بنظرم شرایط خونه رو در یه نرم آروم حفظ کنید ولی دیگه سکوت مطلق محبتیه که شاید خیلی مفید نباشه.
امیدوارم، و مطمینم که آقا سپهر نتیجه دلخواهشون رو بگیرن و شما هم از این شرایط قرنطینه دو جانبه (!) راحت شین

خب پس از این به بعد سرو صدا می کنیم باشد که عادت کند
ولی دور از شوخی نکته ی بجایی بود باید روش کار کنه

پریا یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 13:59

چقدر وحشتناکه!!! اینا رو میگی قلبم درد میگیره و از صمیم قلب اول آرزو میکنم خدا به همه این بچه های پرتلاش کمک کنه و بعد اینکه تا زمان پسر من اینا همه حذف بشه. من طاقت ندارم خدااااااا. خخخخخ

پریا منو یاد سال‌های گذشته ی خودم می اندازی اون موقع ها که سپهر تازه دنیا اومده بود یک زوج جوان همسایه داشتیم که زن و شوهر معلم کلاس های کنکور بودن و همیشه می گفتن چندوقت دیگه کنکور برداشته میشه و کار و کاسبی ما کساد میشه و باید بفکر یک کار جایگزین باشیم و من هم اون موقع ها می گفتم آخیش دیگه حتما تا سپهر هجده ساله بشه حتما کنکور برداشته شده

ف یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 19:24

سلام. خوبین؟ پسر من هم مثل آقا پسر شما کنکوریه. ولی از اول عادت کرده (در واقع عادتش دادیم ) خیلی روی سکوت حساس نباشه. چون دختر یکی از آشناها به علت اینکه توی حوزه کنکور کنار پنجره افتاده بود و سر و صدای بیرون و صدای فین فین بغل دستیش که سرما خورده بود.... باعث شد یه سال پشت کنکوری بمونه. ما تو خونه خیلی رعایت میکنیم و تلویزیون رو روشن نمیکنیم، یواش حرف میزنیم، مهمون نمیاریم و ... ولی همیشه در اتاقش موقع درس خوندن بازه و مثلا صدای آشپزی کردن من یا تایپ کردن اذیتش نمی کنه.خدا کنه تو این سال کرونایی همه بچه هایی که زحمت کشیدن نتیجه زحماتشون رو ببینن.

سلام پس شما هم کنکوری دارین
منم واقعا امیدوارم این کرونا و فاصله از محیط درس و مدرسه، انگیزه ها رو از بین نبره و زحمت این چندماه رو هدر نده
موافقم سپهز باید به یک کم صدا عادت کنه و سکوت مطلق هم خوب نیست و امیدوارم بتونیم وفقش یدم

Motahareh دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 02:50

سلام..
اینکه سر جلسه کنکور نهایت آرامش برقرار باشه خوش شانسی یه داوطلبه وگرنه اتفاقاتی از قیبل صحبت کردن مراقبین.. بلند خوندن سوال ها توسط یه داوطلب... افتادن جلوی کولر..خراب بودن کولر یا صندلی کاملا سر جلسه عادیه و برای کسی هم مهم نیست...از این بعد سروصدا کنین تا موفقیتش تضمین شه

از این به بعد میریم توی کار تولید صدا

عاطفه پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 ساعت 16:56

سلام
خیلی باحال بود
شرایط خاص

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 21:14 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
مشکل با جابجایی مودم حل شد؟

بله بله
مودم رو بردیم اتاقش و راحت شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد