یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

و بالاخره سال جدید

بخاطر سپهر ما قرار بود امسال رو تهران بمونیم ولی خب قرار نبود خودمون رو توی خونه زندونی کنیم

راجع به فیلم به یک توافق کوتاه مدت رسیدیم و سه شب جومانجی دیدیم که مورد استقبال همه بود و بعدش رفتیم سراغ دزدان دریای کارائیب که احساس کردیم باید توی همون مایه های جومانجی باشه اما خب نه ستایش خوشش اومد و نه من. و نشان به ان نشان که دیشب اواسط فیلم و من و ستی خوابیدیم 

میزنهارخوری تبدیل شده به میز پینگ پنگ ....شب ها وسط پذیرایی می خوابیم البته به غیر از سپهر چون اون معتقده بغل مامان و بابا خوابیدن کار بچه های کوچیک هست 

روز تازه از ده صبح اونم با کلی خواهش و التماس من شروع میشه ..متنفرم از اینکه تا لنگ ظهر خواب باشیم ....غیر از پشت بوم و گاهی هم انتهای کوچه برای دوچرخه سواری جایی نمی ریم تازه این قسمت انتهای کوچه رو سپهر نمیاد و گاهی سه تایی میریم اونجا برای دوچرخه سواری ..پشت بوم رو هم فقط دوبار زورم رسیده که سپهر رو ببرم یکی چهارشنبه سوری یکی هم یک روز نهار که مهمون همسرجان بودیم به صرف جگر

 ستایش با دختر,دوست و همسایه پایینی مون در رفت و امد هست و هر روز عصر دوساعتی یا دریا میاد پیش ما یا ستایش میره پیش اونا 


نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 10:31 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
بدترین قسمتش تغییر ساعات خواب و بیداریه من امروز صبح با فلاکت بیدار شدم و اومدم سر کار!
فقط شرمنده کی سه تایی میره سر کوچه؟

سلام
تصحیح شد اقای دکتر. با موبایل که تایپ می کنم گاهی غلط و غلوط میشه
خلاصه که من و همسرجان و ستی سه تایی میریم سرکوچه

ربولی حسن کور چهارشنبه 6 فروردین 1399 ساعت 01:01 http://rezasr2.blogsky.com

سلام دوباره
شرمنده
هر کاری که میکنم نمیتونم این ملانقطی بودن رو ترک کنم ببخشید
تنها چیزی که توی فیلم دزدان دریایی کارائیب ازش لذت بردم موسیقیش بود

والا من همون اوایلش خوابم می بره ولی پدر و پسر خیلی لذت می برن

Motahareh پنج‌شنبه 7 فروردین 1399 ساعت 04:09

سلام... سال نو مبارک
شاد باشید...

ممنون. عید شما هم مبارگ

افق بهبود پنج‌شنبه 7 فروردین 1399 ساعت 23:18 http://ofogh1395.blogsky.com

آه دزدان دریایی کارائیب
من عاشقشم
فک کنم۶ شو گرفتم گذاشتم یه وقتی که وقتم آزاد شد! نگاش کنم و وقتی آزاد نشده
میدونم حداقل سالهای سال طول خواهد کشید
نمیدونم دیگه اون موقع این هیجان نگاه کردن سرجاشه؟
دیگه فک نکم

الان فرصت خوبیه... خب الان نگاهش کن

Athena جمعه 8 فروردین 1399 ساعت 14:46

سلام اگر اینستاگرام صفحه ی عمومی دارید لطف کنید ایدیتون رو بگید تا اونجا هم دنبالتون کنیم

Parisamehrabian
آیدی اینستاگرامم

پریا شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 12:20

پریسا جون سال نو مبارک سال خوب و خوشی برای شما آرزو میکنم.
وای منم از اینکه خیلی دیر از خواب بیدار شم بدم میاد.

سال نوی تو هم مبارک پریای عزیز

ربولی حسن کور یکشنبه 10 فروردین 1399 ساعت 01:29 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
وا
پست جدید کو؟

هستش ها... من که می بینمش

افق بهبود پنج‌شنبه 14 فروردین 1399 ساعت 12:39 http://ofogh1395.blogsky.com

هعی کو وقت
کو فراغ بال
ما فقط وقتی میتونیم بی دغدغه تلویزیون نگاه کنیم که پیام بازرگانی داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد