یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

روزهایی که می گذرن

چهارتایی نشستیم و داریم فیلم اشک ها و لبخندها رو می بینیم البته سپهر هی میره و میاد و وسط هاش هم هی میگه من نمی دونم چرا از اینحور فیلم های درام و عاشقانه نگاه می کنین واقعا فیلم های مزخرفی هستن و منم هر بار میگم قشنگ هست که 


اون قسمت فیلم که ماری از عشق فرار می کنه و برمی گرده صومعه , ستایش میگه اخه چرا اینکار رو کرد خب میرفت پیش کاپیتان و یک گل براش میبرد و بعد می گفت من عاشقت ( ش رو با غلظت تلفظ میکنه) شدم و با من ازدواج کن  .بعدهم چشماش رو می بنده و لباش رو به حالت بوسه درمیاره و ادامه میده اونوقت بوسش می کنه ...سپهر صدای عق زدن در میاره و میگه اگر کسی همچین کاری با من بکنه با لگد میزنم توی شکمش اه اه 

ستایش می خنده و با حالت کت واک میره سمت داداشش و زل میزنه توی صورتش و با همون تاکید روی ش میگه من عاشقت شدم .بعدم با یک دست موهاش رو افشون میکنه ..سپهر گارد می گیره که حمله کنه و ستی رو بزنه که من داد می زنم اهای چه خبرتونه  اروم. ...همسرجان غش غش می خنده و سپهر ادامه میده واقعا حال بهم زن هست ..ستایش هم ادامه میده تازه اونوقت یک رنگین کمون هم روی سرشون درست میشه و کلی قلب توی اسمون میاد

 البته اخر داستان مورد علاقه ی ستی نبود و معتقد بود نباید اخرش رو با جنگ خراب می کردن ...سپهر هم عاجزانه تقاضاکرد فرداشب بجای اینجوری فیلم های سطحی یک فیلم عمیق و درست و درمون ببینیم 


بی ربط نوشت : برام واقعا سوال هست این مسولین و اقازاده ها و خانوم زاده هاشون چرا یک مشاور درست و درمون ندارن که بهشون بگن عزیز دلم اگر بیای بگی کرونایی شدم بعدم بخندی یا استیکر خنده بزاری .مردم دلشون به حالتون نمی سوزه بلکه بیشتر ازتون متنفر میشن . .یعنی مساله ی به این واضحی رو متوحه نمیشن ؟!!!...یعنی اینقدر از ما مردم عادی دورن که نمی فهمن ...من حاضرم مشاورشون بشم ها

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 09:20 https://meslehichkass.blogsky.com/


چقدر دنیای بچه ها متفاوته... خیلی دنیای قشنگی دارن و من عاشقشونم

البته من بعضی جاها دق می کنم
یکی همین زیادی رمانتیک بودن دختر و یکی هم زیادی یوبس بودن پسر

سپیده چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 09:49 http:// detari. Blogfa. Com

ای جانم ستی جان،. چقدر خوبه که احساسشو به به زبون میاره❤️
یعنی شما باورتون میشه کرونا گرفتن این مسئولین ما؟!

احتمالش هست که مبتلا شده باشن فقط تفاوتش اینه که خیلی زود متوجه میشن چون سریع چک میشن ولی خب ما معمولی ها تا به اخر خط نرسیم چک نمیشیم

ربولی حسن کور چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 13:40 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
وقتی این فیلمو توی دوران دانشجویی دیدم بیشتر از هر چیزی شیفته دوبله اش شدم
ترجمه همه آوازهای این فیلم عالی بود بخصوص اون آموزش نتهای موسیقی (دووو دو شب نخوابیدم) یا اون ترانه اولش (به نظرم که باشد او معماااا...)

اون شعر مربوط به نت های موسیقیش که حسابی معروف شد و الان هم برای اموزش نت کلی استفاده میشه
واقعا دوبله اش عالی هست

پریا دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 11:42

منم این فیلمو دیدم و این دفعه استثنائا با سپهر موافقم.خخخخخخ
البته دوبله اش جالب بود.
بلا از همه دور باشه. رشت که وضعیت فوق وخیمه. امکانات خیلی کمه و آمار همینجوری بالا و بالاتر میره.

قشنگ بود ها
وضعیت شمال واقعا نگران کننده ست ..نمی دونم اینا می تونن ختم به خیرش کنن یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد